[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:31

Bedankt voor de tip, ga ik dat doen :)
Eerst probeer ik sowieso maar even een klein stukje van de puntjes, als het niks is, ga ik mijn haar helemaal bruinig verven, maar wilde graag zien wat het gaat worden!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:33

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:05

Ja leuk laat je een foto zien als het af is? :D

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:18

Is goed, zaterdag ochtend :))

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:59

Ik heb het knal rood geverfd haha, het was de bedoelling om het oranje rood te maken maar mijn haar maakt het zelf roder lijkt wel haha, het is alsnog erg mooi gelukt :D

sitasgatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:14

wie heeft ervaring met de lightner van syoss? kan dit ook op geverft haar?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:16

Ik, en ja. :j ligt eraan van welke kleur je naar welke kleur wilt.

sitasgatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:17

ik heb nu donker blond licht bruin geverft zit een kleine rode gloed in en wil weer naar normaal goud blond.. me eigen kleur.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:58

Goud blond zal het niet worden, eerder oranje. Omdat je natuurlijk rode pigmenten in je haar hebt zitten.. Als je wilt kan je de gok wagen. Ik heb het ook gedaan en heb 2 pakjes gebruikt. En eerlijk, ik was ook oranje. Maar na de kleur asblond, en wat wasbeurten met zilvershampoo is het goed gekomen. :j Voel me heel anders blond en dat merk je ook wel aan me, wil nooit meer terug. :D

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:13

JamieShanin schreef:
Ik heb het knal rood geverfd haha, het was de bedoelling om het oranje rood te maken maar mijn haar maakt het zelf roder lijkt wel haha, het is alsnog erg mooi gelukt :D

aah, mede-felroodje? haha :D heb je een foto? :)

sitasgatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:15

ik was van mezelf blond maar dacht keer wat anders, maar ik voel me niet meer mijn lekkere gekke ik:P dus wil weer terug naar blondie:)

Desteney_ schreef:
Goud blond zal het niet worden, eerder oranje. Omdat je natuurlijk rode pigmenten in je haar hebt zitten.. Als je wilt kan je de gok wagen. Ik heb het ook gedaan en heb 2 pakjes gebruikt. En eerlijk, ik was ook oranje. Maar na de kleur asblond, en wat wasbeurten met zilvershampoo is het goed gekomen. :j Voel me heel anders blond en dat merk je ook wel aan me, wil nooit meer terug. :D

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:21

Kelly schreef:
JamieShanin schreef:

aah, mede-felroodje? haha :D heb je een foto? :)

nee helaas nog niet ik stuur morgen even een foto :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:36

aah leuk! ook rood.
steeds meer mensen hebben dat XD wel heel leuk.
ik heb het ook...

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:50

jasz schreef:
aah leuk! ook rood.
ik heb het ook...

gaaf nou het was de bedoelling om oranje /licht rood te worden maar bij mij pakt het altijd als knal rood uit XD

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 13:48

Astaloca schreef:
magli schreef:
Ik laat mijn haar zo om de 3 maanden door een vriendin kleuren (balleiage). Denkfatvzihbdit doey met Schwarzkopf producten. Mijn originele haarkleur is wat meer roster. Nu is het vaak zo dat na 1,5 maand ofzo mij haartjes aan de voorkant (aan mn slapen) tetug wat roster zijn (nu zelf exht gewoon terug rost), wat kan ik hieraan doen en hoe komt het?

Het zijn precies echt 2 roste plukken.

Nog mensen die dit hebben?

X
f
Ik kan veel lezen en proberen te begrijpen behalve dit :+

Haha oei, zat op mijn gsm en daardoor typ ik soms verkeerd.

Voor de mensen met de snuggere opmerkingen, het is geen uitgroei, elke simpele ziel weet
dat als je met kleuren begint je ook uitgroei zult hebben.

Over heel mijn haar heb ik dan ook ongeveer na 2,5 maand uitgroei en laat ik het opnieuw bijkleuren (balleiage, coupe soleil). Het probleem is eerder dat op een bepaalde plaats op mijn hoofd, nl aan mijn slapen (waar de babyhaartjes ook zitten), dat daar mijn haar rost wordt na al 1 maand ofzo.. Dan heb ik
precies 2 roste plukken.

