@Hannahaapje, gelukkig dat je nog dezelfde cupmaat hebt.. Bij mij blijft er weinig van over. Vriendlief klaagde gisteren nog haha. Ik ben met -16kg van een D cup naar een kleine C gegaan en ik ben bang dat dit een Btje gaat worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:Gelukkig bestaan daar speciale bh's voor! En als vriendjes gaan klagen doen ze het licht maar uit!
Hannahaapje, tartaar is ook droog... Ik krijg dat dus niet weg zonder een klodder ketchup![]()
Amaryllis, wat een leuk idee zo'n magnetron-ei!![]()
Matsje, tips zijn altijd welkomIk snap je essentie van eten volgens de natuur en vind het een prachtig idee. Jammer genoeg krijg ik het merendeel gewoon niet weg. Een ei lukt nog wel
gekookt dan wel, gebakken vind ik te vet
![]()
Dat 10x sneller draaien van je stofwisseling, onderbouw dat eens
Dais_ schreef:Rauwe groenten, zaden, noten en granen onbewerkt krijg ik niet wegDaarom zeg ik ook, een ei lukt nog wel
![]()
Ik doelde meer op het getal 10. Ik vind dat hoog ingezet en vraag me af waar dat getal vandaan komt. Ik zou zelf al blij zijn als het anderhalf x sneller zou gaan werken namelijk
ais schreef:Ik ben vooral een mee lezer, vind de stukjes van Matsje erg fijn. Ik probeer ook zo gezond mogelijk te eten, al merk ik dat dit niet altijd 'haalbaar' is, omdat vriendje daar anders tegen aan kijktIk hoef ook nog 'maar' 3 kilo kwit, maar dat zijn een paar lastige
![]()
Dais, ik denk dat het misschien deel ook een kwestie van wennen is en misschien dat je smaak ook verandert met de jaren. Ik lustte vroeger wel walnoten, toen een hele periode niet, en nu lust ik ze ook weer
Matsje schreef:ais schreef:Ik ben vooral een mee lezer, vind de stukjes van Matsje erg fijn. Ik probeer ook zo gezond mogelijk te eten, al merk ik dat dit niet altijd 'haalbaar' is, omdat vriendje daar anders tegen aan kijktIk hoef ook nog 'maar' 3 kilo kwit, maar dat zijn een paar lastige
![]()
Dais, ik denk dat het misschien deel ook een kwestie van wennen is en misschien dat je smaak ook verandert met de jaren. Ik lustte vroeger wel walnoten, toen een hele periode niet, en nu lust ik ze ook weer
Het is inderdaad afbouwen en gewenning. Ik dacht eerst ook jaa daaag maar nu ik de resultaten zie (blokjes, jaja!) motiveert dat enorm. En ik moet zeggen, ik weet inmiddels niet meer beter.
Davina21 schreef:Mooie Rode jurk Roosch!! Maar is 23kg afvallen niet een beetje veel???
En matsje jij hebt precies vertaalt hoe ik over eten denk! Bedankt daar voor. Alleen om van deze eetpatroon je leefstyle te maken is voor veel mensen wel een moeilijke stap (voor mij zelf ook). Je hebt namelijk heel veel bewerkte producten die mensen in het dagelijks leven constant nemen en je moet dus je hele eetpatroon (voeding) omgooien...
Amaris schreef:Ik liep straks even bij de jumbo binnen en waar liep ik tegenaan met mijn snufferd? Een promoding van Quinoa! Dus gelijk een zakje meegenomen en een half kopje met een beetje kaneel gekookt. Morgenvroeg ga ik het in de yoghurt proberen.
Schrok trouwens wel van het aantal calorieen.....