Roxymax, geen idee wat we doen. Dat het gemaakt moet worden, staat vast. Maar omdat ze 2 maanden geleden hetzelfde euvel al eens hebben verholpen, zit er een hele grote mogelijkheid in dat ze het toen niet goed hebben gedaan. Dan valt het natuurlijk onder de garantie. Je kleppen gaan niet uit zichzelf een melodietje verzinnen wat niet klopt, dat komt alleen van het niet goed functioneren van distributieketting en kettingspanners.
Hoe ze het op gaan lossen weet ik niet, maar we hebben nog 1500 euro tegoed van de dealer en die moeten eerst terug, alvorens ik ook maar een cent betaal aan de huidige reparatie. En dan nog is het de vraag hoe lang we nu met deze auto door willen rijden, want om elk kwartaal zo'n kostenpost te hebben, zien we niet zitten.
rocymax
Geplaatst: 17-09-10 12:29
Tjee wat zal je de kl... in hebben zeg! Het is ook niet even iets dat je zegt ok portemonnaie open en hier heb je het. Wij hebben toendertijd het bedrag moeten lenen van mijn schoonvader en toen hebben ze er een tweedehands motor van een andere nissan terrano ingezet maar ja, het was wel flink en dan bedoel ik echt erg balen. Hoop voor jullie dat er iets met de verzekering geregeld kan worden maar het zal wel niet want messtal trek je toch aan het korste eind.
rocymax
Geplaatst: 17-09-10 22:29
hé, hallo, is er nog iemand op deze site. Ik denk dat we allemaal hoofdpijnvrij zijn , er is niemand op dit topic, reden tot vreugde maar wel ongezellig, oh, nu bedenk ik me opeens dat jullie ook een zeer hoofd kunnen hebben en daarom niet in staat zijn om op bokt te zitten
Geen last van migraine, wel van mn nieuwe betablocker, blegh wat een misselijk gevoel zeg! Denk elke keer dat ik flauw ga vallen. Heb straks al een smak gemaakt. Heb nu een hartslag van 52, volgens mij redelijk normaal.
freyatjee
Geplaatst: 18-09-10 12:54
ik heb ook migraine, en ik heb ook altijd hoofdpijn. als ik pindakaas en appelstroop eet krijg ik het, en een vriendin van mij krijgt het als ze melk drinkt.
@tjaldur, bij mij was het juist andersom, toen ik voor mijn te snelle schildklier betablokkers moest slikken had ik helemaal geen hoofdpijn meer. Wat is het lichaam toch een typisch iets!! Ik weet niet of 52 ok is, ik denk eigenlijk dat het aan de lage kant is en het is zeker niet goed als je flauwvalt hoor, ik zou toch even de dokter of eerste hulppost aandoen!! Sterkte en houd ons op de hoogte!
Hier ging t al weken goed, maar donderdag scheurde het steeds door mn hoofd heen..maar was te doen opzich. gister zag ik vlekken etc, dus weer op bed gegaan. Gisteravond begon t weer, maar een maxalt genomen en t was over. Vanmorgen gewerkt, niks aan de hand alleen erg moe en nu begint t weer achter mn linkeroog te zeuren pff.
Tjaldur
Geplaatst: 18-09-10 18:47
Hmmmm kl*te zeg! Gaan jullie gewoon werken als je migraine hebt?
Ja, ik wel , ik ben er ondertussen een meester in geworden om net te doen alsof er niets aan de hand is , soms zit ik wel een kokhalsend achter de balie(ik word ook altijd heel misselijk), ik heb zo vaak migraine dat ik het me niet kan veroorloven om niet te gaan werken en mijn baan te verliezen. Hoe is het trouwens met je?
Kellywyf
Geplaatst: 18-09-10 18:53
Ook ik heb migraine, ik heb nog geen idee wat je wel/niet mag drinken of eten, maar als ik het voel komen moet ik een zetpil en daarna nog een gewone pil gebruiken tegen misselijkheid aangezien ik mijn kamer er een keer volledig ondergespuugt heb.. Ik heb de pillen sinds een week, huisarts geloofde het niet.. Somsssssss..
Tjaldur
Geplaatst: 18-09-10 18:55
Als ik me rustig hou goed. Heb nu nog steeds een hartslag van 50 en hij slaat af en toe over, maar voel me niet meer zo duizelig.
