Ik ging vanochtend een nieuw rondje doen, van te voren uitgezocht of de afstand en les 5 van Evy overeen kwamen. Nou ik was halverwege en toen was mijn Evy les voorbij maar mijn huis nog niet in zicht, dus ook maar een halve les 6 gedaan. Google maps afstanden kloppen dus niet, want het had een rondje van 3 km moeten zijn, maar heb wel 4,5 km gelopen, denk ik.
Hier ook bekend met zware benen na een looptraining. Miriam en Issy al lekker gelopen.
Vanmorgen ervoor gekozen om met mijn lief een rondje op de mountainbike te doen. Brr, het was koud en mistig maar heerlijk gefietst, lekker door de polder en bos. Toch 22 km in 1 uur en 20 minuten en 680 KCal verbruikt. We krijgen zo visite, de kruidcake staat in de oven en inmiddels schijnt de zon. Prima dagje en morgenavond weer lekker lopen.
jaaaaa ben al een tijdje aan het hardlopen hoor, maar nu echt met doelen en ik wil echt die 10km aantikken en wie weet wat nog meer daarna en verder moét ik gewoon sporten voor dat lijf van me
natascha44
Geplaatst: 07-04-13 13:16
arie.
Ik heb vanmorgen les 11 gelopen van Evy 2006, maar men, heb gister iets te veul gedronken en dat kan je merken zeg!! pff...maar heb hem uitgelopen! Voor het eerst voel ik mijn achillespees, what did i do wrong?
goed dat je hem uitgelopen hebt! geen idee trouwens wat je verkeerd gedaan hebt....
ik heb gisteren les 12 van 5-10km gelopen. ging me redelijk goed af morgen weer les 13, heb er nu al zin in, hopelijk is het weer net zo mooi als nu want dat motiveert extra
egnie
Geplaatst: 07-04-13 13:41
Ik ga zodadelijk ook nog even. Ik doe een klein rondje van 4,5 km en als dat ook goed gaat zonder problemen dan ga ik het rondje maar groter maken.
ARIE Welkom!
NATASCHA Balen zeg van je achillispees. Even goed rekken en strekken en in de gaten houden. Kan natuurlijk dat het er al een tijdje zit en dat de klachten nu naar voren komen. Maar de stress wel kwijt?
CARO Sportief hoor! Ik zat vanmorgen met mijn kids op de fiets en ik vond het echt koud! Enne ik lust ook wel een plakje kruidcake.
ISSY Yeah! gewoon bijna 2 lessen achter elkaar gelopen. Ik zoek ook altijd met maps mijn rondje uit en heb niet het idee dat de afstanden niet kloppen.
MIRIAM Geniet maar lekker van je goede gevoel.
SYLVIA Balen dat je er zolang uit bent geweest door de griep. Ik zou denk ik gewoon kijken of je een rondje kunt doen. Wandelen is ook wat doen, als hardlopen niet wil.
HOMIA Bedankt voor de tip. Ga eens even kijken.
KAY Netjes hoor 5 km en die 1.40 ga je er nog wel af krijgen. Zeker als het niet zo makkelijk ging.
RENATA Das mooi K U T! Beterschap en hopelijk is het snel hersteld!
Ik hoop op morgen weer zulk lekker weer. Eindelijk uitgekwakkeld en ik heb wat in te halen!
Heb definitief een plek in het goede doelenteam van de Damloop. Krijg een hardloopshirt van ze -uiteraard?- maar ook een eigen pagina op de site en een sponsorposter in de huisstijl!
Gewoon super gaaf! Heb er enorm veel zin in. Nu nog sponsoren zoeken maar dat komt vast in orde!
sazsie
Geplaatst: 07-04-13 14:23
Goede bezig dames.....het is dan vandaag ook erg mooi weer. Ik heb vanochtend les 3 gelopen, ik had nog wat spierpijn in mijn kuiten, dus het viel me niet heel makkelijk. Maar heb nu 2 dagen rust van Evy.
Die 5 km voor mij is nog ver weg, dus die 10 km helemaal. Vraag me wel een klein beetje af of ik ooit 5 km zou kunnen hardlopen, laat staan de 10 km. Maar ik ga het zeker proberen.
