[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:45

haha.. haha... nee niet na 8 weken wisselen..
lang staafje is normaal, is om de zwelling op te vangen,
wisselen lang mee wachten, bij mij ging het toevallig wel goed, maar zeker dik 4 maanden wachten liefst langer

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:47

pfff da duurt lang ;)
had gehoopt dat ik op vakantie(eind augustus) een andere in kon doen!
na hoelang gingen jullie weer zwemmen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:48

hmm nee... je kan het doen, maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb ;) ik ging vrij snel zwemmen, als je hem daarna wast is er niets aan de hand, de zee vind je piercing errug fijn, dat is dus een aanrader, word ie lekker schoon van :j

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:50

hahaha ik ben heel eigenwijs , maarja nu is het tog nog geen lekker weer!
ging jou piercing ook n keer ontsteken? bij mij zit er n klein beetje een rood bultje..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:53

nee, maar ik gebruikte dan ook geen alcohol erop, ik heb geluk gehad met beide, (heb er 1 onder en boven) heb ze ook maar 1x gewisseld en dat was voor echt goud, heb zelden andere in.

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:48

Ik heb m'n navelpiercing na 4 weken laten wisselen. Er zat zilver in, en dat ging ontsteken, dus toen heb ik hem laten verwisselen voor goud. Ze zeiden ook dat het normaal niet gedaan werd, en je hem heel lang moet laten zitten.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:51

xDramaQueen schreef:
ik zou deze voorlopig 6 weken inhouden... en ook even van je balletje afblijven..

Ik was ook zeker van plan om hem minimaal 4 weken in te houden, maar aangezien ik m'n zusje d'r balletje heb gemold en ik voor de zekerheid reservestaafjes wil hebben, ga ik volgende week bijbestellen. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:53

Hier word er alleen een kleinere titanium in gedaan met een viertal weken zodat je er minder snel achter blijft hangen enz.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:52

K heb alweer iets kleiner staafje in mn tongpiercing... had last van die andere bij t eten en toen hebbe ze mn tong gemete en kleinere gegeven!! Heb nu ook super veel nieuwe piercings voor maar 18 euro :D

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:36

Ik heb een piercing in mn kin zeg maar onder mn lip.. alleen heb m nu 2 weken en het zit er goed in enzo alleen het buitenste randje om het gaatje heen zeg maar is best wel hard geworden.. is dat normaal?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 02:56

ik ben net uitgeweest, zie ik dat m'n tong lichtjes zwart aan het worden is..
(beetje achteraan) ik beweeg um goed, heb net gespoeld, maar vind het toch een beetje eng ??...

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 02:58

Zwart???? Ik heb zelf een tongpiercing gehad, en dit lijkt mij niet gezond. Heb je niet toevallig iets gegeten wat een donkere kleur op je tong achter laat? Drop ofzo? Spoel even goed je mond met water, zodat je dat uit kunt sluiten.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:08

Cola??.. ik heb net gespoeld ik ga even in de spiegel weer kijken ;) !

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:10

Weet niet of cola nou echt afgeeft.... Hoe lang heb je die piercing? (sorry, heb geen zin 90 bladzijdes door te lezen :D )

edit: doet het pijn?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:11

't is een beetje lichtbruinig/zwart.. maar achter m'n piecing..
m'n tong is ook opgezwollen..

ik heb gespoeld en m'n tanden gepoetst..

* ik heb de piercing nu 1 dag ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:12

Dat kan zeker door de cola komen. En door het spoelmiddel kan je tong ook nog verkleuren dat is normaal. Als hij niet blauw,paars,zwart wordt is het goed. ;)

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:13

oke :) .. ik maakte me heel erg zorgen!
maar ik zet m'n wekker even midden in de nacht om te controleren ;)

maar wat zijn jullie allemaal nog laat op :P ?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:16

Niet kunnen slapen. :(
Maar ik denk dat dat nu wel gaat lukken. Hoop dat jij het wel kan. Pijn in je mondje kan goed slapen nog wel eens lastig gaan maken. ;)

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:18

ik heb geen pijn :) ...
alleen m'n tong is dik, ik merk nieteens zo erg dat ik een tongpiercing heb :P ..

