Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 15:39

hyawatta schreef:
Aranel schreef:
Oh die bubbel/caviar nagellak is gaaf!! Weet iemand of die ook bij de doorsnee drogist te koop is? :D

Ik heb het bij de DA drogist gehaald

Oke mooi, daar heb ik nog een waardebon van :) Van welk merk is het?

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:48

Ik heb gewoon die van KV.
En pure aceton heb ik ook staan ;)

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:39

Ik heb die van de etos.
Kruidvat vind ik verschrikkelijk stinken en die lucht blijft echt dagen hangen in de badkamer en gang.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:05

Ik heb hier echt in geen een winkel gevonden die van die caviar nagellak heeft :\ ....
Wordt dus wachten totdat ik weer in Ned. ben :+ .

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:29

Ik heb de remover van de DA. Die vind ik heel goed! Heg KV pompje heb ik ook, maar ik vond hem ook zo stinken dat ik dus de inhoud eruit heb gekieperd en een DA voordeelfles gepakt en daarme gevuld, hardstikke handig.

Vinden jullie die reisverpakkingen van Etos huismerk Nagellakremover pads ook zo irritant en vettig en slecht en gek genoeg warm?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:34

Heb nu al twee keer gehad dat de pompflacon van het Kruidvat is gaan lekken, dus die komt er bij mij niet meer in. :n
Gebruik nu de roze remover van de Kruidvat en de removerpotjes van Kruidvat (voor glitterlak) en Bourjois (voor hardnekkige lak zonder glitter).

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:12

De nagellakremoverpads zijn idd rommel!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:25

Ik heb ook geen pompje, gewoon plastic fles met witte dop en roze vloeistof

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:28

Ik gebruik gewoon remover (uit tsjechië) werkt goed, maar is snel droog op je wattenschijfjes.. Verder werkt het goed.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:34

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:13

ik heb in het buitenland bij de lidl ooit eens een paar van die pomp flesjes gekocht, die vind ik heel fijn en de inhoud dus ook :P

Dit waren mijn kerst nagels (foto expres wazig omdat je dan de holografische glitters ziet)

Afbeelding

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 14:18

Ik vind de nagellakremover van de Hema toch echt het beste. Wel beetje agressief maar dan smeer ik daarna nog altijd mijn nagelriemen weer in met olie :) Pompflacon van de kruidvat heb ik nu maar vind ik niet lekker ruiken en werkt niet goed :)

Ik zocht toch dat bordeauxrode/paarse lakje? :)
Heb gisteren deze gekocht:
Afbeelding
Essie Sole Mate (Niet zo netjes gelakt :o )

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 15:59

Jongens, een gouden tip! :- )

Ga naar Duitsland om je lakjes te kopen! Alles veel goedkoper, veel lakjes en ook zoals Sally Hansen en Art Deco hebben ze daar. Ook Essie voor 7 euro! En Rimmels, niet voor 7 euro maar voor 2,95!

Ik heb 3 nieuwe lakjes:
-Catrice NEONaturals 006-) On The Bright Side Of Life
-Rimmel I Love Lasting Finish 198-) Azure
- Essence Color And Change 04-) unexpected galaxy

Ik vind ze allemaal wel heel mooi, de Catrice is een echte pure paarse kleur, maar ik heb gelezen dat je hem netjes moet lakken omdat je foutjes gauw bij dit lakje ziet. De Rimmel is heel mooi, Blauw , maar dan ook echt blauw. En die naam vind ik ook zo mooi. De Essence, tja ik weet het niet.. hij is voor nail art, en met topcoat erover veranderd hij, maarja.. hij is verder heel leuk! En ook een mooie naam weer.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:55

Apple, no offence, maar misschien is het leuk als je ook eens op anderen reageert?

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:45

Hoe bedoel je stef?

Ik was in Duitsland en heb een paar lakjes gekocht, en ze waren veel goedkoper dan in Nederland. Dus ik dacht dat jullie er misschien wat aan hadden?
Dat mag toch?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:57

Anne: Mooi kleurtje!

