Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:17

ik heb geen foto's, zal binnenkort eens proberen foto's te maken van gewone make-up en als ik weer smokey eyes heb. ik gebruik trouwens die trio's van bourjois, die zijn echt fijn! maar op foto's ziet het er altijd weer raarder uit dan normaal :?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:18

Ilsemarie schreef:
ik heb geen foto's, zal binnenkort eens proberen foto's te maken van gewone make-up en als ik weer smokey eyes heb. ik gebruik trouwens die trio's van bourjois, die zijn echt fijn! maar op foto's ziet het er altijd weer raarder uit dan normaal :?

Dat heb ik ook. Heel frustrerend. :D Vind mijn ogen en gezicht sowieso nooit zo mooi uitkomen op foto's.

Mooi Dorien, knap koppie heb je!

dorieeen

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:19

haha dankjewel, :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:21

Zo Dorien, jij bent knap. Volgens mij zou je wel nog meer met make-up eruit kunnen halen.
Bijvoorbeeld met groene of grijze oogschaduw net wat duidelijker je ogen aanzetten.

Quartusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:22

wat een leuke tips allemaal, ik ga hier even meelezen :)

jolijnnn

heel mooi dorien, enkel zou ik de ''losse'' haartjes vanvoor aan je wenkbrauwen wel even weg epileren :)

Julia

Roosch schreef:
Julia schreef:
Het is zondag, lekker tijd om te prutsen met make-upjes. Als het niet lukt, kan je het er toch zo weer vanaf halen? :) Ik zal zo eens smokey eyes bij mezelf proberen.
Noem eens een kleurtje? :D

Grijs, past mooi bij je ogen. :j

Er kwam iemand in het topic binnen van de week, ben even vergeten wie 't was, maar die vroeg hoe het beste smokey eyes te maken.
Als je in dit topic zoekt op mijn posts, staat er ergens een stappenplan.

Grijs? Saaie kleur. Maar is goed, ga ik doen. :D

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:23

haha dankjewel, :o

Ja moet inderdaad nodig weer epileren!
ik ga even met m'n school opdrachten bezig en dan ga ik wel even wat dingetjes uitproberen, :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:24

Ik hang voor pampus op de bank, mooi niet dat ik ga rommelen met make up nu. :')

Ben trouwens nog steeds even tevreden met m'n Bourjois trio's. :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:27

Roosch schreef:
Julia schreef:
Het is zondag, lekker tijd om te prutsen met make-upjes. Als het niet lukt, kan je het er toch zo weer vanaf halen? :) Ik zal zo eens smokey eyes bij mezelf proberen.
Noem eens een kleurtje? :D

Grijs, past mooi bij je ogen. :j

Er kwam iemand in het topic binnen van de week, ben even vergeten wie 't was, maar die vroeg hoe het beste smokey eyes te maken.
Als je in dit topic zoekt op mijn posts, staat er ergens een stappenplan.

volgens mij was dat mijn eerste bericht.

Ik ga nu ff bezig , ik doe er geen mascara bij omdat ik elke keer opnieuw ga met oogschaduwen. anders word die mascara zo'n troep.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:28

Misschien heb je hier ook nog wat aan. Succes. :D

Edit: Daar ging iets mis. Als je in het vakje dat onderaan het topic staat mijn naam intypt, kom je bij m'n posts in dit topic uit en daar staat misschien nog wat bruikbaars in.
Het lukt me nu even niet om zelf te linken. :')

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:29

@ Dorien, super mooi man!!!!
Nounou wat gaat het snel hier ineens haha.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:30

S_uus schreef:
jolijnnn schreef:
eye-liner is vloeibaar en een oogpotlood is ja een potlood :p
aan de hand van de onderste foto zou ik de onderkant van je wenkbrauwen wel een stukje epileren, al die onderste haartjes eraf. Op die foto zie je ook dat jij absoluut niet staat met zwart, dat is veel te hard voor jou, bruin zal veel mooier zijn.

Dus wenkbrauw dunner?

Oke dat is heel duidelijk qua zwart :+ ik zal maandag kijken naar bruine mascara, en dus ook potlood?

Omdat iemand zegt dat het je absoluut niet staat, hoef je niet per se andere producten te kopen hoor. :) Tenzij je natuurlijk de mening deelt of om een andere reden andere producten wilt kopen.

Vandaag heb ik weer eens een look met satin taupe van MAC gemaakt en bam dan zien m'n ogen er toch een stukkie mooier uit :) Embark in de crease en een beetje carbon in mijn outer corner. Ben ook met de groene trend aan de slag gegaan en een beetje donkergroene oogschaduw aangebracht op mijn onderste wimperrand. Je ziet niet duidelijk dat het groen is dus het vloekt niet met Satin Taupe haha.
Zondag is een chille dag om een beetje te experimenteren met make up (of om juist helemaal niks op te hebben :9 )

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:32

Roosch schreef:
Misschien heb je hier ook nog wat aan. Succes. :D

Edit: Daar ging iets mis. Als je in het vakje dat onderaan het topic staat mijn naam intypt, kom je bij m'n posts in dit topic uit en daar staat misschien nog wat bruikbaars in.
Het lukt me nu even niet om zelf te linken. :')

haha ik klik gewoon op 'geplaatst door' ..
Ik ga eerst eens verschillende kleuren uittesten en jullie mening aanhoren goed?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:33

Oh dat kan ook. :')

