Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Primavera

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 08:48

voor mij staat er ook weer een training op het programma, 35 minuten rennen waarvan 3 sessies van 6 minuten aan een stuk.

ben benieuwd :)
voor iedereen die gaat lopen vandaag: ontzettend veel succes en plezier natuurlijk!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 08:50

@hetbommeke, klinkt goed, langs de dijk lopen! Lekker ook dat het langer licht is he!

@scooby, succes met je examen!

Ik heb gisteren lekker gelopen. 6 km met daarin twee keer 5 minuten echt stevig doorrennen en de rest rustiger. Voor het eerst na het werk helemaal in het licht kunnen lopen, heerlijk!

@Noor, je moet eens wat deelnemerslijsten van internationale eventingwedstrijden bekijken, dan krijg je vast wel inspiratie! Tenminste, ik vind dat daar soms echt stoere en originele namen tussen staan!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 09:25

Morning :O

MJ, heerlijk is dat he?! lekker in het zonnetje lopen na het werk.
MrUlbe, succes met lopen!
Scooby, heb jij examen?

Hier lekker vroeg op, op mijn vrije dag. Hoefsmid al gebeld voor Fan, die komt volgende week vrijdag. Keuken geschrobd, en vandaag de rest -O- Ga het snel afmaken, want dan kan ik mijn rondje van 8km lopen en Fanny de beentjes ook laten strekken, we gaan stevig aan de dubbele longe aan het werk en daarna lekker ontharen.

Ik ga poetsen, als ik weer koffiepauze heb :+ dan kom ik verder kletsen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 09:31

Fanneke schreef:
MJ, heerlijk is dat he?! lekker in het zonnetje lopen na het werk.

Ja echt heerlijk!

Succes met poetsen dan maar, ik stel het nog even uit tot zaterdag! Is wel goed voor calorieen verbranden trouwens :D
Ik ben ook vrij maar ga zo eerst lekker rijden, is alweer twee weken geleden, beetje druk geweest. Maar nog een paar weken en dan kunnen we ook 's avonds weer rijden! Ik rij alleen nog maar in het bos dus heb wel een beetje daglicht nodig ;)

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 09:59

Goedemorgen Dames!

Hier echt super ddruk gehad! Gister niet eens tijd gehad om te bokken :P Heb ook nog geen tijd gehad bij te lezen! Hoop dit in de loop van de dag te kunnen doen :)

Zo eerst ff lessen met twee knollies :)

Fijne dag allemaal!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 10:58

@ annika_s: veel plezier met lessen!
@ Fanneke: succes met poetsen :=

voor iedereen die gaat lopen vandaag: succes :D we kunnen het

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 11:35

Hier ook druk, vanochtend alweer 2 vergaderingen gehad. Nu even wat dingen uitzoeken en dan om 3 uur weer een vergadering. Wel allemaal leuke dingen. Veel uitzoekwerk, dat is aan mij wel besteed.

Fan, ben morgen vrij dus dan verkleed ik me weer als Assepoester :+
MJ, ja ben erg blij dat ik onderaan de dijk in L'stad woon :j Alleen met harde wind is het wat minder. 's Zomers kan ik dan echt genieten, al die bootjes in de haven en de drukte daar, zonnetje wat 's avonds oranje kleurt erboven, net alsof ik beland ben langs de Middellandse Zee 8-)
Scoob, well, what shall I say.... good luck today and I will thumb for you (is dat engels??? To thumb???)
Annika, lekker lessen!
MJ, heerlijk rijden in het bos, geeft mij een gevoel van vrijheid :D
MrUlbe, loopse!

Gister op mijn oude schoenen gelopen, qua demping merkte ik dat wel, was een stuk minder. Nu weer last van heup. Toch maar 'ns een afspraak bij de HA maken, stel dat iedere keer uit :o Misschien een overblijfsel van de bekken instabiliteit die ik tijdens de zwangerschap van de jongste heb opgelopen. Zou toch een keer over moeten zijn, nu na 4 jaar >;)

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 11:52

Morning..

