Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:18

ik denk dat wij eerste kerstdag gaan gourmetten :j Nou ja dat vind ik ook wel best hoor. Wij zijn met z'n 10-en als mijn neef en nichtje ook nog komen, ik vind het dan altijd zielig dat mijn moeder voorzoveel mensen de hele dag in de keuken moet staan, het is voor haar ook kerst :j Meestal kom ik wel wat eerder en help haar dan een beetje :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:22

Jammie, dat ziet er lekker uit Wen :9 En goeie tijd trouwens +:)+
Sas, jammer van je maag, gelukkig weet je waar het van komt.
Juud, beter op de loopband dan helemaal niet lopen

Hier weer mamadag, jongste gaat morgen trakteren, zojuist de cakejes gebakken, die met een servetje in een beker van cars of prinses gestopt (lijken nu net bloemetjes) en nu nog het dienblad versieren met serpentines en ballonnen. Lekker crea bea :D
Daarna naar Appie, boodschappies doen, dan naar de bieb, boeken en dvd's halen voor in de vakantie, terug naar huis, vriendinnetje ophalen die hier komt spelen, vanmiddag hond naar de trimmer brengen en weer ophalen en dan weer eten koken en naar paardje. Liefst ook nog even hardlopen ergens tussen door..... Weer een lekker druk dagje.

Had gister echt een k*t-middag op kantoor. Moest nog 2 verslagen uitwerken, had dat voor e middag ingepland, gaan ze zitten te vergaderen op de kamer :( Eerst een uur met z'n 4-en, daarna nog 2 uur met z'n 6-en. Ben eerder weggegaan, zonder de verslagen uitgewerkt te hebben, kon me niet concentreren. Ga morgenochtend maar alles uitwerken, thuis in alle rust en dan doorsturen naar kantoor. Mogen zij het daar in een formatje gieten, controleren en verder versturen.

Pfffffff, had zo gehoopt gistermiddag klaar te zijn met alles en dan vakantie te hebben. Nu nog niet helaas, had echt een pest humeur, nu nog steeds overigens :o

Wil er wel wat van zeggen maar dat zal na de vakantie zijn, was gisteravond in staat er een boze mail over te sturen naar mijn kamergenoten (2 projectmanagers) maar heb dat toch maar niet gedaan.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:33

Jammer is dat Bom, dat je daardoor je werk niet kan doen... Lekker hoor, vakantie straks...
En nu weer mammadag!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:45

Jammer is dat Bom :n

Maar je doet me aan iets herinneren. Heb morgen een vergadering en ik heb ook al een agenda en een verslag gemaakt, maar die heb ik nog niet terug gekregen voor verzendig. had de agenda zelf verzonnen namelijk :')

Maar goed mijn baas is vandaag ook weer heel erg druk natuurlijk. Maar het moet ook echt vandaag de deur uit!

Ik hoop trouwens dat het weer een beetje mee gaat vallen morgen. Tot ik thuis ben, dan mag het wel flink gaan sneeuwen maar neit eerder hoor :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:48

Baas vangen Sak...

Nou, ze beloven ernstig weer. En van mij mogen ze al die sneeuw houden, daardoor gaat mijn weekendje tinkers niet door komend weekend... :(

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:48

Sakkia, ik moet ook langzamer leren eten. Ik ben ook altijd de snelste heb ik 't idee. Ik eet zelfs vriendlief eruit! :D Maar dat voelt niet altijd fijn, langzamer eten, is beter.

Wij gaan kerstavond bij m'n zusje en haar vriend eten met mijn moeder. Zwager is kok en gaat o.a. hertenbiefstuk maken. De rest is nog een verassing. Heb er nu al zin in. 1e Kerstdag zijn we lekker thuis denk ik en even koffiedrinken bij m'n schoonouders. 2e kerstdag moet ik 's ochtends even werken, misschien dat we dan 's avonds wel even uiteten gaan. (moet dan denk ik nu wel 's gaan reserveren!)