Trouwens geen last meer van mijn knie, dus ben benieuwd wat dat geweest kan zijn, misschien toch even de gewenning van het lopen.
Ik heb vandaag voorzichtig een klein stukje gelopen.. Gister was ik helemaal niet lekker, duizelig, vlekken zien, enorme hoofdpijn en enorm misselijk. Dus geen les gelopen vandaag. Gewoon gekeken wat m'n lichaam aankon. heb 1,75 km gelopen ongeveer. Is toch weer iets Morgen moet ik naar de chiropractor want m'n rug en bovenbeen zitten nog niet helemaal lekker.
Ik ga niet hardlopen (iets met beetje brak en nog steeds spierpijn), maar ik ga wel aan de wandel. Even op en neer naar m'n tuintje en heel misschien ook nog naar de AH. Het is op zich maar een km of 4 alles bij elkaar, ik ken alleen de weg niet qua lopen in de buurt van de supermarkt.
Warbling, goed bezig. Succes morgen.
KarinvdM
Geplaatst: 07-04-13 15:44
Ja, het is heerlijk loopweer nu. De verleiding is ook groot om m'n loopschoenen aan te trekken om te kijken of het beter gaat, maar ik denk dat het beter is om de boel nog even rust te gunnen.*typo
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 07-04-13 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt
WillemYntJee
Geplaatst: 07-04-13 15:46
Hoppa super op schema gelopen net! Mochten niet harder dan 8,5 km/u en hebben 8 km precies in een uur gelopen en hij ging lekker behoorlijk warm zelfs af en toe. Op naar volgende week zondag!
egnie
Geplaatst: 07-04-13 15:53
Het is super weer om te lopen. Ik ben er ook net weer. Wilde een klein rondje doen, maar was zo lekker bezig dat ik nog niet naar huis wilde. Heb uiteindelijk 7,4 km gelopen in een goede 42 min. (Les 5 van Evy en een 4 tal min van les 6) Had de hartslagmeter ook om en ik zat tussen de 170 en 180. Bij het uitwandelen duikelde hij direct naar 150. Zal hem de komende tijd iets vaker weer om doen.
Ik ga morgenochtend weer eens proberen. Wil echt niet opgeven al is m'n conditie super hard achteruit gegaan.
Homiafortuna
Geplaatst: 07-04-13 16:55
Oh het is inderdaad superweer om te lopen, maar ik heb vandaag nog een rustdag. Hopelijk is het morgen ook nog zo, want dan ben ik weer aan de beurt.
BusyMissy
Geplaatst: 07-04-13 17:34
Jullie gaan echt lekker allemaal. Volhouden zo! Ben gewoon een beetje trots op jullie als ik alle prestaties (groot èn klein) zo lees! Echt motiverend dit. En 5 km wordt ook voor jou haalbaar Sazsie het is vooral gewoon vol blijven houden. En ik denk dat er bij iedereen een ander tijdsbestek aanhangt maar dat je het allemaal kunt. Ik ben net heerlijk een bosrit gaan maken, te paard met mijn man. De mist was net weg en het was echt relaxed zo in het zonnetje. De paarden waren ook heel erg rustig. Ik ga straks voor het eten nog even intervaltraining doen, denk dat ik daar wel spierpijn van over ga houden!
Arie welkom! Jij kunt al een heel aardig eindje rennen!
Warbling, toch weer een beginnetje. Beter iets doen dan helemaal niets.
Horse_XX Vind het echt knap dat je 10 km binnen het uur kunt lopen. (daar wil ik ook naartoe trainen ) Toppie!
Busymissy , eerlijk gezegd is dit de eerste keer dat ik 10 km loop ik liep rond de 4 km en kreeg heel erg last van mijn kuiten, dus was eigenlijk alweer onderweg naar huis aan het lopen, maar toen ik ging versnellen liep ik een stuk beter en ging het irritante gevoel uit m'n kuiten weg. Toen ben ik maar weer teruggelopen en hele tijd het snellere tempo gaan lopen en dat ging zo lekker dat ik de 10 km uitliep. Daarna nog steeds niet heel moe en net zelfs nog geskeelerd haha, goede dag dus denk ik!