Goed plan!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:16

S_uus: Ik vind dat donkere kleuren en smokey eyes bij iedereen mooi kunnen zijn hoor, ook bij jou. Alleen is het wel meteen wat zwaarder, dus meer iets voor een feestje oid. Ik ben ook licht van haar en ogen, maar vind bruine mascara/oogpotlood voor mezelf veel te weinig spreken.
Bij blauwe ogen worden inderdaad vaak oranje/bruintinten aangeraden, omdat die je ogen er meer uit laten springen. Dit betekend gelukkig niet meteen dat andere kleuren je niet staan hoor(een kleur die bij je kleding past kan bijvoorbeeld onwijs gaaf staan), alleen zal je oogkleur wellicht iets minder spreken. Ook kan het juist heel leuk uitpakken als je eens experimenteert met een kleur die je normaal niet snel zou pakken. En iedereen heeft zijn eigen smaak en stijl natuurlijk, ook niet onbelangrijk.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:22

Dank je wel Cerilene.
Nou ik heb nu een paar soorten kleuren opgedaan, maar kwam erachter dat ik bij sommige die ik nooit gebruik echt k.u.t kwarstjes heb zeg, ongelofelijk, heb nog geprobeerd een beetje uit te smeren met m'n vinger maar die kwartstjes pakken de oogschaduw niet lekker.

Tijd voor een zooi nieuwen dus, want deze zaten er al bij , van die dikke.

Wat raad je bij groene ogen zoals de mijne aan Cerilene? Mijn oog staat op de pagina hier voor geloof ik.
Zal even oploaden van net :j

en ik las dat je de kwarstjes mag reinigen met uni cura?

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:34

Gewoon een milde zeep idd. Ik doe t ook wel met gewone shampoo. Eigenlijk net wat ik voor handen heb. Maar nu zal ik half bokt wel weer over me heen krijgen omdat t met speciaal spul moet ofzo ;)

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:39

Gister ben ik naar een feest geweest en heb ik voor het eerst met mijn shimmer pallette gespeeld.
Had een zwart met gouden truitje aan dus ook in die combi mijn ogen opgemaakt.

Ik heb de foto's genomen en erna de oogschaduw onder mijn wenkbrouwen nog wat bijgewerkt.
Zag dat het er niet helemaal egaal opzat haha (ik had mijn wenkbrouwen te donker gemaakt, dat vond ik niet mooi dus weer eraf gehaald met een beetje oogschaduw)

Erna geen tijd meer gehad voor een nieuwe foto dus dan voor het idee deze maar:

http://i51.tinypic.com/s1qal1.jpg
http://i54.tinypic.com/28jfqso.jpg

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:41

Wel gedruft Iris :j wel cool.

Ilse, hoe doe je dat dan gewoon bakje water en shampoo/unicura?

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:43

@iris: heel mooie kleuren, heel schik (hoe schrijf je dat :') ?), enkel wat beter blenden onder je wenkbrauw, op je ooglid zit het heel erg mooi :D

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:46

Bij groen staan paarstinten volgens mij vaak heel gaaf, maar is wel meteen opvallend en gedurft. Een beetje perzikachtige kleurtjes lijken me ook wel mooi bij jou en grijs, huidskleurige, beige en bruintinten kunnen eigenlijk altijd bij iedereen. Maar ik ben ook geen expert hoor.
Wat je ook kan doen is op youtube zoeken naar een tutorial look die bijvoorbeeld speciaal geschikt is voor groene ogen of een die jou gewoon aanspreekt natuurlijk en die proberen na te maken.
Deze make up is bijvoorbeeld speciaal voor groene ogen en ik vind hem bij haar in ieder geval heel gaaf staan: http://www.youtube.com/watch?v=cVo-an8USj0. Voor dagelijks zou ik hem alleen wel wat minder heavy doen :).

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:50

Oke here we go met mijn oog foto's.
Verder nog geen foundation oid.
En zie bij een paar foto's zwarte korreltjes, ach als ik me poedersuiker voel let ik er niet zo op en ga de deur niet echt uit vandaag.

2 kleurig groen. Essence en bourjors oid.
Afbeelding

Afbeelding

Blauw, wat volgens mij echt niet kan.
Afbeelding

Afbeelding

Bruin links 2 merken bruin 1 sowieso essence, en rechts is dat smokey eye potje, maar aangezien ik dat niet kan dan maar even zo.
Afbeelding

Afbeelding

Rimmel wit met grijs/paarsachtig
Afbeelding

Afbeelding

Wit met roze, Wit van Rimmel, Roze van een merkloos iets en met die rotkwarst dus, net als de blauwe.
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door S_uus op 13-02-11 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:53

Cerilene_ schreef:
Bij groen staan paarstinten volgens mij vaak heel gaaf, maar is wel meteen opvallend en gedurft. Een beetje perzikachtige kleurtjes lijken me ook wel mooi bij jou en grijs, huidskleurige, beige en bruintinten kunnen eigenlijk altijd bij iedereen. Maar ik ben ook geen expert hoor.
Wat je ook kan doen is op youtube zoeken naar een tutorial look die bijvoorbeeld speciaal geschikt is voor groene ogen of een die jou gewoon aanspreekt natuurlijk en die proberen na te maken.
Deze make up is bijvoorbeeld speciaal voor groene ogen en ik vind hem bij haar in ieder geval heel gaaf staan: http://www.youtube.com/watch?v=cVo-an8USj0. Voor dagelijks zou ik hem alleen wel wat minder heavy doen :).

Dank je wel! Die ga ik zo ook kijken :j
Nee misschien geen expert maar jullie hebben er meer verstand van , of durven iig meer als ik durf.
Daarom ben ik erg benieuwd naar jullie mening.

Bij huidskleur heb ik altijd het idee dat niemand het ziet.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:57

S_uus: ik doe gewoon wat zeep op t kwastje, beetje met je vingers schoonmaken en afspoelen. Meerdere kwasten doe ik vaak wel even in n bakje. Dan heb je minder zeep nodig.