Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:07

CtjeLief schreef:
beste is natuurlijk om een goede kwaliteit te nemen, zoals Balmain (ik heb zelf extensions van balmain: double hair) er is nog niemand geweest die zag dat ik extensions heb, ziet er 100% echt uit (is ook human hair) en de kwaliteit is echt enorm goed! Maar er hangt wel een prijskaartje aan.. andere merken heb ik geen ervaring mee dus dat weten de anderen hier misschien beter!

Weet je misschien een site waar wat te lezen is over balmain clip ins?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:29

Hallo allemaal,
vandaag heb ik me clip ins weer in gedaan, nou het is écht niks meer!
Ik kon ze niet los doen, ze zijn gewoon té dood!
Ik zal thuis even een foto maken voor jullie. Echt gewoon jammer dat ze in de winkel zeggen dat je goede extensions koopt en je er zo maar 6(?) keer mee kunt doen.

Nu ga ik denk ik toch binnenkort voor wax extensions,
heb een site gevonden waar ze so.cap haar zetten 100 extensions voor 250,- bij je thuis.
Dit is het http://www.extensioncentrenederland.nl/
Citaat:
Aan huis standaard B Pakket:

Een haarverlenging/ verdikking v.a. € 249,00 (100 st.)

Wij komen naar u!!

U betaalt geen voorrijkosten!!

Wij verzorgen en plaatsen uw extensions. Snijden, knippen en stylen

uw haar in model!!

10% korting op een Socap 4 You verzorgingspakket!!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Of kan iemand mij wat aanraden omgeving Den Bosch of waar ze bij je thuis komen? Goed haar en graag niet ál te duur..

Groetjes Emily

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:34

BeautyEmily schreef:
Hallo allemaal,
vandaag heb ik me clip ins weer in gedaan, nou het is écht niks meer!
Ik kon ze niet los doen, ze zijn gewoon té dood!
Ik zal thuis even een foto maken voor jullie. Echt gewoon jammer dat ze in de winkel zeggen dat je goede extensions koopt en je er zo maar 6(?) keer mee kunt doen.

Nu ga ik denk ik toch binnenkort voor wax extensions,
heb een site gevonden waar ze so.cap haar zetten 100 extensions voor 250,- bij je thuis.
Dit is het http://www.extensioncentrenederland.nl/
Citaat:
Aan huis standaard B Pakket:

Een haarverlenging/ verdikking v.a. € 249,00 (100 st.)

Wij komen naar u!!

U betaalt geen voorrijkosten!!

Wij verzorgen en plaatsen uw extensions. Snijden, knippen en stylen

uw haar in model!!

10% korting op een Socap 4 You verzorgingspakket!!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Of kan iemand mij wat aanraden omgeving Den Bosch of waar ze bij je thuis komen? Goed haar en graag niet ál te duur..

Groetjes Emily

Jammer dat je zo ver woont, anders had je toch wat goedkoper uit geweest! Met t zelfde haar als op die site :j Dat haar heb ik dus ook..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:35

DeadxStar schreef:
Jammer dat je zo ver woont, anders had je toch wat goedkoper uit geweest! Met t zelfde haar als op die site :j Dat haar heb ik dus ook..

Klopt, hier in de buurt zullen er ook best wel wat zitten.
Maar ga gewoon niet naar van die mensen die dat voor hun lol een beetje doen. :o
Wil wel graag écht dat het goed in word gezet.

DeadxStar

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:37

Die het bij mij deed, deed het ook meer als hobby erbij.
Maar ze zijn toch echt goed gezet hoor ;)
Niemand ziet t bij mij :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:45

DeadxStar schreef:

Maar als ze eruit zijn wat dan..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:45

BeautyEmily schreef:
DeadxStar schreef:

Maar als ze eruit zijn wat dan..

