snack a jack chocolade
gangmaker
handje borrelnootjes
en dit binnen nog geen half uur Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dit binnen nog geen half uur
dat is best wel veel
_Lindsey schreef:ik heb op
snack a jack chocolade
gangmaker
handje borrelnootjesen dit binnen nog geen half uur
nou ja ik heb ook wel is wat gedaan hoor!
nou prima doen we! 
en savonds toosjes op tafel zetten.
zelf is ze ook aan de lijn. maar ze houd het niet vol.
) pluisje88 schreef:was zaterdagmiddag, dus na het eten enzo terug op 85 kilo.. vanaf de 89. Zaterdag heel veel gedronken. Hou nog steeds vocht vast volgensmij. Ben nu 87,5 terwijl ik geen rare dingen gehad heb. eigenlijk zou het niet moeten kunnen
Iedereen valt af behalve ik
Je moet jezelf natuurlijk wel een beetje belonen he! 
amsterdam_30 schreef:Mensen die het moeilijk volhouden vinden.. of lastig kunnen inschatten hoeveel ze op hebben.. http://www.caloriechecker.nl alles bijhouden. Werkt super!
Enne.. ik snap nog steeds niet waarom mensen hier vaak te weinig eten? Het is geen sport om te weinig te eten en zorgen dat je steeds minder eet...
Van meer en gezond eten val je uiteindelijk veeeeel beter af..
Of zijn dit gewend. Zou misschien meer helpen als je ze een goed voorbeeld geeft?
Ipv alleen maar zeggen dat het niet goed is.
Maar ik hoop dat ik vanavond kan sporten, zodat het wat minder erg is 
jam jam
maar dan graag met hutspot
Al hou ik niet zo van gekookte aardappels!

Poezels om me heen (=extra warmte
) en even oogjes dicht 

*
) en dan spullen pakken en richting sportschool!

) iemand tips om die honger weg te nemen??
Patriciavt schreef:Jaime, wat ik me afvraag he, met al die lekkere taarten die je maakt, kan je ervan af blijven?
Vandaag nog aan t bakken geweest.. en heb daar totaal geen moeite mee.. enige wat ik wel 'moet' is proeven of bepaalde vullingen op smaak zijn.. daar kan ik niet onderuit ik heb namelijk niet een proefpersoon aan mn zijde
en ik kan natuurlijk geen slappe hap of veel te zoete troep leveren..
Carpaccio yummie dat is echt mijn lievelingseten, verder vind ik garnalen ook echt heeeeeeeerlijk, maargoed dat zit er de komende tijd niet in.. Carpaccio (of hoe je dat ook schrijft) is heel mager
ik vind dat zo lekker met zo'n dressing en pijnboompitten, maarja dat maakt het juist weer ongezonder.
vind het nu dus ook wel belangrijk om wat kg kwijt te raken, ik wil naar 56 kg. Maar toch heb ik een beetje het idee dat onze weegschaal niet helemaal in orde meer is, ding is ook al een jaar of 15 oud geloof ik
dus nog tips voor een goede weegschaal? eentje die ook het vetpercentage meet? Hoe werkt dat eigenlijk?
k zelf vind zo'n strijkplank buik ook niet echt wat eigenlijk.. Ik ben zelf heel slank onder mn borsten, zo'n 65cm en heb ook wel zo'n buikje..
maar ik heb zelf juist dat zodra ik mn benen train ze dikker worden omdat ik daar gewoon redelijk wat spiermassa heb..
.
.
.
:
.
. Joonsel schreef:amsterdam_30 schreef:Mensen die het moeilijk volhouden vinden.. of lastig kunnen inschatten hoeveel ze op hebben.. http://www.caloriechecker.nl alles bijhouden. Werkt super!
Enne.. ik snap nog steeds niet waarom mensen hier vaak te weinig eten? Het is geen sport om te weinig te eten en zorgen dat je steeds minder eet...
Van meer en gezond eten val je uiteindelijk veeeeel beter af..
Sommigen hebben het gewoon niet doorOf zijn dit gewend. Zou misschien meer helpen als je ze een goed voorbeeld geeft?
Ipv alleen maar zeggen dat het niet goed is.
(Niet aanvallend bedoeld ofzo, ik snap dat je het goed bedoelt)