Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Lunapoes wat een verhaal! Dan had ik dat ding er toch echt na een half jaar uit laten halen!
Pff je bent dus gewoon 90% van de tijd ongesteld? Gaan zowel jij als je partner niet tegen het dak dan
WillemYntJee schreef:Lunapoes, mag ik vragen hoe ze die dingen eruit halen!? Want in mijn beleving wordt dat ding er gewoon als een soort chip ingezet of is dat niet zo?
Ga denk morgen even de dokter bellen voor een afspraak om te switchen naar of de nuvaring of spiraaltje..
POLLO schreef:Even een vraagje.Ik heb mijn mirena nu een week. Mijn vaginale afscheiding veranderd qua geur. Klopt dat? Hebben meer mensen dat?
Romyv schreef:pffff je leest echt teveel slechte dingen over de implanonbaal ik van!!!
Daantje: had je last van tussentijdse bleodingen of was jeh elemaal niet ongesteld? Het kan idd max 3 maanden duren voordat het weer normaal is want dan zijn de meeste hornomen uit je lichaam maar meestal is het eerder op gang..
test is in de ochtend idd het meeste betrouwbare, je kan voor de zekerheid ook via een bloedtest kijken of je zwanger bent, dan weet je eht helemaaal zeker!