Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ik zou deze voorlopig 6 weken inhouden... en ook even van je balletje afblijven..
Shahazai schreef:Ik heb een hele poos zitten dubben over een wenkbrouw piercing. Uiteindelijk heb ik besloten dat niet te doen, want dan word het daar in de buurt te druk ivm. mijn wenkbrouwen.
Nu wil ik wel heel graag een labret laten zetten, die lijk me wel heel gaaf staan(word ook door anderen gezegd). Ik wil dus zo snel mogelijk de stap gaan nemen, ik heb een goeie shop gevonden en heb me over mijn angst heen gezet. Maar, over een paar weken zal ik weer op sollicitatie gesprekken voor de zomer moeten komen. Of het zo verstandig is om dan een aangezichts-piercing te hebben weet ik niet. Het lijkt me das sowieso verstandiger om te wachten tot na de zomer, maar hoelang moeten ze ongeveer helen voor er een retainer in kan?
EDIT: en nog een klein vraagje! Als ik er bij het piercen een staafje in laat zetten, moet ik dan naar de shop terug voor een ringetje of kan je dat zelf doen? En ook als je een ringetje laat zetten, moet je dan terug naar de shop om 'm uit te laten halen?