Hoe bedoel je? Als er een paar uitvallen, of wat bedoel je precies? :P

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:47

Heeft balmain ook verschillende lengtes?
Ik heb wel een pakket gezien bij de groothandel, maar dat was echt niet zo lang :\

Mijn haar is van Andrea Farrah oid!
Prima haar :j

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:47

DeadxStar schreef:
Hoe bedoel je? Als er een paar uitvallen, of wat bedoel je precies? :P

Als je de extensions eruit moet laten halen, hoop niet dat je eigen haar er veel onder lijdt.
Ik ben daar zó bang voor, dat ik na de extensions zelf geen haar meer over heb. :o

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:50

Ow dat bedoel je! Nou ze heeft speciaal spul ervoor, geen idee hoe het meer heet, maar daarmee haalt ze de extensions uit je haar, en dat spul is niet slecht voor je haar.
Sommige mensen doen het met aceton, kan ook, maar das echt slecht voor je eigen haar :=

En ieders haar is anders, dus denk dat je t nooit zal weten als je t niet probeert..
T lijkt natuurlijk alsof er onwijze plukken haar uit je hoofd komen als je de extensions eruit laat halen, maar dat zijn haren die elke dag uit je hoofd vallen, wat normaal is, maar die kunnen dan natuurlijk niet weg..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:51

Neroo schreef:
Mijn haar is van Andrea Farrah oid!

Noooooóit van gehoord. :o

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:53

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:54

DeadxStar schreef:
Ow dat bedoel je! Nou ze heeft speciaal spul ervoor, geen idee hoe het meer heet, maar daarmee haalt ze de extensions uit je haar, en dat spul is niet slecht voor je haar.
Sommige mensen doen het met aceton, kan ook, maar das echt slecht voor je eigen haar :=

En ieders haar is anders, dus denk dat je t nooit zal weten als je t niet probeert..
T lijkt natuurlijk alsof er onwijze plukken haar uit je hoofd komen als je de extensions eruit laat halen, maar dat zijn haren die elke dag uit je hoofd vallen, wat normaal is, maar die kunnen dan natuurlijk niet weg..

Maar je haar breekt toch af doordat je er iets aanmaakt wat natuurlijk heel erg aan je eigen haar trekt?
Sorry voor al die vragen haha! Maar wil gewoon echt graag álles weten voordat ik ze neem.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:54

met double hair belast je minder haren.. zjin maar een paar bevestigingspunten namelijk die ook nog ns om de 6 weken verzet worden.. en je kan het keer op keer hergebruiken.. vind het zelf veeeel mooier dan losse extensions, maar das mijn mening ;) ik ga nu naar de kapper, de micro rings weer terug laten zetten naar waxjes!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:57

CtjeLief schreef:
met double hair belast je minder haren.. zjin maar een paar bevestigingspunten namelijk die ook nog ns om de 6 weken verzet worden.. en je kan het keer op keer hergebruiken.. vind het zelf veeeel mooier dan losse extensions, maar das mijn mening ;) ik ga nu naar de kapper, de micro rings weer terug laten zetten naar waxjes!

Maar, waarom heb je zelf eigenlijk geen dubbenhair? Neem aan dat je microrings gewone losse extensions zijn? :o
Maar zie je die niet erg zitten dan? En hoe werkt dat precies?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:09

BeautyEmily schreef:
CtjeLief schreef:

Maar, waarom heb je zelf eigenlijk geen dubbenhair? Neem aan dat je microrings gewone losse extensions zijn? :o
Maar zie je die niet erg zitten dan? En hoe werkt dat precies?

Dat vraag ik me dan ook wel af, waarom je t zelf dan niet hebt := :P

Als losse extensions goed gezet zijn, is het hardstikke mooi..
Met dat double hair heb je toch weer zo'n hele mat, en dat vind ik zelf niet mooi..

En zo erg trekt het ook niet aan je haar hoor, t zijn geen dikke plukken die eraan bevestigd worden, t weegt haast niks!
Tuurlijk ist ff wennen, maar das vooral als het nat is, dan ist ineens een stuk zwaarder, maar das logisch.

