Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:38

Wat zijn trouwens goede, niet zo'n extreem dure bikinis voor een grote E cup? Dan kan ik alvast wat voorbereidend werk op internet doen :D

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:39

mij kijken ze aan alsof het raar is dat je bijna niets heb , tja ik zou ook niet met je willen ruilen , een vriendin van mij heeft dat ook en die heeft dus ook last van haar rug, maarja wat meer erbij zou geen kwaad kunnen

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:40

Ik ben op mn 20e 2 cupmaten terug gegaan (e naar c) en tsja, de littekens zijn duidelijk zichtbaar.. Ik heb een aanvullende littekenbehandeling moeten ondergaan omdat ik er ook flinke last van had.. (hypertroof)

Maar 1 ding: laat de operatie alsjeblieft niet daar van afhangen. Voor mij staan die littekens voor de beste keuze die ik ooit gemaakt heb, en daarom horen ze ook gewoon bij mij. En wat je eigelijk alleen maar ziet als ik naakt ben is aan allebei de kanten de littekens om mn tepels, en de buitenste uiteindes van de onderste zeg maar..

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 08:54

Nee dat weet ik, littekens zijn maar bijzaak in dat geval. Maar het is wel fijn om te horen dat het op jonge leeftijd weer redelijk wegtrekt.
Ben vorig jaar januari geopereerd aan een borstmuis (fydroadenoom, goedaardig) en dat litteken was na een paar maanden al zo goed als weg, nu zie ik hem zelf eigenlijk niet meer, ja goed kijken..

Maar goed, tis sowieso wel spannend. Ik sta erom bekend dat er altijd wel iets mis gaat met de operatie of er na.. 3 keer geopereerd en 3 keer rare dingen gehad..
Dus dat maakt me dan wel bang :o

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 15:24

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 07:46

kaatje89 schreef:
5 cupmaten is behoorlijk heftig.. Ik twijfel nog over de cupmaat die ik na de operatie wil.. Maar als ze mij terug brengen naar een cup C, kom ik ook 4 maten terug. Best behoorlijk als ik dr over na denk :=
Zie je bij jou de littekens nog erg? Want volgens mij is het wel, als je nog jonger bent, dat het mooier hersteld? :o

Ja, de littekens zijn zichtbaar maar dat stoort mij niet. Ik loop toch niet toppless. :+

Ik ben trouwens "bewust" niet afgevallen voor de operatie ondanks dat dat wel geadviseerd werd. Ik had in mijn omgeving al een paar bvv meegemaakt bij meiden die behoorlijk waren afgevallen voor de operatie. Helaas hielden ze dat niet vol en zijn in de jaren na hun operatie weer aangekomen zodat ook hun borsten weer behoorlijk groeiden. Dat wilde ik voorkomen.

Mijn borsten zijn jaren niet veranderd totdat ik zwanger werd :+ . Tijdens mijn zwangerschappen ben ik altijd maar weinig aangekomen ( bij de eerste in totaal slechts 5 kilo en bij de tweede zwangerschap maar 3 kilo) maar mijn borsten zijn wel weer D geworden en datr is na de zwangerschap helaas niet weggegaan.

Ik zou nu kiezen voor een b-cup als ik voor de operatie stond. Veel meiden krijgen toch kinderen en je borsten groeien nu eenmaal tijdens je zwangerschap. Ik vind het toch wel jammer dat ik weer een d-cup heb. Die extra cup voel ik goed tijdens het paardrijden. Bij mijn c-cup had ik daar weinig last van.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 08:46

Nee ik ben ook niet van de topless lopen :P Maar het is wel fijn als je littekens niet gigantisch rood zijn e.d. (snap dat dat net na de operatie zo is, maar niet dat het jaren later nog zo is..)

Ik hoef verder dus niet af te vallen, maar dat was dan idd wel een goed idee van je. Natuurlijk ook omdat je dat in je omgeving hebt gezien..

Ik ga sowieso niet voor een B cup, volgens mij voel ik me dan echt gewoon plat/kaal :o Ik heb nu G en ben dat natuurlijk gewend..
Zwanger e.d. moet ik allemaal nog afwachten of dat voor mij haalbaar is (heb CVS en kan op dit moment niet veel, en wil op dit moment iig geen kinderen, miss over 10 jaar..)

Maar een D cup is wel een hele verbetering van wat je had toch? :)

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 09:58

Ik kan trouwens helemaal niet bij de hunkemoller of livera slagen. Bij ons hebben ze echt geen 70 E daar. Alleen grotere omvang. Als er toevallig wel een keer een bh in mijn maat is zit die echt niet stevig.. Of valt die veel te klein uit.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:06

Cath_16, is er geen mogelijkheid dat wanneer een 75E verder goed zit, dat je hem dan wat laat innemen? Ik kon ook nooit wat in 70G vinden, en vaak begint het pas vanaf 75.. Ging ik even naar m'n oma en zat ie wel goed :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:22

Cath_16 schreef:
Ik kan trouwens helemaal niet bij de hunkemoller of livera slagen. Bij ons hebben ze echt geen 70 E daar. Alleen grotere omvang. Als er toevallig wel een keer een bh in mijn maat is zit die echt niet stevig.. Of valt die veel te klein uit.

