Vind het zo spannend morgen. Vind het moeilijk om alles precies aan te geven, maar ben wel van plan het te gaan doen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Hallo
Ik kwam dit topic tegen en vroeg me af of ik me mag aansluiten?
Ik zal me even voorstellen:
Ik heet Linda, ben 23 jaar oud, heb geen paard (wel een kat) en zit tegen een burn-out aan..
Wordt nu beperkt in mn werkzaamheden, nadat ik vorige week donderdag finaal ben ingestort en de hele dag alleen maar heb gehuild (niks voor mij, ik doe normaal gesproken niet aan huilen) Vrijdags ook thuis gebleven en gisteren weer begonnen.
Ik werk op kantoor en heb meerdere functies, waaronder een leidende functie, deze is nu tijdelijk even stopgezet omdat ik de druk e.d. schijnbaar niet meer trek nu...
Pollewoppy schreef:Welkom [***].
Hoe voelt het voor je om weer een beetje aan het werk te zijn?
Zo te horen zit je er inderdaad tegen aan te hikken. Kijk uit en pas goed op jezelf. Voorkomen is beter dan genezen...
Ik heb het idee dat je zelf een beetje moeite hebt om het te accepteren. Dat komt door dat je schrijft dat je 'de druk schijnbaar niet meer trekt'. Ervaar je dit zelf anders? Ik herken het trouwens wel, de ontkenning in het begin. Ik denk dat het wel goed is dat je even wat minder verantwoordelijkheden hebt en een pas op de plaats maakt.
Verder is het denk ik goed om na te gaan wat oorzaken zijn dat het zover heeft kunnen komen. Dat is belangrijk omdat je dan weet waar je in de toekomst aan kan werken om het te voorkomen.