Bom, wat balen van die collega's...lijkt me k*t dat jij daardoor die verslagen niet af hebt gekregen. Je bent overigens idd wel crea bezig, heerlijk zo die cakjes bakken en versieren!

Ik ga morgen of overmorgen weer lopen, ligt een beetje aan het weer. Ben net weer terug van een wandeling met de hond weer 30min lekker gelopen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:50

Ik hoop dat ik zaterdag nog ff kan werken (bijbaantje op oproepbasis in de horeca), kan het geld goed gebruiken... :o

Lekker hoor hertenbiefstuk... :9 Als het goed is gaan wij naar hetzelfde restaurant als vorig jaar en dat is echt fantastisch!! :~

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:53

Ja ik ben ok altijd veel eerder klaar met eten dan de rest hoor. Ook als vriendlief maar goed die eet ook een heel groot bord vol :+ Maar hij eet ook gewoon langzaam, gisteren deed hij er 25 minuten over.
Dat zit ik dus echt zo :roll: Want het was al best laat, dus ik wilde eigenlijk graag opruimen en afwassen en dan is ie eindelijk klaar en dan zegt: Zo en nu nog even een toetje :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:54

Sorry WenK, lees het nu pas! Wat een goede tijd! +:)+
Jammer Bom, het had zo fijn geweest alles afgerond te hebben :j Vandaag ook een druk programma :j
Fijn dat je er nu achter komt waar op je reageert Sas, dan kun je er rekening mee houden! ;)

Ik moest vanmorgen bloedprikken, ik zat er keurig op tijd, wat duurde het lang! Om 8.59 was ik nog niet geholpen en ik moest om 9.00 uur bij de diëtiste zijn. Ik ben maar weg gelopen. :n Koffie drinken en kletsen over de kids vonden de dames kennelijk interessanter, dusss moet ik morgen weer terug *zucht*
Diëtiste was weer één groot feest! *\o/* In februari mag ik weer terug komen. Zij bevestigde ook, ik zit nu met mijn BMI onder de 30 *\o/* Ze zei ook, nu ik voor de 10km ga, en vaker langer dan 45 minuten ga lopen, mijn vetpercentage snel gaat afnemen. So let's go!!

Vanmiddag lekker lopen, als het niet te glad is. Heb best wat energie te veel, dus hoop het eigenlijk wel.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:56

Pff, terwijl ik driftig het bovenste berichtje aan het tikken was, hebben jullie al 5 berichten geplaatst! Niet zo snel!!! ;)

Wij gaan 2 dagen gourmetten en daar ben ik blij mee, dan kan ik het eten zelf in de hand houden. :)
Lekker menu WenK! :9

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:57

Goed bezig Bom!
Ik heb echt de creativiteit van een Olifant...

Ik moet vandaag dus 3 verslagen uitwerken... Blegh.... Heb er zo ontzettend geen zin in!
Ben ook eigenlijk wel toe aan vakantie...
De kerstdagen zijn wij in ieder geval in Engeland! Daarna gaat het lekker snel en voor we het weten staan we alweer heerlijk op de lange latten! Zooooooooooooooooooooooo zin in!!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:58

Leuk Fanneke, dat je zo lekker gaat bij de dietiste!!

Ik eet meestal ongeveer net zo snel als de anderen. Alleen niet zo langzaam als mijn moeder, maar die eet ook wel vrij veel meer dan ik. En idd, dan denk je: "Jah, klaar!" en dan neemt ze nog een toetje... _O-

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:09

Mag ik mij hier ook aanmelden?
Ik ben ook begonnen met hardlopen maar kan soms wel een stok achter de deur gebruiken. En toevallig zag ik dit topic voorbij komen :D

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:26

Welkom ThornForest. :) Altijd gezellig, ik zit ook nog niet zo lang weer in 't topic maar heb in 't verleden wel veel mee gekletst hier.

Hoe ver ben je met 't lopen nu?

