[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:19

Waar heb je die laten zetten?

Angeliquee18

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:29

Bij me vader :P

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:37

Iemand die Rak uit Assen kent trouwens? Zit er sinds 2010 niet meer, maar ben benieuwd of iemand toendertijd heen is gegaan.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:35

Angeliquee18 schreef:
Ik heb er 2 :)
En de nieuwste,
moet alleen nog ingekleurd worden
http://2.media.hyves-static.net/1478596881/6/ow8u/0/img1478596881.jpeg

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind deze echt niet mooi. De lijnen zijn helemaal niet strak... De letters zijn niet mooi. Het lijkt wel alsof degene die 'm heeft gezet niet bepaald een vaste hand had, hij/zij is hier en daar zelfs uitgeschoten en heeft dat proberen te corrigeren waardoor je dubbele lijnen ziet. Ik weet niet hoe het eruit gaat zien als het eenmaal is ingekleurd maar ik vind deze echt heel slecht gezet... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:59

Moonprayer, gefeliciteerd!! Echt super leuk voor je :j

Die laatste tattoo vind ik ook niet zo mooi gezet, vooral de letters. Hopelijk knapt dat na inkleuren nog goed op. De andere met die bloemen vind ik wel mooi!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 01:09

Die s was ook als laatste over getrokken, omdat ik weer geen geduld had om te wachten :+
Ik ben ook benieuwt hoe die word, komt wel goed :)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 01:20

Hallo allemaal!!

Een heel poos geleden (of een aantal topics geleden) was ik hier vanwege mijn geweldige Valiant-tatoeage <3 Die zit er inmiddels alweer een jaar of 3 op. Nu wil ik graag een Roosje (liefst icm een zwaluw) aan de binnenkant van mijn pols/arm laten zetten, met een voor mij grote betekenis. Ik heb al een beetje rond zitten kijken maar jeetje, wat is dat moeilijk :=

Na een poos research heb ik een heleboel losse plaatjes van dingen die ik mooi vind en deze twee die al 'klaar' zijn, vind ze heel gaaf (maarja, het moet aan de binnenkant van mijn pols/arm dus niet té groot..)

<3 *maar te groot.. maar he, hij is wel heul gaaf!!*
Afbeelding

En deze vind ik echt súpervet.. *en ja, Roos heeft te maken met een paard, zie mijn profiel* <3
Afbeelding

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 02:36

Hahaatje schreef:
Angeliquee18 schreef:
Ik heb er 2 :)
En de nieuwste,
moet alleen nog ingekleurd worden
http://2.media.hyves-static.net/1478596881/6/ow8u/0/img1478596881.jpeg

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind deze echt niet mooi. De lijnen zijn helemaal niet strak... De letters zijn niet mooi. Het lijkt wel alsof degene die 'm heeft gezet niet bepaald een vaste hand had, hij/zij is hier en daar zelfs uitgeschoten en heeft dat proberen te corrigeren waardoor je dubbele lijnen ziet. Ik weet niet hoe het eruit gaat zien als het eenmaal is ingekleurd maar ik vind deze echt heel slecht gezet... :o

Hier ben ik het best wel mee eens..

Angeliquee18 schreef:
Die s was ook als laatste over getrokken, omdat ik weer geen geduld had om te wachten :+
Ik ben ook benieuwt hoe die word, komt wel goed :)

Als je geen geduld hebt dan snap ik niet waarom je een tattoo laat zetten. Daar gaat toch wel wat geduld in zitten vooral omdat het de rest van je leven op je lijf zit.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik deze echt spuuglelijk vind. Sorry dat ik het zeg maar ik denk niet dat je zoiets nog goed krijgt met kleur.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 03:05

omdat ik hem bij me vader zet, daar kan ik zelf beslissen wanneer ik pauze wil en hoelang ik wil en wanneer ik doorga.
En ik heb er wel vertrouwen in dat die mooi word, anders zou ik hem nooit laten zetten.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:07

Zolang jij er tevreden mee bent Angeliquee is het goed toch :) Dan mag de hele wereld het spuuglelijk vinden, zolang jij er maar blij mee bent.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:15

Vind dat er best harde uitspraken langskomen. Zou toch wel iets meer rekening mogen houden, dat niet alles iedereen zijn smaak is. Zie hier ook genoeg voorbij komen dat ik, zowwww never nooit. Maar dan reageer je niet, of je denkt even na voordat je iets neerzet. Smaken verschillen hoor, en daarover valt heeeeeeeeeeeel lang te twisten.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:16

Maar er is een verschil tussen 'mijn smaak niet' en 'technisch niet goed gezet', dat moet je met me eens zijn toch?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:31

Juist, dit is een technisch niet goed gezette tattoo. Als het door een andere artist was uitgevoerd met een mooier lettertype en niet alsof er met een mes is ingesneden (de S ziet er echt niet lekker uit) dan had het er misschien nog goed uit kunnen zien.

