hij is 2 meter, ik ben 1.49
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyLittleLove schreef:Oh daarom werkt het niet. Met welke lijm doe jij het?
Skessa_ schreef:Succes DB.... Ik probeer Jingle Jangle er af te krijgen. Wordt een onmogelijk missie geloof ik![]()
Ga maar eens proberen of het los komt als ik mn nagels onder warm water houd, pfffffffff
xDramaQueen schreef:ik doe al heel lang geen grote bestellingen meer dus dat is t niet
Yv_ schreef:Ik heb zowiezo écht een gruwelijke hekel aan tenen. Die van mij zijn heel lang en krom en daardoor vind ik gewoon álle tenen afschuwelijk
. Ik klik even snel door naar onder ja
..
Jaa, was echt een geweldige dag!, maar ben blij dat het er nu allemaal weer af is hahaha! Al dat gejeuk!
astra4 schreef:Was er nou een kortingscode voor bestellingen op NPF? Ik ga binnenkort eindelijk ook eens wat bestellen. Ik ga voor Ruby pumps, en 1 of 2 golden rose scalelakjes. Iemand nog suggesties voor de scales? ik vind het moeilijk om te kiezen namelijk...
astra4 schreef:Was er nou een kortingscode voor bestellingen op NPF? Ik ga binnenkort eindelijk ook eens wat bestellen. Ik ga voor Ruby pumps, en 1 of 2 golden rose scalelakjes. Iemand nog suggesties voor de scales? ik vind het moeilijk om te kiezen namelijk...