Simone: Goh, weet niet wat ik van die vind eigenlijk... Twijfelgeval ;)

Apple: Ik bedoel precies wat ik zeg. Het valt me op dat je nauwelijks op posts van anderen reageerd, en dat vind ik een beetje jammer. Eenrichtingsverkeer nodigd niet uit tot reageren.
Ik reageer ook echt niet op élk bericht,, maar jij reageerd nauwelijks

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:09

Oeh anne, das een lekker kleurtje

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:17

heey, ik reageer hier niet zo vaak maar ben een fanatieke nagellakster, ik lees meestal mee.
nou heb ik een vraagje ik had nepnagels opgehad met gewone lijm, nu waren er 2 af dus dacht ik ik haal ze er allemaal af met gevolg dat alle lijm nog op mn nagels zit, ik krijg het er niet af met remover, iemand tips?
@SimoneDV: wauw, die glitters zijn erg leuk met die kleurtjes idd.
@Anne_26: dat is een erg mooi lakje idd, ik vind die Essie alleen best prijzig, zal er geen kast vol van hebben, hoewel ze wel lang blijven zitten :j
@_Apple_: bedankt voor de tip, ik ga geregeld naar duitsland dus ga daar dan ook maar eens kijken!

ik had voor kerst catrice ultimate nudes 090 karl says trés chiq met 650 goldfinger in de hoekjes met een sponsje, zag er erg leuk uit is er nu helaas af dus kon geen foto maken.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:49

stef schreef:
Anne: Mooi kleurtje!

Apple: Ik bedoel precies wat ik zeg. Het valt me op dat je nauwelijks op posts van anderen reageerd, en dat vind ik een beetje jammer. Eenrichtingsverkeer nodigd niet uit tot reageren.
Ik reageer ook echt niet op élk bericht,, maar jij reageerd nauwelijks

Oke, sorry! Ik zal wel meer reageren.. Y;( Ik had niet door dat ik te veel over mezelf poste en niet reageerde op anderen %)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:31

Ik heb nu Azure van Rimmel op. Hij is heel mooi!

Leuke lakjes komen ook weer voorbij! En ik ben zeker jaloers op jullie nagels! En zitten in die van Essie ook shimmers?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:05

stef schreef:

mag hoor :) zelf vond ik hem wel mooi, zilver en dan die glitters er overheen :) Maar in het echt ziet het er wel wat anders uit, dan zie je de glitters echt met je bewegingen glitteren zeg maar :)

Anne_26 mooi lakje, vind die van essie zelf vaak te duur :P Hij lijkt wel een beetje naar bruin te neigen?

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:10

Ik heb het topic een poosje niet bijgehouden.
Inmiddels bijgelezen en ik vind vooral de kerstmanicures die gepost zijn erg mooi! De kerstmanicures van stef (met de hulst) en Lunaeekie vind ik het mooiste :) . Natasja91's look voor het personeelsfeest vind ik ook heel mooi, die look kun je ook op andere tijden van het jaar dragen. Grappig om te lezen dat mensen ook oefenvingers verkopen Apple, dat had ik nou nooit bedacht, dat er ook zulke dingen werden gemaakt :) .
De (afbeelding van de) magnetic nail polish waarover SimoneDV postte is echt super mooi :j . Bedankt voor het posten!

Is iemand bekend met beautybay.com? En hoe is het bestellen bevallen?

Ik zou graag nagellak van OPI willen kopen (denk aan nagellak in de trant van de de kleuren I'm not a Waitress, A Affair in Red Square, Chick Flick Cherry), maar de meeste filialen van Douglas, IciParisXL en Sephora hebben of geen OPI of niet de kleuren die ik zoek en inmiddels ben ik al het gezoek een beetje zat.
Via BeautyBay zou je - zonder verzendkosten te betalen - OPI kunnen bestellen voor een lagere prijs dan in de drogisterij (11,86 i.p.v. 13,95); ze verzenden wereldwijd. Ze zeggen de meeste pinpassen (ook Maestro, Mastercard e.d.) te accepteren.
Of weet iemand een adresje waar je wel Waitress en Red Square kan krijgen? ;)

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:39

Gaby schreef:
Ik heb het topic een poosje niet bijgehouden.
Inmiddels bijgelezen en ik vind vooral de kerstmanicures die gepost zijn erg mooi! De kerstmanicures van stef (met de hulst) en Lunaeekie vind ik het mooiste :)

Bedankt zeg :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:10

Hier hetzelfde! :o

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:23

stef schreef:
Hier hetzelfde! :o

Jij maakt ook echt hele mooie creaties op je nagels!