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:35

Ik ben op dit moment niet zo ver. Heb mijn been gebroken gehad op 2 plekken dus moet alles weer rustig oppakken. Ik 'jog' nu een half uur waarvan ik ook even een tussenpauze neem (gewoon lopen) en probeer het zo steeds wat meer op te bouwen.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:36

Oke, prima toch? Ik ben ook weer aan 't opbouwen hoor. Was je gevallen en daardoor je been gebroken? Ik heb in 't verleden mijn kuit- en scheenbeen gebroken gehad, tevens open botbreuk. Is inmiddels al weer 12 jr geleden! :) Had toen m'n been van m'n tenen tot m'n heup in 't gips.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:37

Heel verstandig hoor ThornForest, lekker rustig weer opbouwen...

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:39

Ja, ik was van het paard gevallen :+ kreeg een rodeo sessie die ik niet kon uitzitten :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:42

Oh bah je been breken. Heb ik ook gehad, toen ik 2 was, van de schommel gevallen :+ Eerst nog een week mee gelopen en toen bleek het toch gebroken, ook van de tenen tot de lies in het gips :j
maar voor een 2-jarige is het helemaal niet zo erg :+ Ik kon er werkelijk alles mee.
Ik mocht er ook op lopen en dat kon ik toen al heel goed, rennen ook trouwens :')
Maar dan ging wel de hele tijd het gips stuk op de hak, van het slijten.
Toen heeft mijn oom er een stukje trekkerband onder gemaakt :') Kon ik weer naar hartelust spelen :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:43

:D :D Sak...

*klopt af* ik heb nog nooit wat gebroken gelukkig, ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen. *klopt nog maar eens af*

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:44

Haha, ik herken dat, ook ik (toen 12jr) kon er alles mee. Turnde toen ook nog, dus deed zelfs de handstandoverslag etc ermee. Ging prima. Ik had overigens een schop gehad tegen m'n scheenbeen van een paard, terwijl ik ook op een paard zat. Dat andere paard reed mij voorbij en schopte toen opzij.

Dat was op zaterdag gebeurd en er waren in totaal 3 huisartsen die zeiden dat het niet gebroken was, ben nog gehecht zonder verdoving. Op dinsdag toch maar naar mijn eigen huisarts en die stuurde me gelijk door naar het ziekenhuis. Dubbele en open botbreuk. Oeps.

Trekkerband eronder!? :D

Gelukkig kan je nu weer rustig opbouwen ThornForest!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:46

Ja trekkerband, gewoon een klein stukje, toen had je nog niet van die mooie schoenen die je nu weleens van het ziekenhuis krijgt :+ Zeker niet voor een 2 jarige :D
Dus hup stukkie band er onder en spelen :j
Ik was gelukkig nog zo klein dat ik ook liggend op het aanrecht mijn moeder mijn haar kon wassen in de gootsteen :+

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:48

Mijn been werd afgeplakt met een vuilniszak, flink wat tape erom en hup onder de douche! :)

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:11

ik zit nu echt vlak vlak vlak voor mijn halfjaarlijkse beoordeling op de kunstacademie, dat betekent dat ik gewoon het veel te druk heb om te rennen (tenzij van en naar de trein/bus :+ )…
echter na de beoordelingen, ben ik meestal ziek… dus ren ik ook niet, kortom: schiet niet echt op ;)

ben maar ene klein beetje jaloers op alle mensen die wel lekker kunnen lopen (niet jaloers op de mensen met sneeuw... alsjeblieft geen sneeuw morgen, geen treinvertragingen want ik moet als eerste bij de beoordeling en kan geen vertraging erbij hebben ;) )

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:17

KDS, hopelijk heb je snel weer de tijd om lekker te kunnen lopen, daar zal je ook weer wat van gaan ontspannen denk ik. Tenminste ik neem aan dat je dan ziek bent van de spanningen rondom de beoordelingen?

Ik duim voor je dat er geen sneeuw bij je valt morgen! Ze voorspellen wel wat in de ochtend.