Glossi schreef:love_western schreef:
Deze arts heeft genoeg onderzoeken bij mij gedaan. Kwam er 8 jaar geleden voor een zeldzame tumor. Deze is gelukkig verwijdert.
Maar 2 jaar terug ontdekte ik nieuw bultje. Dus weer allerlei onderzoeken etc. Toen bleek ik b12 te kort te hebben. En tumor was niet actief. Dus Tummie de 2de mag voorlopig blijven zitten.
En wou zelf ook geen onderzoeken meer.
Wat ik bedoelde. Veel artsen kijken of willen niet verder kijken omdat dat het makkelijkst is voor hun. Zo zitten (de meeste) artsen helaas in elkaar. Als je de oorzaak weet kan het zijn dat je het anders moet aanpakken. Je kunt ook bijv. een auto immuun ziekte hebben waar je niets van af weet. Je hoeft ook niet allemaal onderzoeken te doen. Bloed prikken is eigenlijk voldoende.
Myrthe, gewoon naar je huisarts gaan. B12 tekort kan zoveel klachten veroorzaken. Je bent bang dat er iets uit een onderzoek komt maar niet bang om langer met je klachten rond te lopen? Je kunt er beter op tijd bij zijn voor je klachten erger worden. Als je het eng vind om alleen te gaan kun je best je moeder, vader of een vriendin mee nemen naar de huisarts.
Deze arts werkt in het UMCG Groningen. En ze hebben mij op vanalles getest met bloedprikken. En daar kwam alleen uit B12 te kort, ijzer gebrek. En dat mijn tumor niet actief was.
Die klachten kan ik me goed voorstellen, mijn waardes zijn veel hoger en ik heb al relatief veel klachten, kun je nagaan als je waardes nog lager zijn..
(1 á 2 per week een biologisch stukje vlees)
maar het is veel meer dan een vitamine.