En ik denk dat het vooral 'lijkt' alsof je zelf dun haar hebt nadat ze eruit zijn, omdat je ineens een stuk dikker haar hebt dan wat je zelf hebt. Ik heb van mezelf niet heel dik haar, gewoon normaal, dus dit is echt dik voor mij.
Als dat eruit is, zal ik weer heel erg moeten wennen, want dan lijkt mijn haar denk ik enorm dun :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:20

CtjeLief heeft volgens mij wél doublehair hoor? Microrings is een manier van bevestigen... Zal even googlen voor je.
Voila: http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
Je eigen haar wordt met een soort haaknaald gepakt, door het ringetje gehaald en dan bevestigd dmv een tang dicht te drukken. Er komt dus geen hitte of iets aan te pas, het is zuiver zo'n microringetje wat de boel bij elkaar houdt. Ik heb van mezelf erg dun en heel zacht haar, bij mij werkte het systeem niet en heb ze laten vervangen door de normale waxjes. Ctjelief had hetzelfde probleem...

Bij mij zie je de matten van doublehair absoluut niet zitten... Van het weekend dacht ik elke keer dat ik er eentje zag zitten, althans, zo voelde het, maar dat was dus helemaal niet zo.. Den kdat het vooral je eigen gevoel is dat je denkt dat je ze ziet zitten.

Heb aan de voorkant overigens losse extensions, daarvan is er alweer eentje uit. Binnen een week. Ik weet niet wat dat is met mijn haar en losse extensions, op de een of andere manier houdt het nooit..

Over het trekken.. Bij mij trekt het inderdaad eigenlijk alleen als het nat is, verder voel ik er vrij weinig van. Zelfs als ik ga motorrijden heb ik er geen last van met mijn helm op. Toevallig net even uitgetest :).

Neroo: Ja klopt. Die kleine, wat meer vierkante verpakkingen zijn de kortste geloof ik, de langste zijn geloof ik 60 cm, die heten ook XL. Losse extensions zijn er ook in lang en kort.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:23

Je hebt tegenwoordig ook tangen die niet meer warm worden, maar door middel van trillingen waxjes in het haar vastzet. Daar gaan wij in de salon mee werken. Veel beter voor je eigen haar, omdat er geen hitte aan te pas komt.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:42

Yv_ schreef:
CtjeLief heeft volgens mij wél doublehair hoor? Microrings is een manier van bevestigen...

Dat kan inderdaad ook ja..
Toch lijkt me dat niet fijn zo'n matje in je haar, heb nu clip ins zijn ook soort van matjes vind het toch niet fijn.
Extensions lijkt me er veel natuurlijker uit zien denk ik.

En je zegt dat doublehair bevestigd word aan een paar puntjes in het eigen haar, en het eigen haar daarom minder belast.
Maar dat is natuurlijk helemaal niet waar toch? Want het is dan toch veel zwaarder voor die puntjes eigen haar waar het aan bevestigd word?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:48

BeautyEmily schreef:
Yv_ schreef:
CtjeLief heeft volgens mij wél doublehair hoor? Microrings is een manier van bevestigen...

Dat kan inderdaad ook ja..
Toch lijkt me dat niet fijn zo'n matje in je haar, heb nu clip ins zijn ook soort van matjes vind het toch niet fijn.
Extensions lijkt me er veel natuurlijker uit zien denk ik.

En je zegt dat doublehair bevestigd word aan een paar puntjes in het eigen haar, en het eigen haar daarom minder belast.
Maar dat is natuurlijk helemaal niet waar toch? Want het is dan toch veel zwaarder voor die puntjes eigen haar waar het aan bevestigd word?

Dat idee heb ik dus ook := Want losse extensions wegen haast niks..

Maar microrings heb ik ook niks mee, geef mij maar waxjes.

Trouwens ook geen last met cap op, gister stapte ik van t paard af en deed mn cap af, en dacht ineens, hey ik heb het eigenlijk niet eens gevoeld :P Dacht dat t vervelend zou zijn met een cap ofzo, maar had er niet eens erg in :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:53

Daar heb ik inderdaad van gehoord Tientjeh... Werkt met geluidsgolven of iets toch? Heb je daar iets meer informatie over?