Heb een slecht berichtje. Ik heb gisteravond te horen gekregen dat Shagoya vast heeft gezeten met haar linker-achterbeen in het schrikdraad, vermoedelijk tijdens het rollen. Ik schrok zo toen ik het hoorde. Ze heeft een erg diepe wond tot op het bot opgelopen tussen spronggewricht en kogel mét peesletsel. Het is zo goed als gehecht door de DA maar nu is het de vraag hoe en of het geneest. Ik heb gisteren nog zo fijn met haar gelest en het leek weer de goede kant op te gaan. Ze was zo werkwillig en was er echt weer een beetje klaar voor om het werk weer op te pakken. Ik zat al niet heel lekker in m'n vel en toen ik dit gisteravond op 't werk las, was 't helemaal niet meer mijn avond. Bah. Ik ga maandag bij haar kijken, ondanks dat ik weet dat ze in goede handen is bij Marieke haar nieuwe eigenaresse. Voel ik me op de één of andere manier heel verantwoordelijk en 't frustrerende is dat ik daar niets mee kan doen nu.....

Nou laten we hopen op een lichtpuntje dat 't goed gaat genezen!

Ben vandaag vrij, maar heb komende nacht nachtdienst. En dan moet ik pas dinsdagavond weer werken, dat is wel even fijn. Hoop vandaag nog even te lopen en 't weekend een eerste mountainbike-rit maken met vriendlief.

Bom, weer druk aan 't werk. Wat balen dat je heup toch telkens weer opspeelt. Bezoekje aan de huisarts zou dan niet verkeerd zijn denk ik.

MJ, veel plezier met rijden vandaag!

Fan, lekker vrij dagje vandaag. Veel plezier bij Fanny en met lopen!

MrUlbe, succes met lopen vandaag!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:26

Jee Marjolein, wat een naar verhaal. Ik duim met je mee dat Shagoya goed gaat herstellen :(:)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:30

Marjoleintje :(:) dikke knuf, bah wat ontzettend naar! En ik duim ook mee.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 13:36

Marjolein, ook van mij een knuf en een schouder om op uit te huilen :(:) Ik brand een kaarsje voor haar, op een volledig herstel.
Schriklint maakt nare wonden. Ik brand een kaarsje voor haar, op een volledig herstel. :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 13:36

Marjolijntje: :(:)

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 14:03

Dank jullie wel, wat lief! Ik ben ook al een kaarsje aan 't branden hier thuis! De tijd zal 't uiteindelijk leren of ze gaat herstellen..... Lief dat jullie zo meeleven hoor.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 14:20

Bah wat een naar nieuws Marjolein!

Bom, klinkt wel heel fantastisch zo hoor. Vind de polder ook altijd zo mooi...

En het is weer eens druk op werk, maar krijg er nu wel steeds meer handigheid in, gaat steeds makkelijker en sneller

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 15:22

oeee kan jullie niet bijbenen jullie gaan wel erg snel
en het is hier toch de bedoeling om bij te lezen of niet? :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 15:50

Soms kan ik het ook niet bijbenen, maar gewoon lekker op je gemak bijlezen ;)
Zo Fan is weer onthaard, werd alleen niet gewaardeerd, ze was super irritant met longeren. Die grassprietjes zien er zo lekker uit in het zonnetje :+ Ik moest mij echt inhouden met alle mensen in de buurt, want ik had haar het liefst even een flinke schreeuw gegeven. Ze heeft van mij ook niet mogen grazen, met als resultaat een superbeledigde, eigenwijze shet, gelukkig is de baas net wat eigenwijzer :+
Zo, ik ga mijn rondje van 8km lopen, tot zo! :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 15:53

Succes met lopen, Fan!

@ Fiona: ik kom er ook niet steeds aan toe om overal op te reageren hoor. Maar reageren op de dingen die er echt toe doen (zoals op het verhaal van Marjoleintje) probeer ik wel :) .

