30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 00:04

Het ging lekker vandaag! Net klaar, heerlijk!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 00:14

Ik weet nog niet wat ik hierna ga doen, als ik zo enthousiast blijf als nu wil ik wel íets doen. Ik kan nu al merken dat mijn conditie vooruit gaat, dus daar ben ik blij mee. Heb ook nog een crosstrainer staan die ik al even niet meer heb gebruikt. :+

Vanavond wat minder gezond gegeten (frietjes met schnitzel :+ ) en een klein beetje chipscrackers gehad. Heb met mezelf afgesproken dat het 1x in de week mag, dus morgen geen gedonder meer. :Y)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 00:57

Kom je thuis, zit t hele huis vol met een stel borrende buren en familie. Omdat t kan. Iedereen is nu weer weg. Morgen dan maar twee keer doen. Vandaag werd t hem niet. :(

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 01:12

CCCCC schreef:
Ik vind dit topic zéker motiverend! :D

Hihi ja he; zonder dit topic had ik al zeker een en ander overgeslagen :o Bijgevolg zal ik me vermoedelijk aansluiten bij het volgende topic, anders zeur ik toch stiekem!

Ben net klaar met studeren, pff, nu nog shredden en dan de paarden hooi gaan geven. Ben echt al moe en het shredden overslaan is zo verleidelijk, maar dat zou heel stout zijn. Bovendien voel ik me nadien altijd wel blij, en dat kan ik nu wel gebruiken...

Jammer voor de meiden die er vandaag niet aan toekwamen, maar soms kan je er gewoon weinig aandoen :(:)

@Destino: hoedje af dat jij vandaag nog geshred hebt!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 03:13

@Winged, twee keer?? :=

Ik ben zoooo blij met dit topic! Ik had vandaag echt helemaal geen motivatie, maar na even bijlezen toch maar de gewichtjes erbij gepakt en gaan met die banaan! De 1kg gewichtjes heb ik zelfs lekker in de kast gelaten en alles met 1,5 en 2,5kg gedaan. Echt push-ups kan ik nog niet volhouden, maar verder wordt geloof ik steeds beter.

Mijn eetgewoontes laten nog heel veel te wensen over, maar het is al een stuk beter dan eerst. Vanavond lekker sushi met als toetje bosbessen. :Y)

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 07:55

Zo, heb er 3 dagen opzitten! Morgen een rustdag om te herstellen, en dan weer 3 dagen :)
Heb besloten om het niet 30 dagen achter elkaar te doen, vind dat mijn spieren de tijd moeten krijgen om op te bouwen, dus elke 3 dagen een rustdag. (Wel cardio, geen shred)
Zijn er meer mensen die het zo doen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 09:09

Ik doe wel alle dagen wat, alleen vandaag heb ik een dusdanig strakke planning en ben ik vanaf half 9 geen moment meer thuis. Maar verder volg ik het programma wel :j

Ik werd gewoon om half vijf wakker "Oké dan, let's GO GO GO GO GO Goooh? Het is half vijf? Oh. Mja. *draait zich weer om* *ligt wakker tot zes uur* *wordt om kwart over zeven weer *\o/* wakker door de wekker*
fiets shredden, mijn hele ' ochtenden zijn bedacht door de duivel' is weg :') Er is ook zoiets als teveel energie :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 09:53

Rebel_Jits schreef:
phormicola schreef:
Ik weet nog niet wat ik na de Shred wil gaan doen, wrs Killer buns and thighs. Maar als iedereen no more touble zones gaat doen dan doe ik ook wel mee (want het topic is zo leuk :)) )!

Same. Tenzij ze met killer buns bedoelen dat je een rond achterwerk krijgt. Daar moet er juist iets vanaf :o

Bij jou er wat af, die van ij wat groter en ronder :P

Ik ben in 24 uur precies 1 kilo verloren _O- Dat kan natuurlijk nooit allemaal vet zijn, maar om even te illustreren hoeveel ik gister heb gezweet!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 09:56

Libera schreef:
Zo, heb er 3 dagen opzitten! Morgen een rustdag om te herstellen, en dan weer 3 dagen :)
Heb besloten om het niet 30 dagen achter elkaar te doen, vind dat mijn spieren de tijd moeten krijgen om op te bouwen, dus elke 3 dagen een rustdag. (Wel cardio, geen shred)
Zijn er meer mensen die het zo doen?

Nee, het is maar 20 minuutjes :) Na de 30 dagen pak ik wel een rustweek voordat ik aan een nieuw programma begin.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 09:59

Bhriseis heb jij echt nog zo laat staan shredden :oo ?

Libera denk dat dat niet zo verkeerd is hoor!

Ik snap alleen niet hoe Phormicola al bij level 2 kan zijn??
De eerste die begonnen waren op 3 januari toch?
3 tm 10 januari level 1 zijn volgens mij maar 8 shreddagen?

