Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Hoooii lieve SG!
Sorry dat ik nog niet eerder gereageerd heb vandaag, was niet zo lekker en heb dan niet zo'n zin om anderen daarmee op te schepen.
Fijn dat je toch flink wat uren slaap hebt gehad vannacht, en wat een top buurvrouw heb jij! Als je een nieuw stevig soepje wilt, geef maar een brulkan altijd nog voor hier een mega-pan maken en jou dan wat komen brengen
.
Had eigenlijk woensdag langs willen komen, maar ik mag vanaf morgen 24u lang niet met (jonge) kinderen, ouderen en mensen met een verminderde weerstand in contakt komenvriendlief moet morgen naar AVL voor botscan, aangezien Slotervaartzkh geen scan heeft
![]()
En wat heb jij een fijn werk zeg! Ze zijn echt met je bezig helief hoor!
Nou, ook van mij weer een dikke kus en knuffel en alvast een heeele prettige nacht toegewensd!
tyleysmiley schreef:Lieve SG,ik heb je topic met heel veel respect en bewondering gelezen en ondanks dat ik je niet ken,ben ik hartstikke trots op je dat je het allemaal zo ontzettend goed aanpakt,dat stukje positiviteit is voor mij en vast voor vele andere een heel groot voorbeeld.
Daarnaast draag ik een heel warm hart toe aan alle lieve bokkers die je steunen met wijze raad of opbeurende woorden,ipad actie is meer dan grandioos:gewéldig gedaan iedereen!!
Zelf ben ik ook van jouw leeftijd,woon alleen met 4 jonge kindjes en mijn 5de kruimel woont op zichzelf en kamp helaas ook met deze rotziekte,welliswaar een andere variant,maar ik herken heel veel in je verhaal.
Al jouw posts en die van alle lieve bokkers maken dat er bij mij op een rotdag een grote glimlach op mijn toet verschijnt.
Een dikke vette knuffel voor jullie allemaal,liefs Linda
__Marije__ schreef:Pauline schreef:Pff ergste geval meldt je je dus ziek en ga je naar die oncoloog. Sjees, dat is niet voor de hobby wel?
*duwt Marije opzij, mag ik hier even zitten?*
tyly:) jij ook sterkte
Ehm nee, toevallig niet! Want ik heb net van SG geleerd dat ik dan best hard mag zijn. Dus ehm.. NEE!
lonneke schreef:lieve SG hier even een filmpje om je een beetje op te vrolijken. ik vond hem geweldig. kreeg hem van mijn vader en vond hem zo leuk
http://www.youtube.com/watch?v=6RrHnrqjnJc