Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xRowina schreef:Oh okee sorry dan heb ik niks gezegd, haha! Hoe komt het dat je spierpijn had, had je wel goede schoenen aan enzo?

Op het moment ook vooral voor de conditie, want ik snoep nog teveel om af te kunnen vallen, oeps! Wil er in totaal 20 kg af hebben. Als de eerste 14 er af is, wil ik weer gaan paardrijen. (Ben daar mee gestopt om mijn gewicht)
!
Denk dat ik morgen even me les ga doen en daar achter nog zelf wat plakken en dan 5 km ofzo lopen ! zou dat mogelijk zijn en dan gewoon lopen voor 3/4 min en 2 min wandelen ? zou dat haalbaar zijn ? zo kan ik heel misschien toch de 6,4 in 1 keer lopen 23 sep
Bonjoy schreef:Mijn motivatie om te gaan hardlopen is afvallen en een verbeterde conditieOp het moment ook vooral voor de conditie, want ik snoep nog teveel om af te kunnen vallen, oeps! Wil er in totaal 20 kg af hebben. Als de eerste 14 er af is, wil ik weer gaan paardrijen. (Ben daar mee gestopt om mijn gewicht)
Bonjoy schreef:Mijn motivatie om te gaan hardlopen is afvallen en een verbeterde conditieOp het moment ook vooral voor de conditie, want ik snoep nog teveel om af te kunnen vallen, oeps! Wil er in totaal 20 kg af hebben. Als de eerste 14 er af is, wil ik weer gaan paardrijen. (Ben daar mee gestopt om mijn gewicht)
Ik hoop ook heel erg dat het gaat lukken!

Heb het even uitgezocht het rondje dat ik loop is 2,85km, ik loopt het aan een stuk maar time het niet want het is echt te
maar goed, elke keer als ik versnel voel ik het in mijn schenen dus doe braaf rustig aan haha.