Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:Uhm wat zijn de kernmerken van een burnout? Ik ben al meer dan zes weken verkouden en hoesten, het wil maar niet overgaan. Verder wordt ik 's ochtends moe wakker, hoe vroeg ik ook naar bed ga
Angela_ schreef:Arabesk schreef:Uhm wat zijn de kernmerken van een burnout? Ik ben al meer dan zes weken verkouden en hoesten, het wil maar niet overgaan. Verder wordt ik 's ochtends moe wakker, hoe vroeg ik ook naar bed ga
Zo is het bij mij ook begonnen, om heel eerlijk te zijn. Met een flinke verkoudheid en altijd moe zijn.
Citaat:Ik denk dat je nog niet echt een burn out hebt
Citaat:maar goed dat kan alleen een dokter of psych bepalen. Ik weet of je verder nog andere klachten hebt? Werk je veel en vooral hard? Perfectionistisch? Misschien andere psychische klachten?
Citaat:In ieder geval heel veel sterkte!
Angela_ schreef:Petulan: Klinkt inderdaad erg leuk! Ik ga eens rondkijken, misschien dat ik zo ook wat structuur aan mijn leven kan geven.
PW: Hoe voel je je vandaag meis? De griep heerst echt verschrikkelijk, niet echt leuk dus.
Mistral: Hoe gaat het met jou vandaag?
MISTRAL94 schreef:Maar toch bleef ik zo lang hangen in die relatie. Waarom? Omdat ik er schijnbaar nog niet aan toe was om het te beeindigen. Uiteindelijk werd hij voor de zoveelste keer agressief (wat ik vele malen gebeurd was) en was dat de bekende druppel. Ik denk dat het voor dit ook op gaat. Mijn grens hierin is schijnbaar nog niet bereikt, anders had ik wel ingegrepen. Bovendien leef ik al 8 jaar zo..