[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:35

Ik moest de folie er 2 uurtjes om laten, dan de boel goed wassen, laten drogen en dun insmeren.
Mijn rug heb ik daarna nauwelijks gesmeerd en die is eigenlijk nog 't beste genezen van ze allemaal. :')

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:18

Marshaha schreef:
@Wendy_Komen : i love Thomas Kynst (zn werk he)
moesten jullie ook langsgaan om een afspraak te maken, hij doet 1 dag in de 3 maanden afspraken plannen toch?
ik ben aan het denken mijn hand bij hem te laten doen

Wij zijn ook helemaal fan van hem ;) Helaas wilde hij mij niet doen, ik was te simpel hihi :+
Wij zijn inderdaad heen gegaan die ene dag om een afspraak in te plannen. We waren ongeveer de eerste, en nog was het lastig een plekje te vinden, hij heeft het gewoon echt belachelijk druk. Maar zou inderdaad even bellen, en vragen wanneer hij weer afspraken gaat inplannen. Ik weet het wel van Pawel, die daar nu ook zit, die neemt in September weer opdrachten voor begin volgend jaar.

Lisette03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:37

oh das mooi van Pawel, maar zou ik ook gewoon naar de shop kunnen mailen? ik wil nog al een uitgebreide tattoo met veel dingetjes erin verwerkt en het is niet zo dat de shop om de hoek is, zal er al vaak genoeg heen moeten om te laten zetten :=

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:40

Je kan ze altijd mailen. Echter om een echt goede afspraak te kunnen maken zul je wel langs moeten... Maar via mail kan al veel uitgezocht worden denk ik.
Pawel zet ook zeer gaaf werk inderdaad!! Zou mij niets verbazen als mijn derde van zijn hand zal zijn ;-)
(En dan heb ik alle drie de artiesten daar gehad hihi)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:54

Mijn tattoo heeft ook zijn afdrukken achtergelaten, niks ergs aan, want hij zit er nog steeds _O-

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:59

Ik ben echt fan van het werk van Kynst! Ga er ook zeker heen om een afspraak te laten maken voor m'n volgende werk als ik genoeg geld heb. :')

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 09:39

saskia1973 schreef:
Maar wel een pleister... en die zijn er zo groot niet *D

(al was het maar voor het beschermen van mijn kleding...)

Moet er ook niet aan denken om die pleister er dan weer af te moeten trekken.......

Een pleister en folie is niet te vergelijken vind ik.
Een pleister neemt bloed op en laat nog lucht bij de wond,folie sluit helemaal op waardoor het kan broeien.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:36

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:42

Ik had ook dat verband, mocht na 1 uurtje eraf...
Pff ik wil weer een tattooooo ;(

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:46

Charmaiineee schreef:

Hier precies hetzelfde, was alleen om de kleding te beschermen, moest het bij thuiskomst gewoon wassen en insmeren met bepanthen. Dat tweede ben ik ook met je eens, ik wil weer, maar mijn idee is moeilijk om te vormen tot een leuke tattoo.... :=

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 13:27

Ik weet zat leuke dingen maar oooh! iejgfjengnergb!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 13:52

K wil ook nog een op mijn pols en kuit maar weet nog niet wat ;)

Over f ruim een uurtje mag k weer :D

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 14:45

Iemand ervaring met een gepersonaliseerde 'my little pony' tattoo? :P

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 15:57

hoe lang duurt een voet/enkel tattoo met bloemen ongeveer? iemand enig idee?

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 16:33

Hoi! Ik lees hier af en toe mee en ik had hier een keer gelezen dat sommige tattoeerders (?) ook "nep" tattoo's zetten. Dit zou ik graag eens willen. Puur om dan te kijken of dit echt is wat ik wil.
Ik weet 99% zeker dat ik wil, maar wil echt eerst een 'nepperd'...wil namelijk voor de volle 100% achter m'n keuze staan straks.
Iemand tips?

