[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 11:23

Hallo hallo, ik kom even binnenvallen :D
Ik heb een tongpiercing en een tragus beide al een aantal jaren.
Op dit moment ben ik bezig met het stechten van mijn oren ik zit nu op 2 mm :):)

ShirleyM

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 23:13

Ik heb ook even een vraagje. Bij de piercingshop hebben ze mijn oren op 2,5 mm gestretched moet ik nu eerst naar 3 mm stretchen of kan ik gelijk door naar 4? Wilde nml spullen gaan bestellen om verder te stretchen maar weet niet welke maat ik nu nodig heb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 23:19

Waar kun je trouwens bolletjes kopen voor je traguspiercing? Hij moet nog een tijdje blijven zitten maar vooraf inkopen kan natuurlijk ook wel toch O:)

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:08

@ShirleyM: ik ben nog niet zo ver, maar ik vind van 2,5 naar 4 wel een grote stap! Ik weet niet hoe de rest dat gedaan heeft, maar mijn vriend heeft het in kleinere stapjes gedaan. Ik zelf ben er huiverig voor, nadat ik wat foto's van blowouts e.d gezien te hebben.
@Bizzybijtje, ik koop mijn bolletjes gewoon bij sieraden zaakjes. Vaak hebben ze een hele bak vol met allemaal verschillende bolletjes voor verschillende soorten piercings. Of gewoon bij je piercer zelf.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:23

Ik heb hem, mijn lang gewilde tongpiercing :+:
Aangezien ik een korte tong heb en m'n tongriempje ver naar voren zit & ik hem toch wel wat naar achteren wilde hebben.. leek het me lastig. Was zelfs al eerder naar een shop geweest en die zei dat het niet zou lukken zoals ik wilde.
Echter had ik vanacht gedroomd dat ik er een ging zetten (en daarna gedroomd dat ik dat had gedroomd :') ).. en vanochtend werd ik dus weer met het idee wakker en dacht "Ik ga naar een andere shop om hun mening vragen & als die hetzelfde is houdt het voor mij gewoon echt op en zet ik het helemaal uit m'n hoofd"..
Ik naar de piercingshop, mijn tong geshowed, laten uittekenen & het kon precies zoals ik wilde! :oo
Dus kon het natuurlijk niet laten & nu zit ie :D :D
Heb gelijk geprobeerd normaal te eten & in beweging te houden, ben goed aan't spoelen en er heel blij mee :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:28

Nou super zeg :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:29

Alleen van de piercer hoorde ik dus dat ik 6 weken niet mag zoenen, dat word even afzien :\ :P

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:31

Das onzin, ik zoende na 4 dagen al en dronk toen ook al alcohol en mn tong is nooit dik geweest :')

Maar ik was wel heel braaf met het spoelen enzo O:)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:33

xTammyy schreef:
Das onzin, ik zoende na 4 dagen al en dronk toen ook al alcohol en mn tong is nooit dik geweest :')

Oooh foei! ;) Nou ik ga toch minimaal 2 weken (dat kregen anderen dan weer als advies?) netjes me eraan houden en als er een korter staafje in word gezet nogmaals even informeren (want hoor van meerdere mensen dat bij hen werd gezegd 2 weken)..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:34

Zes weken?!!!!

Mocht na een week alweer gewoon zoenen hoor. Net als het drinken van alcohol.
Laatst bijgewerkt door Lous op 14-11-11 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:35

Ik kán nog geneens zoenen zo :') krijg 'm er nog niet lekker uit.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:36

Alcohol zou ik iig niet doen maar na een week ofzo kan je wel zoenen hoor. Is alleen lastig net een lang staafje erin

ShirleyM schreef:
Ik heb ook even een vraagje. Bij de piercingshop hebben ze mijn oren op 2,5 mm gestretched moet ik nu eerst naar 3 mm stretchen of kan ik gelijk door naar 4? Wilde nml spullen gaan bestellen om verder te stretchen maar weet niet welke maat ik nu nodig heb..

