Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anjatjeuh schreef:Tumtudum, zaterdag eindelijk mn tongweb (en misschien vch)! Kan niet wachten...
xDramaQueen schreef:ik hou er niet van als schieters er zo mee pronken, kan ik best boos om worden, helemaal na alles verhalen, maar goed dat ben ik.
Chrissie_ schreef:Volgens mij heeft ze m niet echt laten schieten hoor. gewoon met zo'n apparaat maar dan zonder spanveer waarmee je zelf kracht moet zetten om hem er in te drukken.. net als piercen maar dan met een apparaatje
RobinCera schreef:Chrissie_ schreef:Volgens mij heeft ze m niet echt laten schieten hoor. gewoon met zo'n apparaat maar dan zonder spanveer waarmee je zelf kracht moet zetten om hem er in te drukken.. net als piercen maar dan met een apparaatje
valt dat onder piercen?
want zo is t wel gebeurd ja
(het ging iig een stúk langzamer dan bij mn gewone gaatjes hihi)
Suuskipje schreef:hihi waarschijnlijk gaat mijn beste vriendin zondag haar derde gaatje in haar oor laten zetten, zien jullie ons al zitten met z'm 3en
Diamante schreef:Ik ga dalijk mn tongpiercing laten verwisselen
Voel je dat eigenlijk ? , hebje dan weer last ?
xDramaQueen schreef:Anjatjeuh schreef:Tumtudum, zaterdag eindelijk mn tongweb (en misschien vch)! Kan niet wachten...
ik wil ALLES wetenik wil hem zo graag en zat gewoon te denken om het te doen, maar zoals gewoonlijks mag ie niet zichtbaar zijn...
dus als je hem gezet heb even de vraagjes, of je normaal kan eten, of ie heel erg zwelt (je tong) en of hij nou opvalt? ik let laatste tijd wel veel op of je me tongriempje ziet met praten maar nog niet echt gemerkt, let me know! want dan ga ik er over 2 weken echt 1 zetten wil het al zo lang en me tepel heb ik ook gedaan
marlies85 schreef:wat houdt jou tegen *missToseland* om een tongpiercing te zetten?Ouders?
_Scarlet_ schreef:xDramaQueen schreef:
ik wil ALLES wetenik wil hem zo graag en zat gewoon te denken om het te doen, maar zoals gewoonlijks mag ie niet zichtbaar zijn...
dus als je hem gezet heb even de vraagjes, of je normaal kan eten, of ie heel erg zwelt (je tong) en of hij nou opvalt? ik let laatste tijd wel veel op of je me tongriempje ziet met praten maar nog niet echt gemerkt, let me know! want dan ga ik er over 2 weken echt 1 zetten wil het al zo lang en me tepel heb ik ook gedaan
Een ex van me heeft er een, maar je merkt er echt niks van. Je ziet em ook niet met praten oid, en je voelt er niks van als je zoent. Dus qua uiterlijkheden hoef je em niet te laten zetten
Anti-tragus hier is 22 euro.... wil em toch wel heel graag eigenlijk! Heb alleen amper tijd om naar de stad te gaan, haha!