Ik vOuw de onderkant van mijn deken altijd dubbel en daartussen mijn voeten. Maar nu het kouder word, wil ik mijn bovenlichaam ook tot aan mijn kin onder de deken en dan kan ik de onderkant dus niet meer dubbel vouwen
Barbabientje
Geplaatst: 24-09-12 23:46
Fee_ schreef:
Och kindje toch!! maar uiteindelijk krijg je wel weer je twee persoonsbed toch?
Ik lig weer helemaal onder mn deken. Alleen mn handen met telefoon en mijn hoofd komen erbovenuit. Anders zou het ook zo koud zijn! Brrrrrr
Ja gelukkig wel
justahorse
Hier nog 1 die wakker is. Kan niet slapen en het ergste is dat mijn wekker om half 6 weer afloopt.
Het waait hier als een gek en het regent volop. Hoor van alles klapperen en bonken wat ook niet meewerkt. Net nog naar buiten geweest om de schuurdeuren opnieuw dicht te doen, maar weet nu al dat deze morgenochtend weer openstaan.
Barbabientje
Fee_ schreef:
Ik vOuw de onderkant van mijn deken altijd dubbel en daartussen mijn voeten. Maar nu het kouder word, wil ik mijn bovenlichaam ook tot aan mijn kin onder de deken en dan kan ik de onderkant dus niet meer dubbel vouwen
Anoniem
Geplaatst: 24-09-12 23:47
Fee_ schreef:
Bij mij is het weer bingo... Veel pijn en nogsteeds last van een whiplash.. Gelukkig inmiddels wel een nieuwe auto (automaat) daar ben ik wel ontzettend blij mee! Helaas wel de afgelopen tijd erg futloos hoop dat t snel verbeterd!
Voor de gene die zich vervelen deze nacht...... Zouden jullie de enquête uit mijn onderschrift willen invullen... Heb nog 21 personen nodig...