Vind het zo spannend morgen. Vind het moeilijk om alles precies aan te geven, maar ben wel van plan het te gaan doen.
Zal toch moeten denk ik... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal toch moeten denk ik...
Ze is begin dit jaar haar moeder verloren en heeft het er erg moeilijk mee. Ik vind het moeilijk om haar zo verdrietig te zien. Ik zou zo graag wat voor haar willen doen, maar ja dat gaat niet.
Als je denkt dat je het nodig hebt gewoon doen. Een goede nachtrust is belangrijk. Succes morgen op je werk!
meer info via pb. Ben hier zelf niet zo blij mee, van de ene kant wel maar van de andere kant is het minder, dubbel gevoel. Wil zo lekker naar bed gaan.
Tot morgen!
Het was ook lekker weer voor een wandelingetje.

Vorm van onderwijs staat me ook niet echt aan dus ga even zorgen dat ik overgeplaatst wordt. Ben er nu al wel 2x geweest maar het voelt gewoon echt niet goed, krijg buikpijn en n hoge ademhaling als ik er over nadenk.
Heb mn stage/studiebegeleidster al n mail gestuurd met n heel verhaal (vooral over mn overspannenheid en paniekding) en dat ik daarom mijn eigen gevoel wil volgen! Lang leve de haptonomie

Ik vind het lastig hoor, ik heb meer zoiets van nouja, laat dan maar en dan draai ik hier mn stage wel gewoon.. Maar dan laat ik weer volledig over me heen lopen, ga ik over ongeveer 80% van mn grenzen heen en heb ik er gewoon niks aan! Dus nu even doorzetten en voor mezelf gaan! 
Zag de schimmel die je longeert PW, wat een plaatje! Doet me ook wel denken aan mijn merrie! Ik roep altijd wel dat ik schimmels niet zo mooi vind, maar ondertussen ben ik er wel een beetje verknocht aan geraakt

) en zit tegen een burn-out aan..
) Vrijdags ook thuis gebleven en gisteren weer begonnen.
voor jou.
Heb trouwens vanmiddag weer schemagerichte therapie gehad. Ben even wat dingetjes aan het uitwerken nu. We krijgen veel huiswerk mee bij deze therapie, maar ik zie er niet echt tegen op om daar mee aan de slag te gaan. Eigenlijk is het wel een uitdaging. Daarbij heb ik ook het idee dat ik er 'echt' mee aan het werk ben dan en dat voelt wel goed.[***] schreef:Hallo
Ik kwam dit topic tegen en vroeg me af of ik me mag aansluiten?
Ik zal me even voorstellen:
Ik heet Linda, ben 23 jaar oud, heb geen paard (wel een kat) en zit tegen een burn-out aan..
Wordt nu beperkt in mn werkzaamheden, nadat ik vorige week donderdag finaal ben ingestort en de hele dag alleen maar heb gehuild (niks voor mij, ik doe normaal gesproken niet aan huilen) Vrijdags ook thuis gebleven en gisteren weer begonnen.
Ik werk op kantoor en heb meerdere functies, waaronder een leidende functie, deze is nu tijdelijk even stopgezet omdat ik de druk e.d. schijnbaar niet meer trek nu...
Denk dat het een beetje alles bij elkaar is mn paard, werk waar ik wil dat het goed gaat, thuiskomst van mn vriend, mn vriendinnen en dan natuurlijk mn vader. Hoop dat het morgen wat oplucht op het met de arts te bespreken. Ga gewoon eerlijk zijn over mn burnout etc. hoop dat dat de druk wat zal verminderen. Pa zei; geen nieuws is goed nieuws, als het écht slecht was hadden ze vast al van het ziekenhuis gebeld.Pollewoppy schreef:Welkom [***].
Hoe voelt het voor je om weer een beetje aan het werk te zijn?
Zo te horen zit je er inderdaad tegen aan te hikken. Kijk uit en pas goed op jezelf. Voorkomen is beter dan genezen...
Ik heb het idee dat je zelf een beetje moeite hebt om het te accepteren. Dat komt door dat je schrijft dat je 'de druk schijnbaar niet meer trekt'. Ervaar je dit zelf anders? Ik herken het trouwens wel, de ontkenning in het begin. Ik denk dat het wel goed is dat je even wat minder verantwoordelijkheden hebt en een pas op de plaats maakt.
Verder is het denk ik goed om na te gaan wat oorzaken zijn dat het zover heeft kunnen komen. Dat is belangrijk omdat je dan weet waar je in de toekomst aan kan werken om het te voorkomen.
Ik bereid me in ieder geval op het ergste voor. Voor mij is het belangrijkste in ieder geval dat ik kan zeggen wat ik wel zeggen en verder laat ik het maar gewoon gebeuren.