[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:50

Hangt er een beetje vanaf waar voor mijn gevoel, zeker zo klein dan heb ik het idee dat een tattoo er heel gauw uitziet alsof hij daar niet hoort. Maar het kan ook heel sexy zijn denk ik. :9

Kan ook niet echt voorbeeldafbeeldingen vinden, iemand? :D

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:57

_karin_ schreef:
Hangt er een beetje vanaf waar voor mijn gevoel, zeker zo klein dan heb ik het idee dat een tattoo er heel gauw uitziet alsof hij daar niet hoort. Maar het kan ook heel sexy zijn denk ik. :9

Kan ook niet echt voorbeeldafbeeldingen vinden, iemand? :D

Mijn tattoo (paar pagina's terug) komt op deze plek:
Afbeelding

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:59

Oeh nice!! :~

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:59

Saskiaatje schreef:
Ik moet zeggen dat ik hem wel vlak onder m'n haarlijn wil en echt niet van plan ben om m'n haar nóg korter te knippen dan dat het nu is (en het is nu al vrij kort). :)

nou, ik ga verder niet in een discussie verder, want je vindt het zelf niet erg zichtbaar en wel kunnen, mijn mening is gewoon anders
imo kan je dit argument niet voeren, mss wil je over 30 jaar wel kort haar
maar wie dan leeft dan zorgt
en waar maak ik me druk om? mij maakt het helemaal niks uit :D van mij moet iedereen vooral doen wat ze zelf willen :j

al zal ik, wanneer gevraagd zoals nu, wel deze mening hebben. dus bij deze
maar verder, doe wat je wil!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:00

Oh ik wilde ook niet in discussie gaan hoor!
Jij bent de expert, ik niet. :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:40

Hier ook een vraagje. Ik wil het al heel lang een tattoo, maar zit steeds te dubben wát. Ik heb voor mijn rug al een idee, maar dat wordt een groot/duur project, dus daar wacht ik nog wat jaartjes mee.

Nu wil ik graag de pootafdrukjes van onze 2 hondjes ergens op mijn lichaam (waar weet ik nog niet), maar hoe kun je mooie duidelijke afdrukken van hun pootjes maken? :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:08

lucifertje schreef:
Hier ook een vraagje.
Ik ga mijn tattoo dit jaar laten zetten, maar eigenlijk wil ik hem alleen door schifmacher laten zetten. Vraag me niet waarom, gewoon een onderbuik gevoel ;)
Maar goed, ik ben eigenlijk een beetje te schijterig om te bellen en te vragen wat het kost. Het wordt een kleine tatto. Max 1 cm.
Weet iemand wat dat kost, wat de wacht tijden zijn en heeft iemand ervaringen met hem?

Ik dacht dat Schifmacher alleen nog BN'ers tattooeerde? Of heb ik het gewoon verkeerd?

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:35

Ik heb na lang wikken en wegen weer uitgevogeld wat ik nu wil O:) ik heb er momenteel al 4, maar deze wil ik er heel graag nog bij!
De hoefijzer staat voor geluk en liefde (de hartjes off course) de F voor Fariq, en het kroontje omdat... mijn prins mijn paard is :D
Hij komt trouwens aan de binnenkant van m'n pols.
Afbeelding

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:09

Ik wil een bloem precies op me elleboog laten zetten. ( grote bloem)
Maar wat voor bloem is nu de vraag. Marsha wat voor bloem is mooi voor op je elleboog ( buitenkant)
?

Heb vele plaatjes zitten kijken al.. maar hmmz

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:13

Geen idee waarom, maar ik denk meteen aan een zonnebloem? :+

Qua kleuren zou ik voor een rose/rode bloem gaan denk ik. Maar laat de expert maar spreken idd. :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:21

Wat komen er veel prachtige tattoos langs! Ik ben ook nogsteeds superblij met die van mij, heb hem nu ruim een half jaartje. (de naam van mijn eerste paard). Van de week moet ik hem nog even laten bijkleuren. :)

Caye, een roos is ook mooi.. :)

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:54

Caye schreef:
Maar wat voor bloem is nu de vraag. Marsha wat voor bloem is mooi voor op je elleboog ( buitenkant)
?

Gaaf!
Zelf zou ik voor een donkerroze Gerbera gaan. Ik vind dat gave bloemen en denk dat het qua vorm mooi past bij een elleboog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:43

sharoontje schreef:
lucifertje schreef:
Hier ook een vraagje.
Ik ga mijn tattoo dit jaar laten zetten, maar eigenlijk wil ik hem alleen door schifmacher laten zetten. Vraag me niet waarom, gewoon een onderbuik gevoel ;)
Maar goed, ik ben eigenlijk een beetje te schijterig om te bellen en te vragen wat het kost. Het wordt een kleine tatto. Max 1 cm.
Weet iemand wat dat kost, wat de wacht tijden zijn en heeft iemand ervaringen met hem?

