Ik heb er vanochtend alweer 45min zwemmen opzitten, vanmiddag sportief op de fiets naar de zonnebank (uur fietsen in totaal) en even 1 paard rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:Wacht, mijn vraag niet helemaal goed geformuleerdIk kom namelijk ook zeer vaak bezweet en moe van mijn paard, maar omdat het zo'n 'gewoonte' is, valt het voor mij eigenlijk niet onder 'sporten'. Als in, het fietsen naar de uni e.d. valt ook niet echt onder sporten bij mij. Ik reken het zeg maar niet mee als ik kijk hoeveel ik gesport heb in een week.
Hmm.. Misschien nog niet helemaal duidelijk, maar duidelijker?
_Kiki_ schreef:Ik denk dat ik paardrijden meer onder 'bewegen' vind vallen voor mezelf dan onder 'sport'. Maar dan bedoel ik natuurlijk niet dat dat voor andere mensen ook zo is.
Annash schreef:Marije__ schreef:Laten we zeggen dat ik niet heel groot ben hahamaargoed, ik zal er maar aan moeten wennen hehe.. groter word ik echt niet!
Ik ben 1.49 dus de enige die het woord 'klein' legaal mag gebruiken... dat ben ik![]()
Overigens heb ik het idee dat ik langzaam wat meer spieren ga zien... en kan ook voelen dat ze wat harder worden. Jippieee!!!!
Hopelijk zie ik het snel meer terug in de lijn van mijn lichaam.