Nou Ja het is veiliger om eerst naar 3 te gaan. Maar ik ben zelf ook van 2,5 naar 4 gegaan omdat ik het zonde vond van mijn geld, dot was voordat ik het zelf deed. Maar dat was geen pretje hoor!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:54

xTammyy schreef:

Neen tis bij jou toevallig goed gegaan, dat maakt het geen onzin :x :x
Alcohol kan nabloeden veroorzaken en vertraagt de genezing.
6 weken niet zoenen vind ik dan ook weer lang. Met een week zal het ook wel goed zijn. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 08:46

Ik mocht een week niet zoenen en 2 weken geen alcohol (kan ook een week zijn, weet ik niet meer zeker). Ook niet roken, maar omdat ik niet rook heb ik niet zo opgelet hoe lang dat nou was. :')

Moet wel zeggen dat zoenen met dat lange rotstaafje ook niet zo spetterend is hoor. _O-

Over stretchen; ik deed het per mm (dat wordt ook aangeraden) dus van 2 naar 3, 3 naar 4 enz.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:45

Na bloedingen? Okee.. nja ik vind 2 weken best lang, lijkt mij dat na een week je wel weer kunt zoenen en dat je zelf wel door hebt wanneer alcohol etc weer kan.

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:11

Hoi!! Voor het eerst in dit topic! Ik ben een meid van 20 jaar oud, heb een Micro Dermal Anchor in mijn decollete, verder geen piercings.. nog niet tenminste.. Ik ben van plan om zodra mijn salaris gestort is (Over 1 week) een tongpiercing te laten zetten..
Ik vind het al héél lang leuk, maar was altijd bang dat zoenen met iemand met een tongpiercing tegen zou vallen dus daarom wilde ik het niet. Nu heb ik toevallig laatst een jongen ontmoet mét tongpiercing en tja.. vond het eigenlijk wel meer dan prima..!

Ben wel een enórme scheitert.. nu al zenuwachtig en uhm.. doet het pijn? Wil hem met verdoving laten zetten bij bodymx in Breda!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:34

Tuurlijk doet het pijn........ Er gaat een naald door je lichaam ;)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:45

Met verdoving mag niet (meer) volgensmij

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:48

Verdoving door middel van een injectie mag alleen door dokters gedaan worden,dus die daar een opleiding voor hebben gehad.Verdovibg met verdovingsspray mag wel. Maar die werkt niet bij iedereen even goed.

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:54

In Breda werkt alleen medisch personeel en volgens mij gebruiken ze gewoon een spray! of doekje!

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:54

@ Suus_ ze hebben mij wijsgemaakt dat het de minst pijnlijke piercing is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:58

Nou, dan weet je toch of het pijnlijk is of niet ;)
Enneh, verdoven doen ze echt niet hoor. Maar ik geloof dat het reuze meevalt, een tongpiercing. Althans, dat heb ik gehoord van verschillende mensen :)

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:58

rudi schreef:
Hoi!! Voor het eerst in dit topic! Ik ben een meid van 20 jaar oud, heb een Micro Dermal Anchor in mijn decollete, verder geen piercings.. nog niet tenminste.. Ik ben van plan om zodra mijn salaris gestort is (Over 1 week) een tongpiercing te laten zetten..
Ik vind het al héél lang leuk, maar was altijd bang dat zoenen met iemand met een tongpiercing tegen zou vallen dus daarom wilde ik het niet. Nu heb ik toevallig laatst een jongen ontmoet mét tongpiercing en tja.. vond het eigenlijk wel meer dan prima..!

Ben wel een enórme scheitert.. nu al zenuwachtig en uhm.. doet het pijn? Wil hem met verdoving laten zetten bij bodymx in Breda!

Dus je bent niet bang om een MD te laten zetten, maar wel om een tongpiercing te laten zetten? :') Ik vond mijn MD echt een hel, en mijn tongpiercing was echt het minst pijnlijke van alle 7 piercings die ik onderhand heb laten zetten.

Ik zeg: Lekker zonder verdoving laten doen, die verdovingstroep blijft zolang door je bloed stromen. En de pijn is maar tijdelijk zeg ik altijd :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:07

rudi schreef:
@ Suus_ ze hebben mij wijsgemaakt dat het de minst pijnlijke piercing is!

Nee hoor, dat is kraakbeen!

:){ <:)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:06

Ik mag nog steeds geen tongpiercing _O- Wil het zó graag! Laatst gaf mijn vader zijn mening... pfoei :=