CielitoLindo schreef:Hmm ik weet niet waar je beter mee af bent, met een glimkop of een droge huid..
Nou, ik heb liever droge huid ( is ook niet alles hoor

Neemt niet weg dat glimhuid mij erg lastig en ongemakkelijk lijkt..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CielitoLindo schreef:Hmm ik weet niet waar je beter mee af bent, met een glimkop of een droge huid..
Nanne schreef:ManonR_ schreef:Je reageert zelf niet normaal! Ik heb gewoon een vraag gesteld over die poeder en zit dus niet te wachten op jouw 'expertise' betreffende MIJN glimkop die JIJ nog nooit gezien hebt dus hoe kun jij nou weten dat het ligt aan reinigen? Er verstand van hebben is overigens niet hetzelfde als er ervaring mee hebben daarom vraag ik het hier. Misschien dat mensen deze poeder gebruiken en het bij hen goed helpt.
Nee, dit is een lekkere reactie.. Ook een zeer normalen manier van reageren.. NOT.
Volgens mij zijn de post's goed bedoelt en reageer jij gewoon overdreven.. Wees blij dat mensen je oprecht tips aan bieden.. Muts.
Tallie_Ho schreef:Ik heb spul van BiothermeZo'n grote roze fles is dat.
Mijn zusje probeert me iedere keer weer aan spullen van clarins te krijgen, maar dat kost goud
Maanling schreef:Nanne schreef:Nee, dit is een lekkere reactie.. Ook een zeer normalen manier van reageren.. NOT.
Volgens mij zijn de post's goed bedoelt en reageer jij gewoon overdreven.. Wees blij dat mensen je oprecht tips aan bieden.. Muts.
Hallo Nanne,
Ik ken je verder niet, maar ik wil je toch even zeggen dat ik het nogal cru vindt om manon zomaar MUTS te noemen.
Ze lijkt een beetje gefrustreerd, maar daar kan zij toch niets aan doen?
Maanling schreef:Tallie_Ho schreef:Ik heb spul van BiothermeZo'n grote roze fles is dat.
Mijn zusje probeert me iedere keer weer aan spullen van clarins te krijgen, maar dat kost goud
Clarins is ook 'mijn' merk, en laat nu gzd mijn peettante filiaalmanager zijn bij IC Paris
Raggel schreef:Gnegnegne een gefrustreerde muts![]()
Nanne schreef:Beste Maanling,
Hier heb je wellicht een punt. Maar ik vind de reactie van deze bokker niet kunnen als men haar goed bedoelde tips geeft. Dat is toch de bedoeling van dit topic?
En om dan mensen uit te gaan maken voor mutsen.. Een koekje van eigen deeg toch?
Ik heb nl uit geen een post op gemaakt dat Manon werd aangevallen, afgekat of iets dergelijks. Dan kan je op zn minst een normale post plaatsen toch?
Maanling schreef:Beste Nanne,
Ik heb eea eens rustig nagelezen en ik moet inderdaad toegeven dat de bokker nogal overdreven reageert op bepaalde posts die nmm inderdaad niet verkeerd bedoelt waren.
Ik kom dan ook tot de conclusie dat het noemen van het woordje MUTS in deze geheel gerechtvaardigd is.
@de betreffende bokker: misschien is het beter om wat minder overdreven te reageren en die boze peebeetjes die je her en der rondstuurd: hoeft niet hoor meiske.