Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steentje schreef:Cindy, leuk om te lezen dat je ook de producten van Courtin hebt aangeschaft.
Welke heb jij besteld?
Ik wil echt niets anders meer!
Vanavond ga ik mezelf weer trakteren op een uitgebreide gezichtsbehandeling!
Milk, lotion, peeling, maskertje & afsluitende creme.
abeltje_xx schreef:ik heb net m'n eerste nacht met benzoylperoxide achter de rugik moet zeggen dat ik niet direct heul veul verschil merk ,maar wel dat twee opkomende puistjes vanmorgen weg waren
![]()
heb vanmorgen even gedouched, hoefde het er volgens de apotheek niet af te wassen, maar ik had het er gister opgedaan voordat ik bedacht dat ik nog moest douchen
wat ik echt het allerleukst vind is dat als ik nu over m'n geaicht ga dat het dan zo glad aanvoelt. we zijn er absoluut nog niet, ik heb nog vlekjes en korstjes enzo, maar zelf op m'n beste clinique momenten was ik niet zo glad. hopen dat BP me weer een stapje dichterbij brengt!
cindytjuh schreef:Steentje schreef:Cindy, leuk om te lezen dat je ook de producten van Courtin hebt aangeschaft.
Welke heb jij besteld?
Ik wil echt niets anders meer!
Vanavond ga ik mezelf weer trakteren op een uitgebreide gezichtsbehandeling!
Milk, lotion, peeling, maskertje & afsluitende creme.
Ik heb de wasgel en de cremé, ik zat eerst te kijken naar de milk en lotion maar na ruim een half jaar die 3 stappenplan van clinique was ik het wel een beetje zat al dat gepruts... vind het wel makkelijk alleen wassen en cremepje smeren![]()
Als het me zo goed blijft bevallen bestel ik de rest ook!
linsim26 schreef:abeltje_xx schreef:ik heb net m'n eerste nacht met benzoylperoxide achter de rugik moet zeggen dat ik niet direct heul veul verschil merk ,maar wel dat twee opkomende puistjes vanmorgen weg waren
![]()
heb vanmorgen even gedouched, hoefde het er volgens de apotheek niet af te wassen, maar ik had het er gister opgedaan voordat ik bedacht dat ik nog moest douchen
wat ik echt het allerleukst vind is dat als ik nu over m'n geaicht ga dat het dan zo glad aanvoelt. we zijn er absoluut nog niet, ik heb nog vlekjes en korstjes enzo, maar zelf op m'n beste clinique momenten was ik niet zo glad. hopen dat BP me weer een stapje dichterbij brengt!
dat is ook een goed middeltje hoor! ik heb het ook gebruikt en heb zelden meer puistjes terwijl ik toch ook altijd wel last had.
cindytjuh schreef:@steentje:
De hand and face wash!
Het resultaat is na nog geen hele week verbluffend, talgbultjes gaan langzaamaan weg en mijn porieën worden kleiner!!
Wat een top spul, ga de peeling en het masker ook bestellen....
Succes allemaal!
(oh ja, bij mij mochten 2 zwangerschappen niet baten)
Juul schreef:Hai meiden!
Ik heb al een mailtje terug van die paardenmelkboerderij. Het is idd prijzig. Zo'n €17,50 à €27,- per week moet je op rekenen..
Maaaarr.. ik heb net even zitten googelen en ik kwam nogal wat (goedkopere en simpelere) tips tegen die jullie misschien ook eens kunnen proberen.
- Kruidenthee drinken (kamille, pepermunt etc.)
Misschien hebben jullie er wat aan, ik ga er maar eens wat van uitproberen