Bonjoy schreef:Goed zeg! Kwarktaart is toch het meest 'gezonde' gebak wat er is? Of zeg ik nu iets heel doms?
Ik zit inmiddels ook op -4,8
Ik heb werkelijk waar geen idee

Negerzoen schreef:@Stunning, nou ik vind dat je je nog keurig gedragen hebt hoor! Ik heb tijdens verjaardagen altijd grote moeite om alles af te slaan. Gebak eet ik eigenlijk altijd wel een stukje, maar ik heb dan ook maar een kleine familie en max. één keer in de maand een verjaardag (2 in maart) dus ik vind dat dat mag
Moet zeggen dat ik me wel heel erg in moest houden

Mjetterd schreef:Bah Bah Bah. Ik irriteer me zo vreselijk aan mezelf. Vorig jaar dikke 10 kilo afgevallen, mede dankzij dit topic. Wauw, wat haalde ik hier een motivatie uit weet ik nog wel. Maar nu zit de 10 kilo er al weer aan.
Maar het ergste is nog dat ik totaal geen discipline heb om weer af te gaan vallen.
Elke dag met goede frisse moed beginnen. Wat aan het eind van de dag is verdwenen.
Sochtends geen enkel probleem, dan loopt het op rolletjes. En tegen 3 uur krijg ik een gigantische vreetbui.
Savonds denk ik dan: ' wat maakt het uit, het is toch al mislukt voor vandaag, morgen maar weer proberen '
Balen is dat he, als het er zo weer aankomt.. Dat probleem heb ik ook altijd als ik iets gehad heb dan denk ik vaak: oh dan kan de rest of dit ook nog wel..
Ir1ne schreef:Meiden, even Offtopic: vrienden van mij gaan trouwen, is het leuk als ik een digitale fotolijst koop en daar fotos van hun opzet?
Super leuk idee!