Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Irre

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 00:15

Nog 11 dagen, echt aftellen nu.

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:33

Ohjee ik ben over 5 daagjes aan de beurt, over een paar maanden kunnen er weer leuke lingeriesetjes geshopt worden! Kan niet wachten! *\o/* Vrouwtje blij, vriendje blij!

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:22

Spannend!
Hou ons op de hoogte :o

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:35

Spannend dames :))

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:08

Spannend!!! :) succes allemaal en hou ons op de hoogte ;)
Mijn plekje dicht opeens redelijk snel. Zat wat wildvlees op wat is aangestipt en gelijk gaat het een stuk sneller :) nog even en ikl kan ook leuke lingerie halen :D

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:05

slakkenrace schreef:
Nou dames,

Ik ben volgende week aan de beurt!
Ik doe het in mijn broek, zelf bloedprikken ging niet zonder gevangen worden door een dartpeiltje (okee, plaatselijke verdoving dan). Ik mocht voorkruipen op de 'wachtlijst' en binnen een paar weken was ik al aan de beurt, maar ik kan me het nog steeds niet voorstellen. Ik ben doodsbang voor de narcose, ziekenhuizen ervaar ik akelig en eng! Ik ben een enorm watje en ik ben helemaal niets gewend. Nou heb ik een paar voordelen:

- mijn moeder is (medisch)chirurg, dus die heeft van die leuke goodies in huis voordat we naar het ziekenhuis gaan. Ook staat zij er tijdens de hele operatie gewoon naast en mag voor deze ene keer assisteren.
- mijn zusje heeft de operatie een paar maanden geleden gehad, en weet dus precies wat wel/wat niet.
- ik hoef niet naar school of werk, ik heb nog een paar maandjes tussenpauze en genoeg tijd om te herstellen.
- ik heb exact dezelfde chirurg als mijn zusje; een liliputter! Hij schijnt een trappetje nodig te hebben en is erg grappig!

Waar ik nou wel bang voor ben:
- mijn moeder en zusje hebben ook allebei de operatie gehad, maar beide met complicaties. Mijn zusje kreeg een ernstige bloeding en moest met de ambulance naar een ander ziekenhuis voor een nieuwe operatie, en bij mijn moeder is haar tepel afgestorven en moest ook opnieuw geopereerd worden.
- ik slaap altijd op mijn buik, en ik ben bang dat ik niet op mijn rug kan slapen. Ook lig ik met een vrij bazig mannetje in bed die altijd per se lepeltje lepeltje wil liggen (ook onbewust in zijn slaap heeft hij nog wel eens de neiging om te duwen)
- ik heb een zeer snel-vettige huid en ik douche het liefste gewoon elke ochtend & avond, ik kreeg te horen dat dit niet meer kon. Wat moet ik dan doen om een beetje fris te blijven? (ik heb al wat andrelon droogshampoo ingeslagen)
- Ik ben als de dood voor de narcose, mijn zusje zei 'waarschijnlijk voelt het zo om dood te gaan'... ik zat aan het plafond genageld!

Herkent iemand mijn probleempjes? Ik kan 's nachts echt niet slapen!

- even een paar andwoorden: je kan eventueel. Bij je ha vragen voor slaap pillen, ik was ook doodsbang van te voren en was ban niet te kunnen slapen, was is het ziekenhuis ook een drama! Maar ik heb met die pillen geslapen:)

- ik mocht van mijn pc en verpleegkundige gewoon douchen:) ik mocht nergens aan zitten hoor, het zat ook diep ingetaped maar de verpleegkundige had zelfs shampoo voor me, was geen probleem, allleen zorgen dat je shampoo niet bij je open wond kan komen!

Mocht je nog iets willen weten stuur dan maar een pb! Gr. Maaike

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:06

Oja, geef aan bij je pc dat je bang bent voor narcose! Hier wordt rekening mee gehouden

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:26

Met narcose was echt zo snel vond ik! Was wel zenuwachtig, nog nooit onder narcose geweest. Ik lig daar heel rustig op tafel. Armen vast rond polsen zodat ik niet echt kon verplaatsen. Had al infuus, was eerder al gedaan. Zei een man "ik geef je even iets tegen de spanning" dus spoot iets bij mijn infuus in. Herinner me daarna pas wer toen ik wakker werd en zei was dat het alweer?? :) viel me echt mee!