Ik dacht dat Schifmacher alleen nog BN'ers tattooeerde? Of heb ik het gewoon verkeerd?

Hij staat ook elk jaar op Lowlands, maar ik denk sowieso niet dat hij voor 1 cm z'n bed uit komt...

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:46

ik dacht ook dat hij alleen nog maar groot werk doet

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:54

MarcoBorsato schreef:
lucifertje schreef:
Hier ook een vraagje.

Hij staat ook elk jaar op Lowlands, maar ik denk sowieso niet dat hij voor 1 cm z'n bed uit komt...

Dat doet volgens mij geen enkele goede tatoëerder. Waarom in godsnaam maar 1cm. dat is 1x de naald erover heen en je bent klaar, plus je ziet er niks van en na verloop van tijd gaat je huid dichttrekken met de tattoo.. Nou echt niet dat ik daar over zou denken. Zowiezo heeft een ex collega van mij een tattoo bij hem laten zetten, enwerkelijk waar, voor zo'n "grote" naam, maakt hij verdomd slechte pieces.. bah
Ik dub nog steeds.. ik krijg mijn laatste tattoo waarsch. kadoo en dat wordt dan een heel groot, als in een cm of 25, groot kruis op mijn rug met victo versiersels.. ik heb hem bij Abby van NCIS gezien, en was op slag verliefd.. maar dat heb je met tattoo's.. heb je er een, dan wil je er 2 en heb je er binnen no time 5 op staan, en staat de 6e al weer in de startblokken :)

Faraon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:09

Er komen echt heleeeee mooie tattoo's voorbij! <3

Ik ben al een poos aan het twijfelen, heb nog steeds een tattoo te goed van mijn 18e verjaardag (ben inmiddels 20) en wil graag iets wat betekent/zegt dat je altijd je dromen na moet streven!
Zelf dacht ik eerst aan "Chase your dreams.." maar ben er nog niet helemaal uit..
Het liefst dus een tekst/symbool .. iemand ideeën/tips?

Weet iemand trouwens een goede shop in Zuid-Holland? Iemand ervaringen met On Edge in Den Haag?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:20

Follow your dreams vind ik mooier klinken eigenlijk :)
Volgens mij zit er in Rotterdam een vestiging van Bodycult, ik ben erg blij met hun collega's in Amsterdam!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:59

Caye schreef:
?

lotus, chrysant, pioenroos etc... haha
zelf heb ik een rode roos op mijn elleboog chickie dus het kan ;-)

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:25

Marshaha schreef:
Caye schreef:
?

lotus, chrysant, pioenroos etc... haha
zelf heb ik een rode roos op mijn elleboog chickie dus het kan ;-)

Heb je daar toevallig een foto van? :) Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:59

Ik had moed verzamelt. (Ik wil een portret tattoeage). Ik ging mailen naar een vrouw in Hilversum, die algemeen bekend staat, die prijzen wint, die ontzettend goed is in portret. Denk ; Wachttijd van 2 á 3 maand ofzo.

Prijs viel niet erg tegen (€450,=), dat wil ik wel betalen voor een mooie tattoeage.
Wachttijd viel meer tegen :P. 16 maanden. Oeps :P. Daar gaan we nog even over nadenken :P

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:03

ik zou het doen, want als het diegene is die ik denk dat je bedoelt is die goed genoeg om 16 maanden voor te wachten en er een leven lang mee rond te lopen :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:00

Vooral bij een portret zou ik denk ik het er wel voor overhebben, al is het wel HEEL ERG LANG. :))

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:25

x_kellebell schreef:
Er komen echt heleeeee mooie tattoo's voorbij! <3

Ik ben al een poos aan het twijfelen, heb nog steeds een tattoo te goed van mijn 18e verjaardag (ben inmiddels 20) en wil graag iets wat betekent/zegt dat je altijd je dromen na moet streven!
Zelf dacht ik eerst aan "Chase your dreams.." maar ben er nog niet helemaal uit..
Het liefst dus een tekst/symbool .. iemand ideeën/tips?

Weet iemand trouwens een goede shop in Zuid-Holland? Iemand ervaringen met On Edge in Den Haag?

In Hoek van Holland heb je tattoo tim zitten, hij is erg goed!

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:00

Ik ga morgen naar de tattoo shop toe, dan maken we een afspraak om hem te laten zetten. :)

Even een vraagje, maken ze eerst een tekening op je lijf? Zodat je kan zien hoe het word voor ze het ook echt gaan tattoëren?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:03

bij mij werd het plaatje 'geprint' a la opplaktattoo om te zien of de grootte goed was en de plek :D