Eerst probeer ik sowieso maar even een klein stukje van de puntjes, als het niks is, ga ik mijn haar helemaal bruinig verven, maar wilde graag zien wat het gaat worden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desteney_ schreef:Goud blond zal het niet worden, eerder oranje. Omdat je natuurlijk rode pigmenten in je haar hebt zitten.. Als je wilt kan je de gok wagen. Ik heb het ook gedaan en heb 2 pakjes gebruikt. En eerlijk, ik was ook oranje. Maar na de kleur asblond, en wat wasbeurten met zilvershampoo is het goed gekomen.Voel me heel anders blond en dat merk je ook wel aan me, wil nooit meer terug.
Astaloca schreef:magli schreef:fIk laat mijn haar zo om de 3 maanden door een vriendin kleuren (balleiage). Denkfatvzihbdit doey met Schwarzkopf producten. Mijn originele haarkleur is wat meer roster. Nu is het vaak zo dat na 1,5 maand ofzo mij haartjes aan de voorkant (aan mn slapen) tetug wat roster zijn (nu zelf exht gewoon terug rost), wat kan ik hieraan doen en hoe komt het?
Het zijn precies echt 2 roste plukken.
Nog mensen die dit hebben?
X
Ik kan veel lezen en proberen te begrijpen behalve dit
JamieShanin schreef:jasz schreef:aah leuk! ook rood.
steeds meer mensen hebben dat XD wel heel leuk.
ik heb het ook...
gaaf nou het was de bedoelling om oranje /licht rood te worden maar bij mij pakt het altijd als knal rood uit XD