Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Want als je bijv alleen een tosti maakt van brood met kaas erop en het ook zonder saus enzo op eet, is het toch hetzelfde als een boterham met kaas?
Dus dan is het zelfde als een broodje kaas Maar ik dacht ook altijd dat 't vetter was, maar totdat ik me er meer mee bezig ging houden, en het is eigenlijk best wel logische
Ik heb maar besloten om wat meer te gaan eten. Zal wel moeilijk worden want dan ga ik altijd te veel eten imo. Heb nog 2 weken vakantie en dan wil ik er zeker wel wat afhebben.
Heb alleen gauw dat als ik weet dat we iets ongezonds gaan eten dan denk ik van: ''oke, een keertje maakt niet uit..'' maar daarna voel ik me toch zooo schuldig
En zijn er nog mensen hier? Of niet meer. sjonge mijn gewicht schommelt heel erg, was 2 kilo afgevallen en toen een dag later zat er weer 1 kilo aan terwijl ik gewoon gezond had gegeten.
Ja ik ga met mijn vader gezond koken, ik heb wel mee dat we niet mogen bbquen op vakantie Maarja zus en moeders doen niet aan afvallen dus we zullen vast wel een aantal keer gaan uit eten.
Anoniem
Geplaatst: 20-08-09 22:36
En hier gaat het nog steeds slecht.. al 3 dagen op rij weggeweest en dan trek je de chips, autodrop, patat etc er maar bij hé, en 's avonds uit eten..
Achja, als school begint mag ik van mezelf alleen nog water, 's middags melk/yoki en 's avonds één ander soort drinken (cola/jillz oid) en verder alleen water, of water met een klein beetje karvan cévitam.
Denk dat de cola mij het het moeilijkse maakt, want als ik cola pak wil ik ook altijd chips er bij.. Dus zonder cola word het misschien wat makkelijker =)
Ik ga ook weer actief beginnen als de school weer begonnen is.. Was van plan om vanavond nog even op de crosstrainer te gaan.. maar toen was ik compleet zeiknat geregend. dus maar onder de douche gegaan en met pyjama aan voor de tv. Eten gaat op zich wel
Ik heb een tip, niet veel minder gaan eten, als je dan een keer een week gek doet, komt het er heel snel weer aan. Je kunt beter gewoon meer en gezond eten, als je een vreetkick hebt een stuk fruit pakken en meer bewegen. Ook zit in veel dranken veel suiker, icetea etc. je kunt beter roosvicee, thee zonder suiker, melk en zulke dingen pakken, is nog gezonder voor je ook, en na een tijdje ook echt lekker. Succes ermee iedereen hier!
Nell_
Geplaatst: 30-08-09 15:01
Anthea schreef:
Ik ben nu in 1,5 week 3 kg afgevallen.
Dat had ik ook! Begin ging heel snel, maar na 3 weken ging er eigenlijk niks meer af Ik let nu niet echt meer op, maar ik beweeg ook wel veel, waardoor ik niet dikker word.