Als ik mijn moeder nog van 1 piercing laat horen, krijgt ze een hartstilstand. Als ik haar vertel van mijn plannen....ze vond die septum echt al te heftig voor woorden.
een oud collegaatje van mij die kreeg haar eerste tatoeage voor dr verjaardag van dr ouders en dr moeder ging mee om hem te laten zetten, moeder kwam ook met tattoo thuis
tatoeage komt er bij mij ook ooit, maar eerst maar eens zeker weten welke plaats en een plaatje wat ik na een jaar nog steeds gaaf vind om te laten zetten
maar als je het ding niet ziet... waarom zou je hem dan zetten?
da's mijn mening hoor, hoor van heel veel mensen dat als ik een tattoo neem dat ik hem op mn schouderblad moet zetten, maar dan heb ik zoiets.. dan zie ik hem niet.. en ik doe het voor mezelf, dat ik ervan kan genieten...
Omdat ik bepaalde piercings zie als delen van mij, die ik nog moet hebben om compleet te worden. Er zijn gewoon piercings waarvan ik écht denk: die horen bij mij.
En natuurlijk omdat ik het mooi vind. (al is dat bij de Uvula moeilijk te begrijpen)
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 12-06-08 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt