Ze zeggen alleen dat je een paar dagen niet kan praten door die dikke tong, hopelijk valt dat wel mee want ik werk 6 dagen in de week

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negra_Lover schreef:Ik heb al een neuspiercing gehad, en als ze zeggen dat de tongpiercing de minst pijnlijke is wil ik dat ook graag nog zo in gedachte houden![]()
Ze zeggen alleen dat je een paar dagen niet kan praten door die dikke tong, hopelijk valt dat wel mee want ik werk 6 dagen in de week
Anthea schreef:Het is maar een tongpiercing, ze verzetten niet je kaak ofzo.![]()
1e dag had ik lekker noodles, dag erop friet enzo. Gewoon gegeten wat ik normaal ook altijd eet. En ik leef nog.
Illusion schreef:ja, kauwen doe je met je tanden, niet met je tong![]()
tong gebruik je ook bij vloeibaar eten, dus daarvoor maakt 't niet uit. gewoon lekker eten wat je normaal ook eet, ten eerste is 't ongezond als je alleen maar pap,appelmoes enzo eet en ten tweede is 't beter voor je piercing aangezien je anders de kans loopt dat je tong stijf wordt en dit uiteindelijk nog pijnlijk wordt als je begint met gewoon voedsel.
goed spoelen met mondwater is ook belangrijk! mijn ervaring: geen listerine!! omdat je zo vaak moet spoelen tast dit heel erg je tandvlees enzo aan wat erg pijnlijk is, ik zou voor huismerk gaan deze zijn vaak minder ''agressief'' en ook anti bacterieel