Ik word ook steeds beter in het verbloemen van mn migraine. Erg eigenlijk dat dat moet. Wel erg lastig met die vlekken voor je ogen.
ja die vlekken heb ik gelukkig niet, maar heb je wel nagevraagd of die hartslag wel goed is en niet te laag?
Tjaldur
Geplaatst: 18-09-10 19:20
Heb gegoogeld, en hij is wel te laag. In de bijsluiter staat het wel als bijwerking. Heb net een vriend van me gesmst die huisarts is om advies. Maar die heeft nog niet teruggesmst. Misschien geen zin om op zn vrije dag ook voor doktertje te spelen Snap eigenlijk mijn eigen huisarts niet: heb een te trage schildklier en daardoor al een trage hartslag en bloeddruk. Lees ik in de bijsluiter dat dit wordt voorgeschreven aan mensen met een te snelle schildklier
Werk niet altijd, zoals gister was ik compleet dizzy, toen ben ik thuisgebleven. Het is feest hier in de stad, echt zin in maar voel me zo brak bah
rocymax
Geplaatst: 18-09-10 19:51
Ja tjaldur, dat wordt idd voorgeschreven aan mensen met een te snelle schildklier, daarom kreeg ik dat ook voorgeschreven, had een hartslag van130-140 , toen hebben ze bij mij, (ik had het echt heel erg) een jodiumbehandeling gedaan, maar teveel, en daardoor heb ik nu een te langzame schildklier, maar ik heb wel een te hoge bloeddruk. Maar dat van die betablokkers zit me niet lekker, wist de dokter wel dat je een te langzame schildkklier hebt?? ik zou er even mee stoppen om het in te nemen tot je meer zekerheid hebt en met een dokter hebt kunnen praten, want door een te lage bloeddruk kan je ook flauwvallen of erger nog. Is je hartslag echt lager geworden door de betablokkers? @Pinacolada, wat is het rot he als je zo beroerd voelt, maar het beste is toch lekker in je bedje tot je je weer beter voelt, wel jammer van het feest natuurlijk
Tjaldur
Geplaatst: 18-09-10 20:15
Als het goed is weet hij dat van die schildklier. Heb ook nog een hele tijd bij een cardioloog gelopen, allerlei tests gedaan, verder niks gevonden. Alleen die lage bloeddruk en trage hartslag. Dat kwam door die schildklier. Die hartritmestoornissen kwamen ook door de schildklier. Maar ik zie mijn HA er ook wel voor aan niet in mijn dossier gekeken te hebben. Das echt een druif hoor. Toen ik moest laten prikken voor mn schildklier had ie alles op dat formulier aangekruist, behalve schildklier Moest ik nog een keer laten prikken. Ik heb wel de laagste hoeveelheid gekregen (25 mg).
Tja wees in ieder geval voorzichtig, denk toch dat je HA een foutje gemaakt heeft. Beterchap in ieder geval en mijn pb staat open, dat weet je.
Tjaldur
Geplaatst: 18-09-10 20:51
Dank je! Ik blijf vanavond iig op de bank. Had eigenlijk een feestje, maar lijkt me niet zo'n goed idee. Mn konijn is er iig wel blij mee dat ik de hele dag thuis zit, crosst hier al de hele dag het huis rond.
simodi
Geplaatst: 18-09-10 20:57
Laurabram schreef:
Hihi, 't is inderdaad rustig hier. En 't valt me wel op dat ikzelf inderdaad vaak het topic opzoek als ik last heb, best erg eigenlijk.
Ik ook! Vind dat we dan eigenlijk nog wel erg vaak hier zitten ...
simodi
Geplaatst: 18-09-10 20:59
Tjaldur schreef:
Hmmmm kl*te zeg! Gaan jullie gewoon werken als je migraine hebt?
Wel als mijn medicatie werkt (imigran), dan kan ik net de halve dag die ik moet werken doorkomen. Maar als het te heftig is moet ik me toch ziek melden. Ik moet ook een uur in de auto voor ik op mijn werk ben, en dat kan dan echt niet.
rocymax
Geplaatst: 18-09-10 21:00
ja. idd, maar ik vind het ook gewoon gezellig om met jullie te kletsen tjeetje in de auto vind ik ook altijd erg gevaarlijk als ik van werk naar huis ga en een aanval heb, durf bijna mijn hoofd niet te bewegen uit angst dat ik moet overgeven of door de pijn