Begrijpen jullie wat ik wil zeggen? :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 15:26

Vreemd magli! Heb dit nog nooit gezien eigenlijk. Enige wat ik kan verzinnen is die plukjes opnieuw verven?

Ook even een vraagje, ik heb geloof ik al een jaar of 8 lagen in mijn haar, maar aangezien ik best dun, poreus en weinig haar heb vind ik dit niet zo mooi meer nu het lang wordt. Bovenop tot ongeveer mijn kaaklijn lijkt het best vol omdat ik ook slag/grove krullen heb, maar de onderkant wordt zo slierterig.
Ik denk dat er geen andere oplossing is dan alles op 1 lengte knippen?
Groeien doet het niet, ik laat al bijna drie jaar alleen de puntjes van mijn lagen afhalen, en mijn kapper haalt er dan ook echt maximaal 0,5 cm af, maar het groeit maar niet bij! Ik snap er niks van.
Ook stijl en krul ik bijna niet meer omdat ik dus wil dat het bijgroeit maar het lijkt niet echt te werken.
Bijpunten is wel echt noodzaak elke tien weken want zeker met deze kou splijt mij haar waar je bij staat :(
Ieman nog tips waardoor ik er wat voller kan laten lijken of het wat beter groeit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 15:44

jasz schreef:
aah leuk! ook rood.
ik heb het ook...

Hier nog een 8-) Vond het eerst wat eng maar het is gaaaaaf :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:01

JamieShanin schreef:
jasz schreef:
aah leuk! ook rood.
ik heb het ook...

gaaf nou het was de bedoelling om oranje /licht rood te worden maar bij mij pakt het altijd als knal rood uit XD

bij mij was het ook knalrood. maar na een weekje was er niet veel meer van over. Toen heb ik er bruin doorheen gedaan en nu is het roodbruin achtig. Maar in mijn haar blijft rood echt niet zitten -O-
terwijl ik gewoon permanent had...

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:36

Ik heb m'n haar gisteren voor de eerste keer laten verven.. Ik wilde een ombre zoals deze:

http://www.google.be/url?source=imgland ... 1QuYXrgPgd.

Nu heeft die kapster echt serieus heel mijn haar verpest! Ik had een ombre gevraagd met een hele langzame overgang, mijn bles níet blond. Wel het is wel helemaal het tegenovergestelde geworden. Ze is mijn haar beginnen kleuren vanaf mijn oren, en ik heb heel lang haar, zoals dat meisje op die foto ongeveer. Het blond is geel en staan net blonde stippen op mijn haar vanboven. Er zit een hele hap in die blond zou moeten zijn maar uiteindelijk nog bruin is. Ze heeft een stukje blond geverfde, maar dan een lang stuk bruin gelaten en vanaf dan terug blond. Het lijkt dus precies of ik stippen heb op mijn haar. Het lijkt langs geen kanten op die foto en ik zit al 2 dagen te wenen omdat ik mijn haar helemaal naar de knoppen heb gedaan, ik had zo'n mooi haar en nu is het net een mislukt experiment ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:47

Heb je een foto?
Heb je er niets van gezegd?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:48

Oh nee jumpiewumpie, wat erg!
Ik zou teruggaan als ik jou was, ik neem aan dat je er genoeg voor betaald hebt.
Dan doet iemand anders het maar opnieuw of maakt er iets van waar je wel mee over straat durft. :(:)

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:52

Ik heb een foto, ik zal 'm even plaatsen. Het is trouwens familie, heb er dan ook korting op gekregen, maar als je een opleiding als kapster hebt gevolgd dan hoor je toch een normale ombre te kunnen zetten? :/

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:56

Afbeelding

Mooi he...

Ik heb er niet van gezegd omdat het familie van me was die m'n haar had gedaan, ook wel een kapster. Daarbij ligt het ook niet zo in m'n aard, in het begin viel het nog wel mee, tot ik de achterkant zag... We hebben €50 betaald omdat we familie waren, dus wat goedkoper. Maar hierna laat ik nooooit meer m'n haar verven!
Laatst bijgewerkt door jumpiewumpie op 17-01-13 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:59

Ah ik snap het :\

Misschien in je eigen donkerbruine kleur eroverheen verven?

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:00

Boself schreef:
Ah ik snap het :\

Misschien in je eigen donkerbruine kleur eroverheen verven?

Kan dat wel? Is er niet altijd een kleurverschil?