[Centraal] Piercings

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:48

Ik heb er 2 binnen 1 jaar tijd en me 3e komt denk over paar weekies.. dus dan 3 in 1 jaar.. moet even kijken want heb miss phieffer en wil dat dat eerst weg is zo dat de genezing niet vetraagd word om zo te zeggen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:52

normaal gesproken zit er soms wel jaren tussen 2 piercings bij mij..en dit jaar heb ik er al 2 laten zetten

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:54

Voor foto van mijn halve hart moet je even in het topic zoeken. Kan zelf even geen foto linken via foon

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 14:01

Je foto's doen het niet meer.. Heb even gekeken, Myryana

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 14:05

Ah okay dan post ik ze vanavond wel nog een keer. Imageshack zal wel weer aan het kloten zijn.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:45

Ben benieuwd Lachen
Mn piercing irriteert een beetje en doet soms pijn

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:15

Dames mijn nieuwe piercing zit er in Hyper!
Het ging vrij makkelijk om m er in te krijgen Haha! Ben er blij mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:18

WiskyBokjes schreef:
Dames mijn nieuwe piercing zit er in Hyper!
Het ging vrij makkelijk om m er in te krijgen Haha! Ben er blij mee

Foto'tje? Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:42

Jullie Piercingkenners. Ik ben geconfronteerd met dit bericht en vroeg me af of dit zelfs mogelijk is:

Citaat:
Een Israëlische soldaat is gisteren overleden aan de gevolgen van een tongpiercing. Dat heeft het ziekenhuis waar de soldaat was opgenomen bekendgemaakt.

De 20-jarige soldaat stortte in juli in, enkele dagen nadat hij zijn tong had laten piercen. Volgens zijn artsen had de piercing een zeldzame infectie in zijn hersens veroorzaakt.

Na een maand op de intensive care werd de soldaat overgebracht naar een kleiner ziekenhuis om te herstellen. In het weekend verslechterde zijn toestand echter plotseling. In het ziekenhuis bleek hij een leveraandoening te hebben opgelopen, waaraan hij gisteren overleed.

Onderzocht wordt of menselijk falen aan de dood van de soldaat heeft bijgedragen. Het Israëlische leger liet weten een verbod op het dragen van piercings te willen instellen.

bron: http://www.schopkont.com/index.php?/arc ... rcing.html

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:49

Zou wel kunnen, als je gepierced wordt met materiaal dat niet schoon is of als de omgeving waar het gebeurd niet schoon is. Anders kan ik het me niet voorstellen, er moet toch eerst een mogelijkheid zijn van een bacterie om überhaupt in je lichaam te komen. Ik denk dat als hij een open wondje ergens anders had gehad, dat hij dan ook die infectie had opgelopen en dat het niet zozeer te maken heeft met de piercing (tenzij het dus gekomen is door een onhygiënische piercer) zelf als wel met het feit dat het gewoon een open wond is.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:50

Nog nooit van gehoord Verward

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:10

Ik mag hem als ik 15 word Haha! (in Januari)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:11

Ik hoor 't wel vaker, o.a. door verkeerd piercen, maar ook zulke gevallen:

Tongpiercing leidt tot hartklepvervanging
Uitgegeven: 21 maart 2008 11:22

Een vrouw heeft na het zetten van een tongpiercing een ontsteking gekregen aan een van haar hartkleppen. Dit is een extreem geval van iets wat toch redelijk vaak voorkomt.

Na het zetten van een tongpiercing kreeg de 30-jarige, gezonde vrouw een forse tandvleesontsteking. Ze had vervolgens de tongpiercing verwijderd, maar de ontsteking ging over in griepachtige verschijnselen. Na vier weken griepverschijnselen is de vrouw opgenomen in het ziekenhuis.

In het ziekenhuis ging de toestand van de vrouw alleen maar achteruit. De infectie bleek te zijn verspreid naar haar hart. Een van de hartkleppen was aangedaan, waardoor deze niet meer goed functioneerde. De patiënte onderging met spoed een hartoperatie waarbij de ontstoken hartklep werd vervangen.

Tongpiercings zijn enorm populair, maar kunnen dus gevaarlijk zijn. Behalve dat ze verkeerd kunnen worden gezet, leiden ze vaak ook tot ontstekingen in de mond. Het is al langer bekend dat ontstekingen van het tandvlees naar het hart kunnen verspreiden. Deze ontstekingen zijn een grote risicofactor voor hartfalen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:52

tongpiercingen kunnen idd tot gevaar leiden, als je koorts krijgt moet je ook naar de dokter, maar zo ook het meisje die door een navelpiercing een mega litteken raakte, door een airbag schoot de piercing der lijf in en miste op een haar na haar ruggengraat, maareh hoevaak gebeurt zoiets nou?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:53

De kans op dat soort dingen is klein gelukkig.Ik neem meestal dat soort verhaaltjes ook wel met een korreltje zout

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:55

9 v/d 10 keer heeft het met de hygiëne van de piercer te maken, als het materiaal niet goed schoon is en je voorganger heeft een infectie heb je die ook snel te pakken. Wat me wel opvalt is dat ik eigenlijk dit soort berichten nooit van Nederlandse bodem lees.

Overigens heb ik nu een barbell in mn tragus, wat een geklier 2 balletjes die los kunnen Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:56

Een Israëlische soldaat. Die heeft 'm vast in 'n hygiënische zaak laten zetten. Haha! Haha!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:54

Ik vind niet dat je dat kan zeggen Anthea, ik ben zelf in Israël geweest en het is echt niet daar echt slecht hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:55

Ik vind dat ik dat wel kan zeggen. Lachen
Piercingshops zijn 9 van de 10 keer niet zo geweldig in het buitenland, het is hier wat dat betreft veel strenger.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:01

"echt niet slecht" is niet goed genoeg myryana, het moet perfect zijn.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:10

Mijn opmerking was niet gericht naar de piercingshop moet ik even zeggen maar meer van 'Het is Buitenland dus moet het slecht zijn'

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:25

Hier zullen er gerust ook slechte piercingshops zijn dat is gewoon zo, helaas. Naar de gene waar ik ben gegaan hoor ik veel goeie verhalen over, mn zus heeft dr tongpiercing er laten zetten een vriendin van mij ook en mn moeder dr navelpiercing. Nooit ergens last van gehad.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:13

Ik postte dit niet zozeer omdat ik dacht dat het gevaarlijk was. Maar omdat er op een ander forum waar ik ook zit ontzettend stom over gedaan word. Ik zelf denk nl dat de piercing helemaal niet zo schuldig is als ze hier naar voren laten komen. Eerder het verkeerde plaatsen of gewoon een heel andere wonde die de infectie veroorzaakt heeft. Maar ik wilde eens horen wat mensen met meer ervaringen met piercings er over te zeggen hadden... Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:13

Dit is m :):)
Erg slechte foto maar oke :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:18

wat een zoete piercing WB!!