Ik zat er gisteren over na te denken om te stoppen, nu 5 dagen gedaan, vandaag dag 6.
Maar aankomende week moet ik maandag en donderdag van 07.00 tot 21.30 werken.
Dat betekent 05,45 opstaan en iets na 22 uur thuis. Dan red ik shredden niet..
Dinsdag en woensdag van 07.00 tot 18.00 werken omdat ik 2 verjaardagen heb, maargoed das dus ook vol savonds. Kortom, 4 dagen die ik mis..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:00

Het topic is begonnen omdat sommige mensen '30 day shred' zagen staan in m'n wat-heb-ik-vandaag-gegeten-posts. Ik was dus de eerste :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:07

Dat wist ik niet.

Als ik 4 dagen niet kan shredden, dan kan ik weer opnieuw beginnen zeker?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:08

Vandaag de laatste keer level 1! Die ga ik vanmiddag doen na mijn paardrijles. Vanavond uit, dus dan geen tijd. Morgen level 2 na hopelijk een nacht met genoeg slaap!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:12

Zo, dag 4 zit erop! Push-ups gingen echt veel beter, 1e keer 9 kunnen doen en 2e keer 7, wel op de 'makkelijke' manier. En de lunges heb ik voor de spiegel gedaan, even checken of m'n knie niet voorbij mijn tenen komt. Ik doe ze goed en vind ze relatief makkelijk worden, kom bijna met mijn knie op de grond. Alleen bij de laatste sessie, dat je zijwaarts moet en dan je handen omhoog ga ik echt bijna dood, ik vind dat loeizwaar :j . Heb nu 1,5 liter flessen staan die ik in sommige oefeningen pak, en anders gewoon de 0,5.

Echt leuk dat je zo snel al resultaat merkt :):) !

Oh ja, vandaag deze goed hard aangezet (in een apart tabblad geopend en dan Jillian op mute :+ ), de tijd vloog :P

Laatst bijgewerkt door Remember op 12-01-13 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:13

Wat knap dat jullie het allemaal volhouden :oo respect hoor!

Ik loop al 3 jaar te klagen over mijn figuur en mijn gewicht, maar met behulp van dit topic denk ik dat dit wel moet gaan lukken. Ik ga vandaag eens kijken of ik de dumbells en een matje kan vinden en ik doe gezellig met jullie mee! Vanaf maandag dan :o Dan is vriendlief weer weg.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:16

Morreguh!
Wat een heeeerlijk topic is dit toch!
Ik had bedacht om maandag te gaan beginnen, maarrrr door jullie enthousiasme heb ik nu zoiets van.. Waarom maandag? Ik begin vandaag!!!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:16

Sall schreef:
Morreguh!
Ik had bedacht om maandag te gaan beginnen, maarrrr door jullie enthousiasme heb ik nu zoiets van.. Waarom maandag? Ik begin vandaag!!!

+:)+ , dan zit je maandag al op 3, das nog leuker :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:18

Goed bezig remember!

Heel herkenbaar Molfre.. Ik klaag altijd over mijn buik... Hoooogste tijd om daar iets aan te doen dus
En dit topic werkt heel motiverend

DorusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:23

Ik zit klaar voor dag 6! Ik merk dat ik steeds vaker mijn buik in trek en ik heb het idee dat hij ook al wat strakker en beter gevormd begint te worden. Alleen heeft hubbie een maat over de (garage)vloer en kijk ik door de tuindeuren uit op de garage ^)

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:23

Het is inderdaad een ontzettend motiverend topic!
Net even de schop onder je kont als je minder zin hebt.

Ik ga nu dagje 9 doen van level 1!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:26

Dat gebrek aan privacy nekt mij ook dorus!
Bij mij kan iedereen naar binnen kijken!

Rozanne, toi toi toi!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:28

Sall schreef:
Morreguh!

That's the spirit :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:28

oliebol wilde braaf aan mn kwark met vers fruit en noten vanochtend, heeft vriendje bij de bakker en slager italiaanse bollen en filet gehaald. Kwam ie net heel lief op bed brengen..
Dan morgen maar aan de kwark!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:31

Ik merk ook al dat de putjes in me benen minder worden!!!

Straks als ik thuis ben meteen shredden!!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:54

Remember schreef:
Zo, dag 4 zit erop! Push-ups gingen echt veel beter, 1e keer 9 kunnen doen en 2e keer 7, wel op de 'makkelijke' manier. En de lunges heb ik voor de spiegel gedaan, even checken of m'n knie niet voorbij mijn tenen komt. Ik doe ze goed en vind ze relatief makkelijk worden, kom bijna met mijn knie op de grond. Alleen bij de laatste sessie, dat je zijwaarts moet en dan je handen omhoog ga ik echt bijna dood, ik vind dat loeizwaar :j . Heb nu 1,5 liter flessen staan die ik in sommige oefeningen pak, en anders gewoon de 0,5.

Echt leuk dat je zo snel al resultaat merkt :):) !

Oh ja, vandaag deze goed hard aangezet (in een apart tabblad geopend en dan Jillian op mute :+ ), de tijd vloog :P

[ Video ]

Ik knal ook graag hardstyle op! Dan ga ik inderdaad als een trein! Of ik zet een boeiend tv programma aan, dan ga ik ook sneller.

Ben benieuwd of ik volgende week resultaat in centimeters zie. Ik ga rond 5 uur shredden!