Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CCCCC schreef:Ik vind dit topic zéker motiverend!
Rebel_Jits schreef:phormicola schreef:Ik weet nog niet wat ik na de Shred wil gaan doen, wrs Killer buns and thighs. Maar als iedereen no more touble zones gaat doen dan doe ik ook wel mee (want het topic is zo leuk)!
Same. Tenzij ze met killer buns bedoelen dat je een rond achterwerk krijgt. Daar moet er juist iets vanaf
Libera schreef:Zo, heb er 3 dagen opzitten! Morgen een rustdag om te herstellen, en dan weer 3 dagen
Heb besloten om het niet 30 dagen achter elkaar te doen, vind dat mijn spieren de tijd moeten krijgen om op te bouwen, dus elke 3 dagen een rustdag. (Wel cardio, geen shred)
Zijn er meer mensen die het zo doen?
Remember schreef:Zo, dag 4 zit erop! Push-ups gingen echt veel beter, 1e keer 9 kunnen doen en 2e keer 7, wel op de 'makkelijke' manier. En de lunges heb ik voor de spiegel gedaan, even checken of m'n knie niet voorbij mijn tenen komt. Ik doe ze goed en vind ze relatief makkelijk worden, kom bijna met mijn knie op de grond. Alleen bij de laatste sessie, dat je zijwaarts moet en dan je handen omhoog ga ik echt bijna dood, ik vind dat loeizwaar. Heb nu 1,5 liter flessen staan die ik in sommige oefeningen pak, en anders gewoon de 0,5.
Echt leuk dat je zo snel al resultaat merkt!
Oh ja, vandaag deze goed hard aangezet (in een apart tabblad geopend en dan Jillian op mute), de tijd vloog
![]()
[ Video ]