Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:ik heb geen foto's, zal binnenkort eens proberen foto's te maken van gewone make-up en als ik weer smokey eyes heb. ik gebruik trouwens die trio's van bourjois, die zijn echt fijn! maar op foto's ziet het er altijd weer raarder uit dan normaal
Roosch schreef:Julia schreef:Het is zondag, lekker tijd om te prutsen met make-upjes. Als het niet lukt, kan je het er toch zo weer vanaf halen?Ik zal zo eens smokey eyes bij mezelf proberen.
Noem eens een kleurtje?
Grijs, past mooi bij je ogen.
Er kwam iemand in het topic binnen van de week, ben even vergeten wie 't was, maar die vroeg hoe het beste smokey eyes te maken.
Als je in dit topic zoekt op mijn posts, staat er ergens een stappenplan.
Roosch schreef:Julia schreef:Het is zondag, lekker tijd om te prutsen met make-upjes. Als het niet lukt, kan je het er toch zo weer vanaf halen?Ik zal zo eens smokey eyes bij mezelf proberen.
Noem eens een kleurtje?
Grijs, past mooi bij je ogen.
Er kwam iemand in het topic binnen van de week, ben even vergeten wie 't was, maar die vroeg hoe het beste smokey eyes te maken.
Als je in dit topic zoekt op mijn posts, staat er ergens een stappenplan.
S_uus schreef:jolijnnn schreef:eye-liner is vloeibaar en een oogpotlood is ja een potlood :p
aan de hand van de onderste foto zou ik de onderkant van je wenkbrauwen wel een stukje epileren, al die onderste haartjes eraf. Op die foto zie je ook dat jij absoluut niet staat met zwart, dat is veel te hard voor jou, bruin zal veel mooier zijn.
Dus wenkbrauw dunner?
Oke dat is heel duidelijk qua zwartik zal maandag kijken naar bruine mascara, en dus ook potlood?
Roosch schreef:Misschien heb je hier ook nog wat aan. Succes.
Edit: Daar ging iets mis. Als je in het vakje dat onderaan het topic staat mijn naam intypt, kom je bij m'n posts in dit topic uit en daar staat misschien nog wat bruikbaars in.
Het lukt me nu even niet om zelf te linken.
Cerilene_ schreef:Bij groen staan paarstinten volgens mij vaak heel gaaf, maar is wel meteen opvallend en gedurft. Een beetje perzikachtige kleurtjes lijken me ook wel mooi bij jou en grijs, huidskleurige, beige en bruintinten kunnen eigenlijk altijd bij iedereen. Maar ik ben ook geen expert hoor.
Wat je ook kan doen is op youtube zoeken naar een tutorial look die bijvoorbeeld speciaal geschikt is voor groene ogen of een die jou gewoon aanspreekt natuurlijk en die proberen na te maken.
Deze make up is bijvoorbeeld speciaal voor groene ogen en ik vind hem bij haar in ieder geval heel gaaf staan: http://www.youtube.com/watch?v=cVo-an8USj0. Voor dagelijks zou ik hem alleen wel wat minder heavy doen.