Maar moesten jullie bloedprikken van te voren? Dit alles heb ik niet gehad. Helemaal niets eigenlijk. Dus een keer gepraat hoe het zou gaan. De keer daarna was de operatie al. Niets getest, gemeten oid voor de operatie. Ging allemaal heel gemakkelijk :)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:02

Ik was al een keer eerder onder narcose geweest. Echter vond ik het ook spannend. Dat is ook normaal denk ik. Ik kreeg dit keer een ander narcose middel omdat ik de eerste keer enorm lage bloeddrukken kreeg op het standaard middel. Dit andere prikte wel nadrukkelijk in mijn arm, maar na een paar keer diep aan de zuurstof te hebben gelurkt was ik al weg :=

Ik heb eerst een gesprek met de PC zelf gehad, ongeveer een maand voor de operatie met zijn arts assistent waar ik ook moest tekenen voor accoord voor de operatie, toen ook bloed wezen prikken(Algemeen bloedbeeld, Hb, bloedgroep, antistoffen enz.) En toen ongeveer een week voor de operatie ben ik bij de annesthesist geweest hebben we alles doorgesproken en toen me de ochtend van de operatie gemeld.

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 05:58

Whiehhh *\o/*

Strakjes naar de pc!!!!

*stuiter*stuiter*

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:47

cindytjuh schreef:
Whiehhh *\o/*

Strakjes naar de pc!!!!

*stuiter*stuiter*

succes; niet te druk over maken; het is voor een goed doel! ;)

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 13:08

Hai :D

Jullie gaan het niet geloven......

Ik krijg 9 augustus de borstverkleining *\o/* *\o/*

Ze hebben daar een systeem dat ze digitaal een aanvraag doen bij de verzekering en ik kreeg meteen goedkeuring en kon dus meteen een afspraak maken!!!!
Ik ben echt even volledig van de kaart en ga nu proberen aan het idee te wennen... pfff

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 13:14

Pff dat is al snel !
Gefeliciteerd :D

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 15:06

Wat goed!!! Gaat helemaal goedkomen joh!
even laten bezinken :j

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 18:22

Echt bizar... Heb dit gewoon mede aan bokt te danken :Y)

Maar goed, heb de hulptroepen geïnformeerd (wel handig met een baby :Y) ) en kan er nu rustig naar toe leven!

Maar nu vraagje voor de ervaringsdeskundigen, welke bh voor achteraf is nu echt het fijnst en het best?
Lees hier meerdere meningen, dus vind het moeilijk kiezen!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:08

cindy, spannend!! :):)
ik heb via Silvia in dit topic een triumph tri-action gekregen. Dit vond ik echt een hele fijne BH. De verpleegkundige op de poli bij de PC was ook erg tevreden over de kwaliteit en steun ervan. Daarnaast had ik 2 BH's van de Hema voor de zwaarste sport. Die had ik dan voor als ik me tri-action moest wassen

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:54

Cindy wat snel joh! Echt goed! Spannend hoor!

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 21:03

thnx allemaal!!

Irre: jouw onderschrift :+ 3 kinder ook ;)

Ik ga de triump een opzoeken kadanzlover!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 21:53

@cindytjuh; wat snel al; super fijn en gaaf!!
Ik had idd net na de operatie ook de triumph tri action. Daarna toen ik weer ging paardrijden had ik de anita en shockabsorber.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 22:07

Dames, nog even een bemoedigend berichtje van mij!
Ik ben in de tijd van tamaramt geholpen en ik ben nog steeds elke dag blij met mijn beslissing.
Heb wel wat littekens opgelopen maar godzijdank ben ik geen sloerie die iedereen haar tieten in vol ornaat wil laten zien. :')

Dames die nog geholpen moeten worden: Toitoitoi, maak je niet te druk, het komt allemaal goed!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 22:18

Irre schreef:
Nog 11 dagen, echt aftellen nu.

Komt allemaal goed! Relax en kijk er naar uit

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 22:19

~En idd, dit topic heeft mij ook overgehaald met dem laatste procentjes! echt fijn om ervaringen te lezen en uit te wisselen!

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 08:07

cindytjuh schreef:

Maar goed, heb de hulptroepen geïnformeerd (wel handig met een baby :Y) ) en kan er nu rustig naar toe leven!

Maar nu vraagje voor de ervaringsdeskundigen, welke bh voor achteraf is nu echt het fijnst en het best?

die van de hema sport voor de zwaarste sporten
draag ze nu nog zo lekker vind ik ze zitten
maar koop ze zeker een maatje te groot kwa opvang
want als je je eigen omvang gaat kopen dan krijg je echt spijt van de strakheid !!!!
je kan weinig verdragen en je moet ze zeker 6 weken dag en nacht aan

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:33

thnx!

We gaan voor een C-cup, dus moet ik 2 bh's kopen: ik heb normaal 75 nu dan 80c en 80d halen?
De triumph ziet er fijn uit, ook een leuke prijs... maar eens gaan kijken in de winkel!

Edit: wat klinkt dat leuk een C-cup :o

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 11:20

cindytjuh schreef:

Ik heb er 2 van Anita Active. Ik heb ze in de breedte een maatje groter gekocht, maar wel de cup die je gaat krijgen!!!
Ze zijn ideaal, met een mooie sterke sluiting aan de voorkant!