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:07

Hier in 't topic heeft iemand eens van die soort plaktattoo's ofzo besteld, van haar eigen ontwerp, om te kijken of ze 't mooi vond.
Weet niet meer wie 't was, maar als ze meeleest zul je 't wel horen. ;)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:12

Vandaag op weg naar de Magic Tattoo in Utrecht( Dick de Wit ). Werd heel vriendelijk ontvangen, relaxte sfeer. Vertelde dat ik een tekst wilde in het lettertypes English. Hij adviseerde me meteen dat hij ook mooie andere vrouwelijke lettertypes had. Ben met de gedachte erheen gegaan dat mijn tattoo zou worden: Live every moment, laugh everyday and love beyond words.

Vanmorgen nog met mijn stiefmoeder erover gehad, vond zelf de tekst ook iets te lang. Heb een jaar lang gelopen met de tekst: What doesn't kill you makes you stronger. En dit word hem toch uiteindelijk :') Zaterdag hebben ze een inloopdag waar je zonder afspraak naar binnen kan lopen.
Ben benieuwd! Vond het zo spannend toen ik er stond en dat tattoo-geurtje weer rook :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:19

Ik vind de eerste zin mooier, maar da's natuurlijk persoonlijk. Succes zaterdag, hopen dat ze een plekje voor je hebben!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:55

Ik vind de eerste ook mooier, puur omdat ik liever geen negatieve dingen op mijn lijf zou hebben, dus ook geen woorden als 'kill', zelfs niet in die context. Maar daarin ben ik ook een rare :))

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 23:00

Nou dat had ik juist ook! Het woordje Kill vond ik eerst wat hard, maar de betekenis van de zin staat wel voor wie ik ben. Iemand die veel meegemaakt heeft en waar ik alleen maar sterker door ben geworden. De 1ste zin vond ik niet erg bij me passen :)

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:59

Lara_Silver schreef:
Charmaiineee schreef:

Hier precies hetzelfde, was alleen om de kleding te beschermen, moest het bij thuiskomst gewoon wassen en insmeren met bepanthen. Dat tweede ben ik ook met je eens, ik wil weer, maar mijn idee is moeilijk om te vormen tot een leuke tattoo.... :=

Dat heb ik ook, dus een collage van mijn idee met hele tekst en uitleg naar een ontwerper gestuurd en verder gevraagd de creativiteit erop los te laten. Ik hoef pas te betalen als het bevalt. Mocht het me bevallen kan ik je wel het emailadres geven, wie weet kan ze wat met je idee?

nanka schreef:
Hoi! Ik lees hier af en toe mee en ik had hier een keer gelezen dat sommige tattoeerders (?) ook "nep" tattoo's zetten. Dit zou ik graag eens willen. Puur om dan te kijken of dit echt is wat ik wil.
Ik weet 99% zeker dat ik wil, maar wil echt eerst een 'nepperd'...wil namelijk voor de volle 100% achter m'n keuze staan straks.
Iemand tips?

Een plakplaatje van wat je wil is een goed idee, maar pas op voor de zogenaamde "tijdelijke tattoo's" dat is niet zonder risico en word erg voor gewaarschuwd.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:03

Hoi!

Ik lees eigenlijk altijd wel mee :)

Ik ben opzoek naar een goede shop in de buurt van Zwolle, of een shop waar ik makkelijk met de auto kan komen vanaf Zwolle, bijvoorbeeld een half uurtje tot een uurtje reizen.

Ik heb mijn idee al een aantal jaar in mijn teken map zitten en tegen mezelf gezegd, als ik 20 ben, en ik wil hem nog steeds, doe ik het. Nu wordt ik over 2 maand 20 en is de tekening 4 jaar oud.

Mijn idee is een pegasus, met allemaal kleine tribals als veren (vleugels). De pegasus bestaat zelf ook uit allemaal kleine tribals. De hele tekening is precies 20 cm groot en ik zou hem dan op mijn linker schouderblad willen. Meer in het zicht gaat niet, ik werk namenlijk in de kinderopvang.

Het wordt mijn eerste en direct een behoorlijk grote.

ownwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:10

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:14

Dankjewel :) ik werk alleen tegen over die shop, en kijk er niet al te lekker in zegmaar. Ze hebben fotos liggen voor in de shop van hun werk maar ook fotos van piercings, gele tongen enzo echt vies, haha.

Heb ook wel mensen gehoord over tattoo point?? Ook in Zwolle..

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:15