[Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:04

Noah hij is gaaf!!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:13

Noah, ik hou normaal gesproken niet van kleur, maar deze vind ik echt mooi!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:14

Hittepit, kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Wat zul je heerlijk geslapen hebben de eerste nacht :D.
Bedankt voor de leuke reacties. Ja hij is echt mega rood. Vanmiddag viel het nog mee, maar het wordt steeds roder :=. De kleuren komen niet echt over op de foto, hij is ook met mijn telefoon genomen. Ja er naast zijn schaduwen gemaakt, die zijn rood, maar worden dus schaduw.

Florale

Re: [Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:21

Ik slaap gelukkig meestal op m'n buik........goed ingevet en geen pyama aan.Alleen de volgende dag met iets erover vond ik verschrikkelijk.Gelukkig hadden mijn clienten geen bezwaar als ik m'n vestje uitdeed(jurk met lage rug)
Nummer 2 wil van het najaar laten zetten.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:40

Noah2006 super gaaf man !!!!

raar touwens, al die klachten, van jeuk... enzo... ik heb 1 nacht wat rottig op men zij kunnen draaien.. veder echt weinig last gehad !!! jij hij was dik, en was bont en blauw.. maar niet heel gevoelig.

nanette1
mooie vlinder !!!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:45

Ja vind het ook raar. Hebben jullie ze wel ingesmeerd? Vind het wel irritant denk ik als de deken eraan gaat plakken enzo. Maar ja open laten is het beste zeggen ze daar.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:48

Ik heb hem de eerste avond gewassen met een hypoallergene zeep en daarna heeft hubs hem ingesmeerd met vaselina,daarna 2/3* daags met calendulan zalf.En dat voelde erg fijn,heb weinig last van jeuk gehad,een enkele keer dat dat kwam.
Was ook snel genezen.
Moet zeggen dat ik ook met zetten weinig last van heb gehad en amper heb gebloed.

_draakje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:49

hittepit_12 schreef:
Noah hij is mooi! Die zwarte vlinder op de vorige blz is ook mooi.
Deze heb ik verleden jaar september en oktober laten zetten.
Onlangs is hij hier en daar nog bijgewerkt.
Ben er nog steeds (das maar goed ook) erg blij mee.
Hij lijkt scheef,maar de foto is scheef genomen.

http://i45.tinypic.com/15ecto6.jpg

was het de bedoeling dattie niet symmetrisch is?? :o

( het tribal gedeelte bedoel ik dan )
Laatst bijgewerkt door Mars op 16-06-10 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto uit quote gehaald

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:51

Het origineel is ook niet symmetrisch,dit wist ik voordat hij gezet werd.
Deze tat,weerspiegelt mijn leven......

_draakje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:53

hmm oke, als ik er naar kijk zie ik heel veel fouten .. maar als hij zo bedoeld was ;)

Rachaell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:54

Mooie tattoo's!!
Ik heb zelf ook een tijdje jeuk gehad, als ik eraan zat dan ging het heel erg jeuken..
maar nu is het allemaal weg :D ik heb hem nu geloof ik 3 weekjes

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:56

Ik hoorde vandaag wel dat kleur juist heel erg kan jeuken. Omdat er daarbij wat meer overheen gegaan is met de naald. Jeuken hoort wel bij de genezing. Ook bij schaafwondjes enzo.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:57

Mmmmna kijken en ik heb hem ondertussen vaak gezien zie ik er 1,maar goed smaken verschillen. Het kleurverschil is omdat hij net bijgewerkt was.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 23:06

3 maal daags zalf van bephanten.. of hoe je het schrijf,.. en geen jeuk meer..

