Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:57

Spirit schreef:
Ik ben afgelopen collegejaar begonnen met te proberen het om de dag te wassen, maar soms moest ik het toch wel weer een keer wassen de dag nadat ik het gewassen had, dus dat was niet constant hetzelfde wasritme. Soms kom je er gewoon niet onderuit, als ik uit geweest was bijvoorbeeld (in België mocht je toen nog roken), of stage had in een varkensstal. :D

Nu heb ik denk ik sinds eind mei/juni niet meer elke dag mijn haar gewassen (misschien af en toe een keer, maar zo weinig mogelijk).
Je haar wordt ook vetter als je er steeds aanzit en door je haar gaat met je handen. Kun je het niet op de fiets vast doen en kijken of dat helpt?

Spirit

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:42

Het is vooral de voorkant, bij mijn pony. Maar kan het altijd proberen!

Weet dat het vetter wordt als je er steeds aan zit. :j

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 19:43

Ja dat heb ik ook altijd wel hoor, maar dat komt ook omdat je pony tegen je voorhoofd aan komt en die is bij mij soms ook wat vettig. Is weinig tegen te doen vrees ik.. :\

Wil iemand please helpen met de kleur? Morgenavond komt de kapster... :o

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:31

Pff.. ik zit ook in twijfel. Ik ben al een tijdje hoogblond.
Ik wil het aan de ene kant wat donkerder. Vinden jullie ervan ?
(*Wil het ook gaan knippen op schouder lengte)

Afbeelding

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:36

Misschien een wat warmer blond, iets natuurlijker? Vind ik vaak net wat mooier dan dat hele felle witte - alhoewel dat ook heel gaaf kan zijn, maar dan vind ik het vaak mooi bij iemand die zelf een vrij lichte huidskleur heeft want anders wordt het imo al gauw ordinair, een gebruind iemand die zo geblondeerd is. Nu ben jij dat zo te zien niet, maar ik denk dat een wat warmere tint je wel mooi zal staan. Met highlights evt?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:40

Nee ben zelf vrij bleek, met blonde wenkbrauwen (en sproeten :+ ). Waardoor het net niet té ordinair is haha..

Maar dat is misschien wel een idee ! :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:43

Je kan anders ook even aan de kapper vragen welke tint je mooi zal staan? Van foto's is het vaak wat lastiger beoordelen natuurlijk.
Ik weet niet welke kleur je op wilt, of je blond wil blijven of meer richting bruin (of rood, of zwart - alhoewel dat denk ik iets te donker is voor je) maar zelf denk ik dat wat meer 'warmer' blond je wel mooi zal staan. :j

@Martine_R: beetje lastig om zo te zien van die foto, aangezien het zonlicht alles andere kleuren geeft :Pmaar misschien wat lichter (of highlights?) Hoeft niet meteen extreem hoogblond te zijn natuurlijk.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 23:00

Lous schreef:
Ziet er mooi uit RS. Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Het ziet er mooi gezond uit zeg maar :D

Dankje!

Ik heb het eerst heeeel lang uit laten wassen, tot het heel erg vervaagd was. Vervolgens nog een paar keer met Head and Shoulders gewassen. En toen heb ik het 1 keer geblondeerd (baker wil ik het ook niet doen). Toen was het gewoon geelblond. Nu was ik het steeds met zilvershampoo, en gebruik ik goede conditioner. :j Het is al een stuk lichter!

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:01

Mooi hoor, al vond ik dat felle ook echt heel gaaf :j

Ik heb vanochtend de gok gewaagd en heb mijn haar zelf geverfd.. Hadden toch nog een verpakking met middenbruin liggen. Zit nog wel een roodachtige gloed over, gaat ook niet zomaar weg denk ik.

Eerst was het zoiets:
Afbeelding

En nu is het ong. zo:
Afbeelding

Kleur hangt nog wel een beetje af van het licht maar het was erger, gisteren op wedstrijd had ik wat oranjes aan en ik was net een peentje, die eerdere kleur ging dan zó ongelofelijk mee in de tint van m'n kleding :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 07:46

Red_Savage schreef:
Lous schreef:
Ziet er mooi uit RS. Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Het ziet er mooi gezond uit zeg maar :D

Dankje!