Over smaak valt niet te twisten dat is zo maar dit heeft niet met smaak te maken. En ja ik ben misschien hard maar het is zo.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:36

Ik maak me er ook niet zo druk om haha,
Ik ga er blij mee worden, dat vind ik het belangrijkste,
Plus dat dit mijn eigen ontwerp is, en mijn eigen handschrift,
Is inderdaad niet de mooiste, maar wel de persoonlijkste :)

Veel vinden mijn bloemen ook niet mooi, maar zelf ontwerpt,
Elke bloem is uit eigen hand plus eigen betekenis,
Dat vind ik de mooiste waarde aan m'n tattoo's :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:17

En nogmaals, daar gaat het om:) kunnen anderen het 'technisch niet correct' vinden, het gaat om jou. Hoop dst het eindresultaat je bevalt en ben er erg benieuwd naar!

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:21

Patriciavt schreef:
Hallo allemaal!!

Een heel poos geleden (of een aantal topics geleden) was ik hier vanwege mijn geweldige Valiant-tatoeage <3 Die zit er inmiddels alweer een jaar of 3 op. Nu wil ik graag een Roosje (liefst icm een zwaluw) aan de binnenkant van mijn pols/arm laten zetten, met een voor mij grote betekenis. Ik heb al een beetje rond zitten kijken maar jeetje, wat is dat moeilijk :=

wat een schitterend idee, en vooral dat eerste plaatje wat je als voorbeeld gebruikt, vind ik errrug mooi!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:36

Is het ook niet zo dat als er alleen nog maar lijntjes staan, de boel wat vertekend??? Ben benieuwd hoe die is als er kleur/schaduw inzit :)

Kim90, ik ben er ook helemaal weg van :D En idd, 1e plaatje is geweldig. Maar heb plaatjes waar de roos mooier erop staat... Denk dat ik een aantal dingen die ik mooi vind ga samenvoegen en zo een eigen plaatje maak. Moet er nog even over denken :o
En ik denk dat zoals op het plaatje, hij net te groot is.. Ik weet het nog niet :P

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:49

ik vind de maat opzich best netjes op de eerste foto, en hoe groter, hoe mooier en gedetailleerder ze de tattoo kunnen maken, al snap ik je wel, mijn tattoo hebben ze eerst als voorbeeld verkleind onder het scan apparaat, en toen zag ik ook pas in dat dat minder mooi wordt, dus nu komt ie wo. alsnog op de ''grootste'' maat op mijn lijf denk ik :)

Ik heb ook een bestaand plaatje aangepast, vind het dan toch wat persoonlijker, maar er zijn natuurlijk ook mensen wie dat dan weer niet uitmaakt :P

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:50

Daar heb je ook wel gelijk in :j
Ik moet er nog even over denken hihi :D Vind het stiekem wel spannend.. Heb in mijn werk een voorbeeldfunctie, het moet niet te worden... Die op mijn schouder zie je in principe niet, alleen met spaghetti-shirt en dat draag ik niet op mijn werk :P

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:55

ik zou niet iets op mijn arm willen, zou mij te riskant zijn voor mijn baan, of toekomstige banen :o niet dat het niet mooi is dus :P

die van mij komt op mijn zij/ribben, dan zie je hem alleen als ik in bikini loop, en al zou ik naar het zwembad willen en hem niet willen tonen, dan kan ik nog een badpak aan.
Niet dat ik hem niet graag wil laten zien dan, maar gewoon het idee dat ik hem altijd zou kunnen verstoppen zonder veel moeite, vind ik toch wel fijn.

Lekkere neuroot / controlfreak ben ik ook :')

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:05

@Moonprayer : Gefeliciteerd!

Ik ben over 1,5 week aan de beurt! Ben zo zenuwachtig! Mijn zus die heeft een soort van verdovende crème wat zij altijd van te voren opsmeert, denk dat ik dat ook ga doen aangezien het BAM op mn ribs komt, haha. Iehh ben echt zenuwachtig :+

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:05

Mja het is niet riskant voor behoudt van mijn baan.. Maar ik moet wel opletten dat het niet té wordt :n
Enkel is trouwens ook nog een mooie optie... *hmm..* Maar dan kan ik sowieso maar uit één enkel kiezen.. *gaat nog eens hard nadenken*

Mooie plek :j Tattoo is ook iets echt voor jezelf.. :)

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:13

oh ik wil je niet aan het twijfelen brengen :')

@ Charmaiineee, gaaf hee! die van mij komt ook op mijn ribben woensdag, ben heel benieuwd of ik het ga overleven :')
wat komt er bij jou te staan?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:44

Patricia, mooie plaatjes, kijk of je artist misschien die roos van de bovenste kan combineren met de onderste. Ik vind de onderste wel erg gaaf.

Ik heb mijn tattoo aan de buitekant/zijkant van mijn pols (vanaf mijn pink recht naar beneden) en ik loop de hele dag in uniform. Ik heb er geen moment spijt van gehad, en in de zomer probeer ik hem wel te verbergen dmv een brede armband, of desnoods concealer. Als je het echt graag wilt, doen!

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:48

Heb hem zelf via Word/Paint gemaakt, maar de lijnen moeten nog fijner, anders is het 1 drukke bende en de vogels wil ik ernaast hebben, maar dat lukte mij niet via de pc.
Volgende week woensdag word die gezet en dan ga ik die dag ervoor even langs om naar de tekening te gaan kijken :)

Afbeelding