Ik heb trouwens heel veel positieve reacties erover gehad, behalve m'n ouders want die vinden het maar niks :P

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:18

Oké, ik heb net even op kunnen zoeken op de site van mijn piercer dat huidverkleuring kunnen duiden op een overgevoelige of allergische reactie. Wellicht dat de verkleuring van je tong dit dus ook is. Staat ook bij dat je zo snel mogelijk contact moet opnemen en je verzorgings producten moet staken. Kan namelijk ook zijn dat je daar allergisch voor bent.

Je mag wel spoelen met gezouten water, zolang je van jezelf weet dat je geen allergie voor zout hebt. :D Dus in dat geval: water koken, in een kopje doen met een paar scheppen zout en laten afkoelen totdat je kunt spoelen ermee.

Dat je tong dik is is normaal.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 03:20

Maar ik heb m'n tongpiercing niet tijdens uitgaan gespoeld, alleen met water ;) !..
en uiteindelijk was ie een beetje zwart.. en nu is ie lichtbruinig, zwart..

Ik zet m'n wekker wel over 1½ uur, dan controleer ik dan even ;) !

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 06:58

Ik heb een hele poos zitten dubben over een wenkbrouw piercing. Uiteindelijk heb ik besloten dat niet te doen, want dan word het daar in de buurt te druk ivm. mijn wenkbrouwen.

Nu wil ik wel heel graag een labret laten zetten, die lijk me wel heel gaaf staan(word ook door anderen gezegd). Ik wil dus zo snel mogelijk de stap gaan nemen, ik heb een goeie shop gevonden en heb me over mijn angst heen gezet. Maar, over een paar weken zal ik weer op sollicitatie gesprekken voor de zomer moeten komen. Of het zo verstandig is om dan een aangezichts-piercing te hebben weet ik niet. Het lijkt me das sowieso verstandiger om te wachten tot na de zomer, maar hoelang moeten ze ongeveer helen voor er een retainer in kan?

EDIT: en nog een klein vraagje! Als ik er bij het piercen een staafje in laat zetten, moet ik dan naar de shop terug voor een ringetje of kan je dat zelf doen? En ook als je een ringetje laat zetten, moet je dan terug naar de shop om 'm uit te laten halen?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:08

Mensen 't is goed gegaan, tong is weer een normale kleur.
Ik denk dat het toch de cola was :') ...

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:13

Shahazai schreef:
Ik heb een hele poos zitten dubben over een wenkbrouw piercing. Uiteindelijk heb ik besloten dat niet te doen, want dan word het daar in de buurt te druk ivm. mijn wenkbrouwen.

Nu wil ik wel heel graag een labret laten zetten, die lijk me wel heel gaaf staan(word ook door anderen gezegd). Ik wil dus zo snel mogelijk de stap gaan nemen, ik heb een goeie shop gevonden en heb me over mijn angst heen gezet. Maar, over een paar weken zal ik weer op sollicitatie gesprekken voor de zomer moeten komen. Of het zo verstandig is om dan een aangezichts-piercing te hebben weet ik niet. Het lijkt me das sowieso verstandiger om te wachten tot na de zomer, maar hoelang moeten ze ongeveer helen voor er een retainer in kan?

EDIT: en nog een klein vraagje! Als ik er bij het piercen een staafje in laat zetten, moet ik dan naar de shop terug voor een ringetje of kan je dat zelf doen? En ook als je een ringetje laat zetten, moet je dan terug naar de shop om 'm uit te laten halen?

Je staafje van je labret met je na ongeveer 6 a 9 weken verwisselen , Ik moest toen ik hem liet zetten na 10 week terug komen ze wou hem graag zien, Njah goed gedaan zag er prima uit. En als het goed is zit er geen 2e staafje bij in tenminste bij die van mij zat die er niet in en bij die van een vriendin van mij ook niet , Die moet je gewoon zelf kopen en dan kun je hem zelf verwisselen :j

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:13

Silvaantje schreef:
Ik heb een piercing in mn kin zeg maar onder mn lip.. alleen heb m nu 2 weken en het zit er goed in enzo alleen het buitenste randje om het gaatje heen zeg maar is best wel hard geworden.. is dat normaal?

Ja dat vraag ik me ook af, dat harde randje heb ik ook.