Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slakkenrace schreef:Nou dames,
Ik ben volgende week aan de beurt!
Ik doe het in mijn broek, zelf bloedprikken ging niet zonder gevangen worden door een dartpeiltje (okee, plaatselijke verdoving dan). Ik mocht voorkruipen op de 'wachtlijst' en binnen een paar weken was ik al aan de beurt, maar ik kan me het nog steeds niet voorstellen. Ik ben doodsbang voor de narcose, ziekenhuizen ervaar ik akelig en eng! Ik ben een enorm watje en ik ben helemaal niets gewend. Nou heb ik een paar voordelen:
- mijn moeder is (medisch)chirurg, dus die heeft van die leuke goodies in huis voordat we naar het ziekenhuis gaan. Ook staat zij er tijdens de hele operatie gewoon naast en mag voor deze ene keer assisteren.
- mijn zusje heeft de operatie een paar maanden geleden gehad, en weet dus precies wat wel/wat niet.
- ik hoef niet naar school of werk, ik heb nog een paar maandjes tussenpauze en genoeg tijd om te herstellen.
- ik heb exact dezelfde chirurg als mijn zusje; een liliputter! Hij schijnt een trappetje nodig te hebben en is erg grappig!
Waar ik nou wel bang voor ben:
- mijn moeder en zusje hebben ook allebei de operatie gehad, maar beide met complicaties. Mijn zusje kreeg een ernstige bloeding en moest met de ambulance naar een ander ziekenhuis voor een nieuwe operatie, en bij mijn moeder is haar tepel afgestorven en moest ook opnieuw geopereerd worden.
- ik slaap altijd op mijn buik, en ik ben bang dat ik niet op mijn rug kan slapen. Ook lig ik met een vrij bazig mannetje in bed die altijd per se lepeltje lepeltje wil liggen (ook onbewust in zijn slaap heeft hij nog wel eens de neiging om te duwen)
- ik heb een zeer snel-vettige huid en ik douche het liefste gewoon elke ochtend & avond, ik kreeg te horen dat dit niet meer kon. Wat moet ik dan doen om een beetje fris te blijven? (ik heb al wat andrelon droogshampoo ingeslagen)
- Ik ben als de dood voor de narcose, mijn zusje zei 'waarschijnlijk voelt het zo om dood te gaan'... ik zat aan het plafond genageld!
Herkent iemand mijn probleempjes? Ik kan 's nachts echt niet slapen!
cindytjuh schreef:Echt bizar... Heb dit gewoon mede aan bokt te danken![]()
Maar goed, heb de hulptroepen geïnformeerd (wel handig met een baby) en kan er nu rustig naar toe leven!
Maar nu vraagje voor de ervaringsdeskundigen, welke bh voor achteraf is nu echt het fijnst en het best?
Lees hier meerdere meningen, dus vind het moeilijk kiezen!
cindytjuh schreef:Echt bizar... Heb dit gewoon mede aan bokt te danken![]()
Maar goed, heb de hulptroepen geïnformeerd (wel handig met een baby) en kan er nu rustig naar toe leven!
Maar nu vraagje voor de ervaringsdeskundigen, welke bh voor achteraf is nu echt het fijnst en het best?
Lees hier meerdere meningen, dus vind het moeilijk kiezen!