Ik heb het eerst heeeel lang uit laten wassen, tot het heel erg vervaagd was. Vervolgens nog een paar keer met Head and Shoulders gewassen. En toen heb ik het 1 keer geblondeerd (baker wil ik het ook niet doen). Toen was het gewoon geelblond. Nu was ik het steeds met zilvershampoo, en gebruik ik goede conditioner. :j Het is al een stuk lichter!

Had even je foto's gemist, maar staat je goed zeg!

Leuk Lien_ :D ik geloof dat een roodtint ook heel erg moeilijk over is te verven? Dat hoorde ik ooit van een kapper.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 10:03

Fiffill schreef:
Je kan anders ook even aan de kapper vragen welke tint je mooi zal staan? Van foto's is het vaak wat lastiger beoordelen natuurlijk.
Ik weet niet welke kleur je op wilt, of je blond wil blijven of meer richting bruin (of rood, of zwart - alhoewel dat denk ik iets te donker is voor je) maar zelf denk ik dat wat meer 'warmer' blond je wel mooi zal staan. :j

@Martine_R: beetje lastig om zo te zien van die foto, aangezien het zonlicht alles andere kleuren geeft :Pmaar misschien wat lichter (of highlights?) Hoeft niet meteen extreem hoogblond te zijn natuurlijk.

Okee nog even een nieuwe foto dan, voor de kleur.
http://94.100.123.182/1401900001-140195 ... _zl_O.jpeg
Is lichter wel leuk voor de winter? Ik zat zelf te denken aan donkerder, of roodachtig.. maar weet gewoon niet welke kleur..

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:16

Ik vind je haar eigenlijk wel leuk van kleur zo, of idd iets bruinachtiger vind ik ook altijd wel mooi. Maar dat komt omdat ik zelf blond ben en meestal denk ik dan van mensen met bruin haar 'waaw' ;-)

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 12:27

Verven is geslaagd! :D
Ik maak later wel een foto, heb nu zo'n verrotte kop (ben ziek). :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 13:23

Martine_R schreef:
Fiffill schreef:

Okee nog even een nieuwe foto dan, voor de kleur.
http://94.100.123.182/1401900001-140195 ... _zl_O.jpeg
Is lichter wel leuk voor de winter? Ik zat zelf te denken aan donkerder, of roodachtig.. maar weet gewoon niet welke kleur..

Rood is altijd goed. O:)
Nee, een bruintint lijkt me ook wel mooi idd :j misschien met een beetje een rode gloed?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 14:35

Ja ik denk dat ik zoiets doe inderdaad.. Ik ga plaatjes zoeken :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:03

Ik denk ook dat een bruintint je wel zou staan :)
Dat witblonde hierboven vind ik erg nep, maar het staat je wel moet ik eerlijk toegeven.

Ik heb het eergister geverft.
Darkbrown van syos.
Afbeelding
Normaal is het trouwens krullend, maar had het gestijlt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:21

Offtopic maar wat een prachtige kleur ogen heb jij!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:24

Dankjewel :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:25

Jeetje Marlis wat een geweldige kleur ogen heb je! Mooi contrast zo met je haar :j

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:27

dressagelady schreef:
Jeetje Marlis wat een geweldige kleur ogen heb je! Mooi contrast zo met je haar :j

Bedankt :o Me haarkleur is wel donkerder geworden dan op het pakje stod op het pakje stond echt een rode gloed erover. Maar maakt niks uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:29

Denk dat dat witblone haar ook mooier staat, als het korter is :j , dan is het sowieso wat minder 'dellerig' (hoewel het bij jou helemaal niet ordinair oid staat idd :D ) . Maar als je het lang houdt lijkt een warmere tint me inderdaad wel mooier :D .

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:57

Dankje Fiffil en Lien! :D

Lien, dat donkere staat echt waanzinnig goed bij je ogen. :j
Marlis, dat dezelfde geld voor jou. Je ogen springen er echt uit zo!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:33

Krijg op me werk ook altijd complimentjes op me ogen van de bewoners(dementerende) erg leuk om te horen haha. :P

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:48

Mooie kleur Marlis! En je ogen ook trouwens :)

Nou, dit is het geworden hoor! :D
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:47

Leuk!