:) .. ik had hem maken met schaduw die stukjes jeuken idd iets meer had ik het idee

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 12:06

Idd zie veel verschillen in de roos tatoo :j
ik vind dat zonde. Als hij semetrisch had gelopen had hij wat beter overgekomen vind ik. Eerste indruk vind IK dat het dan niet goed gezet is

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:35

Noah, wauw :oo !!!
Zag hier nog een paar mooie tats :j

Even over emlazalf (las ik ook wat over), dat heb ik ook bij mijn 1e tattoo gebruikt, werkte een kwartiertje en daarna was de verdoving weg, nou, ik voelde bijna geen verschil.
Maar om mensen nou echt slap te gaan noemen als ze dat willen gebruiken, vind ik laag. Waarom slap? Als iemand bang is voor de pijn, maar wil graag een tattoo waarom niet? Eigen keuze toch? Tuurlijk, wie mooi wil zijn moet pijnlijden, maar toch. Ik was ook bang in het begin bij mn 1e, daarom heb ik die zalf gebruikt, en bij mn 2e heb ik mezelf gedwongen om zonder die zalf te gaan en dat beviel me prima :j

_draakje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:42

Caye schreef:
Idd zie veel verschillen in de roos tatoo :j
ik vind dat zonde. Als hij semetrisch had gelopen had hij wat beter overgekomen vind ik. Eerste indruk vind IK dat het dan niet goed gezet is

ik zie ook veel fouten, en dan bedoel ik niet het kleurverschil ..

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:13

hebben jullie pijn bij een tattoo laten zetten??...?? Ik heb een tribal op mijn voet dus op mijn bot dit was de eerste maar...je voelde prikjes en dat was het wel. De moeder van een vriendin had er ook 1 op de voet en die was flauwgevallen zijn omdat het zo zeer deed...?? iedereen heeft een andere pijngrens, maar kan het me nauwelijks voorstellen dat het zo pijn kan doen. En toen mijn vlindertje werd gezet voelde ik alleen wat gekriebel alssof er een vlieg overheen liep meer echt niet :=

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:28

Ik ga 26 juni mijn eerste laten zetten. Het ontwerp is morgen klaar en ga ik dan bekijken.

Ik ben erg benieuwd naar het ontwerp en daarnaast ook behoorlijk zenuwachtig voor het laten zetten/de eventuele pijn.

Tattoo wordt overigens door Jankowzki gezet, die is nu gast-artist bij Kynst in Deventer. Ik vind zn werk erg mooi!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:28

Vind de pijn anders met een tattoo waar ze kort mee bezig zijn. Deze cover duurde bij mij 2,5 uur. Hoe langer hoe vervelender. Vooral het schaduwen, inkleuren en eroverheen gaan is niet prettig. Kan je nagaan mensen die sleeves hebben :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:50

Noah2006 schreef:
Vind de pijn anders met een tattoo waar ze kort mee bezig zijn. Deze cover duurde bij mij 2,5 uur. Hoe langer hoe vervelender. Vooral het schaduwen, inkleuren en eroverheen gaan is niet prettig. Kan je nagaan mensen die sleeves hebben :=.

:wave:

ik weet ook niet of ik nu moet uitkijken naar of opzien tegen 4 augustus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:27

Opzien tegen het feit dat het dan moet gebeuren en uitkijken naar het resultaat ervan :+

_draakje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:38

heb alleen bij mn tattoo op mn onderrug heel veel pijn gehad ( en bijna knock out gegaan ) maar voor de rest heb ik van de andere 5 heel weinig gevoeld!
je voelt het wel, maar echt pijn doet het niet ( behalve dan die 1e, maar die ging ook over mn bot ... )

Rachaell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:39

Ik vond die lijnen zetten juist super irritant voelen!
maar ik heb dan ook niet een grote tattoo :+

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 21:33

nanette1 schreef:
hebben jullie pijn bij een tattoo laten zetten??...?? Ik heb een tribal op mijn voet dus op mijn bot dit was de eerste maar...je voelde prikjes en dat was het wel. De moeder van een vriendin had er ook 1 op de voet en die was flauwgevallen zijn omdat het zo zeer deed...?? iedereen heeft een andere pijngrens, maar kan het me nauwelijks voorstellen dat het zo pijn kan doen. En toen mijn vlindertje werd gezet voelde ik alleen wat gekriebel alssof er een vlieg overheen liep meer echt niet :=

nou ik heb echt wel wat meer pijn van een tattoo als een vliegje dat over me heenloopt, en ik denk niet dat ik een watje ben oid
Laatst bijgewerkt door Marshaha op 16-06-10 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt