Jij? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jij?
blij dat ik 2 plafond ventilatoren heb,een in de huiskamer en een in de slaapkamer.
Zit te popelen om tutritje te maken
En daar voel ik me dan ook naar.. hoop echt dat ik snel op knap want dit hou ik niet lang mee vol zonder een emotioneel wrak te worden
En ik heb verder echt gewoon helemaal niets gedaan.. ja een keer naar de supermarkt op de fiets... maar daar houdt het dan ook mee op!

stomme fietstest ook...en dan zeggen ze dat sporten ooooooo zo gezond is
) heerlijk in de bossen.Kan zo van genieten als de zon net op is en overal dauw,beetje mist....ruikt altijd zo heerlijk...zucht

tenminste heb vandaag een giga terugval.Gister ging het nog prima...wel 2 uurtjes onderweg geweest maar rustig aan gedaan en ook de rest van de dag weinig gedaan.Vanmorgen was het net alsof ik een klap met een hamer kreeg
Ben kapot,was enorm misselijk(zuurbranden in mijn keel).Net even tukje gedaan maar nog niet fit
Ik moet dinsdag weer prikken en als het daarna weer beter gaat dan zal ik overleggen of de prik-frequentie niet omhoog mag naar minstens 1x per week.
Ik ben Marije, 20 jaar en dus ook na pfeiffer ziek gebleven. Ben momenteel onder behandeling in het CVS/ME Centrum in Amsterdam en heb net een hele rits testen achter de rug. Volgende week woensdag moet ik weer heen en dan hoor ik meer!
Ik hoop dat ik het een beetje op dit niveau kan houden, dit is wel te doen
Nou ik zeg nooit meer dat het beter gaat want heb boodschappen gedaan net (met de auto) en ben weer kapot.. Dus we gaan maar weer slapen

Gisteren zo ongeveer een vriendin weggewerkt want ik kon bijna niet meer praten laat staan gezellig doen.