ben benieuwd

voor iedereen die gaat lopen vandaag: ontzettend veel succes en plezier natuurlijk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ga het snel afmaken, want dan kan ik mijn rondje van 8km lopen en Fanny de beentjes ook laten strekken, we gaan stevig aan de dubbele longe aan het werk en daarna lekker ontharen.
dan kom ik verder kletsen! Fanneke schreef:MJ, heerlijk is dat he?! lekker in het zonnetje lopen na het werk.
Heb ook nog geen tijd gehad bij te lezen! Hoop dit in de loop van de dag te kunnen doen 

we kunnen het 
Alleen met harde wind is het wat minder. 's Zomers kan ik dan echt genieten, al die bootjes in de haven en de drukte daar, zonnetje wat 's avonds oranje kleurt erboven, net alsof ik beland ben langs de Middellandse Zee

Misschien een overblijfsel van de bekken instabiliteit die ik tijdens de zwangerschap van de jongste heb opgelopen. Zou toch een keer over moeten zijn, nu na 4 jaar
dikke knuf, bah wat ontzettend naar! En ik duim ook mee.

Ik moest mij echt inhouden met alle mensen in de buurt, want ik had haar het liefst even een flinke schreeuw gegeven. Ze heeft van mij ook niet mogen grazen, met als resultaat een superbeledigde, eigenwijze shet, gelukkig is de baas net wat eigenwijzer
. 
En doordat ik toch wel al wat afgevallen was waren er ook al 2 broeken te groot dus net ff met moeders op pad geweest en nog 2 super mooie nieuwe broeken gescoort ( een donkerbruine van eurostar en een leuke beetje zomers geruite pikeur) hihi kwam ik bij de kassa was de tweede nog halve prijs ook! Dat is nog eens leuk shoppen

Wat heeft je paard?