Kan ook niet echt voorbeeldafbeeldingen vinden, iemand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_karin_ schreef:Hangt er een beetje vanaf waar voor mijn gevoel, zeker zo klein dan heb ik het idee dat een tattoo er heel gauw uitziet alsof hij daar niet hoort. Maar het kan ook heel sexy zijn denk ik.
Kan ook niet echt voorbeeldafbeeldingen vinden, iemand?
Saskiaatje schreef:Ik moet zeggen dat ik hem wel vlak onder m'n haarlijn wil en echt niet van plan ben om m'n haar nóg korter te knippen dan dat het nu is (en het is nu al vrij kort).
lucifertje schreef:Hier ook een vraagje.
Ik ga mijn tattoo dit jaar laten zetten, maar eigenlijk wil ik hem alleen door schifmacher laten zetten. Vraag me niet waarom, gewoon een onderbuik gevoel
Maar goed, ik ben eigenlijk een beetje te schijterig om te bellen en te vragen wat het kost. Het wordt een kleine tatto. Max 1 cm.
Weet iemand wat dat kost, wat de wacht tijden zijn en heeft iemand ervaringen met hem?
Caye schreef:Ik wil een bloem precies op me elleboog laten zetten. ( grote bloem)
Maar wat voor bloem is nu de vraag. Marsha wat voor bloem is mooi voor op je elleboog ( buitenkant)
?
Heb vele plaatjes zitten kijken al.. maar hmmz
sharoontje schreef:lucifertje schreef:Hier ook een vraagje.
Ik ga mijn tattoo dit jaar laten zetten, maar eigenlijk wil ik hem alleen door schifmacher laten zetten. Vraag me niet waarom, gewoon een onderbuik gevoel
Maar goed, ik ben eigenlijk een beetje te schijterig om te bellen en te vragen wat het kost. Het wordt een kleine tatto. Max 1 cm.
Weet iemand wat dat kost, wat de wacht tijden zijn en heeft iemand ervaringen met hem?
Ik dacht dat Schifmacher alleen nog BN'ers tattooeerde? Of heb ik het gewoon verkeerd?
MarcoBorsato schreef:lucifertje schreef:Hier ook een vraagje.
Hij staat ook elk jaar op Lowlands, maar ik denk sowieso niet dat hij voor 1 cm z'n bed uit komt...
Caye schreef:Ik wil een bloem precies op me elleboog laten zetten. ( grote bloem)
Maar wat voor bloem is nu de vraag. Marsha wat voor bloem is mooi voor op je elleboog ( buitenkant)
?
Marshaha schreef:Caye schreef:Ik wil een bloem precies op me elleboog laten zetten. ( grote bloem)
?
lotus, chrysant, pioenroos etc... haha
zelf heb ik een rode roos op mijn elleboog chickie dus het kan
x_kellebell schreef:Er komen echt heleeeee mooie tattoo's voorbij!![]()
Ik ben al een poos aan het twijfelen, heb nog steeds een tattoo te goed van mijn 18e verjaardag (ben inmiddels 20) en wil graag iets wat betekent/zegt dat je altijd je dromen na moet streven!
Zelf dacht ik eerst aan "Chase your dreams.." maar ben er nog niet helemaal uit..
Het liefst dus een tekst/symbool .. iemand ideeën/tips?
Weet iemand trouwens een goede shop in Zuid-Holland? Iemand ervaringen met On Edge in Den Haag?