Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jacimatho schreef:Zijn er ook bokkers uit de omgeving van Sneek met fybromyalgie? We zijn dringend op zoek naar een huisarts in die regio die bekend is met deze aandoening en er open minded mee om gaat. ( oftewel...die erkent dat het niet tussen de oren zit, actief meedenkt en de patient voorop stelt. )

Goof schreef:Ritalin?? Maar als je geen adhd hebt, heeft het toch een omgekeerde werking?

verkeerde medicijn genoemd ik bedoelde Rivotril 
 Citaat:Wat zijn de klachten?
Indien de gewrichten niet worden overbelast, zijn er
meestal geen klachten. Door intensieve sport en
zware arbeid kunnen klachten ontstaan of toenemen.
De klachten beginnen vaak op jeugdige
leeftijd en veranderen met het ouder worden.
Veel voorkomende klachten zijn:
• Frequent verzwikken van de enkels.
• Knieklachten, meestal bij fietsen, hurken en
traplopen.
• Terugkerende polsklachten
• Stekende schouderpijn bij reiken en werken
boven het hoofd.
• Lage rugklachten.
Hoe wordt hyperlaxiteit vastgesteld?
De hyperlaxiteit wordt vastgesteld door lichamelijk
onderzoek. Röntgenonderzoek of een "scan"is niet
nodig. In zeldzame gevallen zal bloedonderzoek
worden gedaan om onderliggende ziekten uit te
sluiten. Ten onrechte wordt soms gedacht aan een
reumatische aandoening of fibromyalgie.

heb nog nooit van dat woord gehoord.
 Een oom? Is dat hetzelfde? Het is een broer van mijn moeder 

Ok, toch bedankt 

En het doet ook pijn, terwijl je mensen hebt die constant hun vingers enzo kraken en dat leuk vinden .. Hoort ook bij HMS heb ik gelezen, dat je voor niks kraakt zeg maar en dat het ook pijn doet, terwijl het eigenlijk niet hoort pijn te doen (of iets in die aard, herinner het me niet 100% ).
 ik had het gister heel erg. Mijn hoofd deed gewoon pijn als mijn haar maar iets bewoog. Ook mijn huid deed overal pijn. Gelukkig werkte de pijnstiller gister goed. 

Hij zag onder iedere stoeptegel een trol. Bleef iedere keer maar net zitten want hij verhaart verschrikkelijk en omdat hij onder een deken staat zijn zijn haren ook een beetje vet en dat was echt mega glad. Ik had ook een skibroek aan, dat zit ook al minder stevig 
 Toen we bijna thuis waren sprong hij weer met 4 benen de lucht in en vloog ineens in rentempo draf weg. Ik gleed naar zijn kont en lukte me net om nog een klein plukje haar te pakken. En een lol dat die pony van mij had 
 En ik natuurlijk mega spierpijn..                                                         

tel de dagen gewoon af 

Dus toen heb ik een drinkbakje over laten stromen om zo 2 emmers met water te vullen. Later op de morgen hebben mijn ouders het vanuit de keuken naar de paarden gebracht. Pff wat een werk! Zo hadden we het de hele winter niet gehad, de kraan deed het altijd in de stal. Waarom hij het nu niet doet is voor ons een vraagteken.                                                         

Zag het op de stal waar ik nu rijd ook, de drinkbak die net in de zon stond deed het weer, maar die aan de andere kant van de paal uit de zon was nog wel vast gevroren.                                                         
 )