BE, dat heb ik niet gezegd ;). Ik heb doublehair omdat losse extensions binnen 3 weken er allemaal uitglijden, maar haar lijkt er te zacht en fijn voor... Of het meer of minder belastend is dan losse extensions weet ik niet, ik weet alleen dat de matten wel goed blijven zitten in mijn haar :)..
Ik heb zo'n clipinn van een vriendin gezien, dat is eigenlijk niet te vergelijken met de matten van balmain. Die clipinn die zij had was zo breed als een hoofd. De doublehair matjes zijn misschien 10 cm breed.
In het pakket zaten er per matje 2 clipjes aan en in eerste instantie hebben we die eraan gelaten. Na een paar dagen begon me dat zo te irriteren, dat we ze eraf gehaald hebben en zonder clipjes bevestigd. Zonder die clipjes trok het veel minder, had veel minder jeuk etc. Ik heb geen ervaring met clipinns, maar lijkt me net zo irritant zitten aangezien de clipjes eraan zitten..

Ik denk dat het ook per haar wel heel verschillend is hoe natuurlijk het overkomt. Mijn haar mengt totaal niet met losse extensions, dat merk ik nu ook bij de losse extensions die ik vooraan mijn hoofd heb zitten. Met de doublehair matjes mengt het echter wél heel goed, dus een erg natuurlijk effect.. Den kdat je gewoon naar een goede kapper moet gaan en het met diegene moet overleggen, dan kunnen ze ook de structuur van je haar zien en zeggen welke extension daar het beste bij matcht BE.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 16:01

Wacht ff... Ben effe foto's aan het uploaden..

Edit: Okee, hier een paar foto's...
Matje waar ik een foto van heb gemaakt is de plakstrip doublehair van Balmain. Deze werken dmv een dubbele plakrand en is dus voor eventjes en neit voor permanent, maar het gaat even om de grootte. Deze is even breed als de doublehair matjes die bevestigd worden dmv microrings en/of waxjes.
Afbeelding

De bevestiging in mijn haar (even niet op het rode letten, had net een jeukbui gehad := ) Als iemand daar trouwens tips tegen heeft, heeeeeeeel graag :)... Ook de losse extensions jeuken namelijk..
Afbeelding

Haar wat ik naar voren had gekamd voor de vorige foto los gelaten. Dus niet in model gekamd of wat dan ook, zuiver eroverheen laten vallen/glijden. Zoals je ziet, je ziet nergens de matjes zitten. Enige is dat ik het even had moeten kammer eigenlijk, omdat het nu meer naar de zijkanten valt en je dus kleurverschil ziet tussen het haar van de matten en mijn eigen haar..
Afbeelding

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 16:21

Ik bedoelde dat CtjeLief dat had gezegd.
Ik heb even wat kapperszaken uit Noord-brabant gemaild voor meer informatie en prijzen over extensions. Ik wil graag 60cm weer het duurste natuurlijk. :=

Zo'n matje lijkt mij eerlijkgezegd echt niet fijn zitten! Ik zou veel te bang zijn dat het zichtbaar is..
Misschien is dat gewoon even wennen ofzo, maar binnenkort (als ik geld heb)
even langs een kapper om even te kijken wat het beste bij me past.

Bedankt voor de foto's het is mij nu wel een stuk duidelijker,
heb je er misschien ook een van de voorkant of zijkant?

Edit: Wat heb jij trouwens een leuk paardje!
Zo lief met dat kleine kindje erop, die vind het helemaal geweldig!

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:12

Citaat:

Wat kost het bij jou als ik vragen mag? Bij mij zijn ze er nu een maand uit maar mis ze wel heel erg ;(

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:14

ShirleyM schreef:
Citaat:

Wat kost het bij jou als ik vragen mag? Bij mij zijn ze er nu een maand uit maar mis ze wel heel erg ;(

DeadxStar schreef:
120 extensions, 240 euro.. Ik woon zelf in Rotterdam, ze heeft t bij me thuis gedaan. Zelf woont ze in Zoetermeer!