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 17:09

Okee dus gewoon beetje de gemiste paginas door kijken wat er is geplaatst maar ik ben niet verplicht allerlei quotes te maken en hele bijlees actie?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 17:39

Ik ben terug van mijn rondje, viel niet mee. Geloof dat mijn spiertjes nog niet zijn hersteld van zondag, heb 2 keer een flink stuk gewandeld, uiteindelijk nog met 8 km/u gelopen, valt niet tegen.
Spiertjes krijgen nu 2 volle dagen rust en dan voorlopig 1,5 week korte loopjes van max 5km. 13 maart is de CPC en dan willen we natuurlijk wel een snelle tijd zien :D

Voor de wat ervaren loopsters, hebben jullie ook wel eens dikke vingers tijdens het lopen? De pink van mijn rechterhand zwol ineens op en de toppen van mijn vingers waren aan het tintelen. Het lijkt met het lopen te maken te hebben, want het neemt al een stuk af. Heel raar.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 18:03

Marjoleintje :(:)

Fan: wat raar zeg!

Bom: zou er idd toch maar ff naar laten kijken hoor!

Verder wel alles bij gelezen maar was wel heeer erg veel om op te reageren hihi :P

Ik heb echt heerlijk gelest met beiden knollen! Hihih maar stapte van naar mijn les af en dacht mm er voelt is wel heel raar ik kijken was ik door mijn broek een gesleten := En doordat ik toch wel al wat afgevallen was waren er ook al 2 broeken te groot dus net ff met moeders op pad geweest en nog 2 super mooie nieuwe broeken gescoort ( een donkerbruine van eurostar en een leuke beetje zomers geruite pikeur) hihi kwam ik bij de kassa was de tweede nog halve prijs ook! Dat is nog eens leuk shoppen :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 18:22

Jippie, ik heb WEEEEEEEEEEEEEEEEKEND! *\o/*
Zit nu in de trein op weg naar huis, bokken op m'n foon. Paardjes kijken in de oostvaardersplassen, mooi stukje :D

Marjo, hoe gaat t nu met je en heb je nog iets meer gehoord over paardje?

Fiona, je hoeft niet op alles te reageren hoor, doe ik ook niet altijd.

Lafayette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:15

Zo ik heb ook weer ff de tijd genomen om bij te lezen. Best een drukke dag gehad ondanks dat ik vrij ben. Vanmorgen een beetje uitgeslapen. daarna bij mijn ouders thuis wezen lunchen, winkelen met mijn zusje, naar oma geweest en ten slotte mijn auto gepoetst. Daarna naar het paard geweest, gegeten, gedoucht en nu lekker avondje op de bank.

Het lopen is er vandaag niet van gekomen had nog teveel spierpijn. Ik ga morgenvroeg nog een beetje rustig aan wandelen en daarna rij ik met mijn vriend aan naar Berlijn voor een weekendje. Lekker carnaval ontvluchten.

Scooby jij was er vroeg bij vanmorgen en hoe zijn je examens gegaan?

Marjoleintje, pff echt balen van je paardje zijn echt van die dingen waar je helemaal niets aan kunt doen. Echt heel veel sterkte ermee de komende dagen.

Annika, dat is nog een mooi meegenomen die korting. Rijbroeken zijn toch al duur genoeg. Geeft altijd een fijn gevoel he als je lekker gereden hebt. ( helaas al een tijdje niet meer mogen ervaren ivm blessure paard)

Hier nog eentje weekend lekker, ga je nog iets leuks doen dit weekend bommeke?

En voor iedereen die gelopen heeft hoe is het gegaan?

Groetjes!

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:22

Zoo ik net ook weer terug van een heerlijk rondje :D

Lafayette : Balen! Wat heeft je paard voor een blessure?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:25

Lekker Bom, weekend, ik moet nog één dagje.
Lafayette Carnaval ontvluchten als Brabantse? := Wat heeft je paard?

Annika, je broek :=

Heb even ge-googled voor de dikke vingers, dit kan te maken hebben met knellende kleding of te weinig zout in het lichaam. Ik probeer de laatste tijd wel op mijn zout-inname te letten, eigenlijk minimaal te beperken. Dan probeer ik daar wel op te letten. Zover ik kan lezen, kan het geen kwaad.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:26

Balen Lafayette...

Annike en Fan lekker gelopen. Fan, wat raar van je hand..

Bom lekker weekend. Ben jaloers. Was vandaag 'wat' druk op werk, dus ff langer gebleven, helaas daardoor echt geen tijd meer om te lopen.