Ik kan met mijn 70 E altijd goed slagen bij Livera, wat gek! Bij ons verkopen ze bij Livera Sapph, Esprit, Chantelle, Marie Jo etc en die hebben zeker 70E :j Misschien eens laten bestellen? :)
Honkemoller is inderdaad prut :x

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:13

idem bij ons bij de livera.. Tegenwoordig dan.. De afgelopen jaren is het echt flink toegenomen in de grotere cupmaten :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 19:16

Aims schreef:
Zou ik mij hier ook mogen melden?
Op dit moment heb ik cupmaat 75H en alleen maar bh's van Prima Donna.
Ik ben eigenlijk wel opzoek naar een ander merk, naar andere leuke bh's!
Dus tips zijn zeer welkom. :)

ik heb dezelfde cupmaat en bhs van anita en felina zijn zeer aan te raden

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:06

Ja ik ben blij! Ik heb gisteren eindelijk een bikini gevonden. Het is deze geworden

Afbeelding

Ben er helemaal blij mee!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:08

Gaaf :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:16

supermooi! Zijn ook mooi stevig, heb ik ook gepast, maar halter is helaas geen optie voor mij. Vorig jaar hadden ze die ook in grijs met grote witte stippen, die vond (en vind) ik zooooooooooooooo mooi!!

Ik heb die donkerbruine bh-model van de hunkemoller... dit zwemt ook echt heerlijk! en heb deze in de uitverkoop op de kop getikt. van Marlies Dekkers. (voor 55 euri)
Afbeelding Afbeelding
Die zit en zwemt ook mooi! Maar is wel lager uitgesneden als de gewone bh's dus hij is wel erg sexy haha en verliest daardoor ook wel iets aan stevigheid natuurlijk, maar zit wel mooi :D En dan gewoon goedkoop zwart broekje van de hunkemoller erbij.

Ik heb overigens inmiddels wel een grote 70E en pas soms ook 70F. En blijkbaar zijn ze sinds vorig jaar dus wel aardig gegroeid... want m'n lievelingsjurkje wilde vanochtend niet eens meer dicht! Hij past bij de rest van m'n lijf nog steeds perfect maar bij m'n tieten wil hij nog nét dicht (maar dan staat de boel op knappen en krijg ik geen adem meer :P ) Echt niet leuk want die had ik zo graag aan! ;(

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 12:24

als iemand 85H heeft en op zoek is naar nieuwe mooie sjieke bhs en een sportbh dan kun je me pben.
vond gister in mijn kast nog enkele nieuwe bhs die mij inmiddels te groot zijn aangezien ik 2 jaar geleden 20 kg afgevallen ben
waren dure bh s van o.a. triumph en bijpassende strings; de setjes/bh s mogen voor weinig weg

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 16:17

Hij zit inderdaad stevig! Ben er echt blij mee. Hij is bij mij overigens wel iets meer open bij de borst dan op het plaatje, maar hij sluit mooi aan.

Die van Marlies Dekkers is ook mooi! Fijn ook dat hij achter gekruist loopt, zit gelijk een stuk steviger of niet?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 16:35

Jaa hij zit heel mooi en heel stevig! Dat is zeker handig dat hij kruist idd!
Ik heb hem eerst geowon een dag als bh gedragen om te kijken hoe hij zit, nou hartstikke prima, hij zat lekker!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 16:55

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:18

Ik vind de eerste het leukst :j

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:28

Ik vind ook de eerste of de laatste het mooist :j Denk dat die ook het fijnste zullen zitten.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 18:24

ik vind de 2e superleuk! en de 3e vind ik ook heel leuk! Aan mij heb je weinig :P
Als je het liefst tankini draagt zou ik voor die 2e gaan en als je liefst bikini draagt dan voor de 3e!

is freya via daar nou goedkoper dan in NL? Want ik wilde altijd al wel en freya bikini maar ze zijn hier toch wel aardig prijzig!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:39

Ik vind de 2de en 3de erg leuk!

Ik heb voor mijn Freya bikini 80 euro betaald, vind ik inderdaad behoorlijk duur voor een bikini maar ik wou gewoon echt een goede waar ik lang mee kan doen. Ben er super blij mee, dus heb het er wel voor over :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:05

ja ik ook wel maar ik heb al 3 dure haha (2 seafolly waarvan ik 1 eigenlijk niet echt meer aankan) en 1 bovenstuk van MD.
Wie weet volgend jaar O:)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:33

Het is de Moonflower geworden!
Ik heb al een freya bikini en die heb ik al vijf jaar! Het broekje is alleen nu zodanig te groot dat ik er niet meer mee kan zwemmen :( Daarnaast is hij nu toch ook wel vaal en pluizig na 5 jaar :=

Ik weet eigenlijk niet of het goedkoper is hangt van de koers af en ik weet niet wat hij hier kost. Hij is in Euro ongeveer 60,-