[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sas_

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:14

Mijne zit ook ver naar achter, is helemaal niets van te zien als ik praat. Heb eigenlijk altijd acryl bolletjes, wil wel graag een platte met een steentje nog.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:16

Afbeelding

hij is nog vies van de betadine en alles , en er zit nog een rondje omheen,, zal bloed zijn..
deed echt bijna geen zeer!!!! alleen ff rot prikje , maar die naald moet je echt niet zien van te voren !!!
doet nou ook geen zeer ofzo Haha!
ben helemaal blij Haha!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:17

wauw ik vind hem gaaf Merlinde Ja

enneuh
brutale vraag misschien
maar wat kost dat grapje nou? Bloos

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:20

dit is gaver dan op de website, als ik goed zie, zit er geen diamantje o.i.d in?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:25

ik vind t kicken wil er 2 aan beide kanten voor mn navel want piercings maken t te vol, helaas houden de nadelen me tegen..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:25

Vooral dat je het chigurisch uit moet halen.. Brr,, moet er echt niet aan denken eigenlijk.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:27

kostte 75 euro.. alles erbij, zelfs zeezout zodat ik alleen nog gedestileerd water moet halen om te spoelen!! hij zit er alleen nog heel vies uit ! maar moet hem even schoonmaken.. ben alleen zo bang dat er vuiligheid bij komt..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:29

idd moon dat is dus me grootste angst, operatief verwijderen, zal trouwens een mooi litteken bij blijven dan, merlinde niet TE zorgzaam zijn met je aanwinst he straks gaat t mis Knipoog

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:30

@ MoonChloe: nee geen diamantje , het is een plaatje. Ik zag wel een gaaf blingbling dingetje Tong uitsteken maar daar kon je makkelijk mee blijven hangen en dan trek je hem eruit dus heb een wit steentje erin.. over 3 maanden gaat er zeker een blingbling steentje in.. maar gewoon een kleintje

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:30

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:31

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:31

xDramaQueen schreef:
idd moon dat is dus me grootste angst, operatief verwijderen, zal trouwens een mooi litteken bij blijven dan, merlinde niet TE zorgzaam zijn met je aanwinst he straks gaat t mis Knipoog

dat is ook weer zo.. dat verwijderen had ik nog niet over nagedacht maar hij gaat er nog niet uit Knipoog kijken wat de baas zegt als ik van 't weekend in de snackbar sta..

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:33

mariellexxx schreef:
Ik ben ook weer een piercing rijker, nummer 7 !
http://smg.photobucket.com/albums/v633/ ... ture55.jpg

Het staafje bovenin links, vanmiddag vers gehaald Tong uitsteken

oehh , die is ook leuk.. voor mij stopt het.. gaatje 12 is er vandaag in gegaan ( maar al 8 in me oren ).. en moet nog 17 worden Haha!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:37

Ik had eerst ook 5 gaatjes in mijn oorlel waarvan 2 (1 aan elk oor) opgerekt naar 8 mm maar al mijn gaatjes eruit gehaald, waren allemaal beetje ontstoken, wilden niet goed genezen.
Dus daarom deze+ dat ik dalijk als mijn oor een beetje rust heeft weer wat normale gaatjes wil gaan proberen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:37

marielle, wow die is gaaf!

miss toseland; ik heb/had precies dezelfde probleem en ik ga voor een surface in nek of onderrug.. Of een septum aka 'stierenpiercing'

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:38

ik heb ook een vraagje.
wat zijn jullie ervaringen met de industrial eigenlijk?

hebben jullie er veel last van gehad?

enne zet iedere shop ze, of niet iedere??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:15

ik wil al heel lang microdermals.Ken veel mensen die ze hebben...
wil er een paar tussen mijn borsten, en wellicht nog wel meer.
Vind de microdermal hierboven prachtig,alleen niet een handige plaats denk ik qua infectiegevaar.
Houd hem goed schoon...

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:26

Gaaf Merlinde!
Voor mij geen optie ivm werk met dieren, maar erg stoer. Ja
Ik ga voor micro tussen de borsten, of een surface. Ben er nog niet helemaal uit. Haha!

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:28

ben bezig.. zit ook pleister op enzo..
morge lekker paardrijden Knipoog gelukkig heb ik vakantie en zit ik de hele dag niets te doen.. kan hem de hele dag masseren en schoonmaken..
even kijken hoe ik dat doe met rijden..
tips????

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:29

Mlies , die vrouw die piercte had hem ook tussen haar borsten , echt een mooi gezicht is dat!.. de pijn viel ook mee zei ze Knipoog

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:30

Ja vind dat ook wel erg gaaf! Maar eentje is zo alleen en 2 is weer erg duur. Denk dat ik eerst maar voor 1 micro ga, vooral om het uitgroei gedoe van een surface..

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:37

haha dat zeker , het is een duur grapje Knipoog maar moeders betaalde omdat ik over ben (A) zou niet weten waar ik de 2e zou moeten zetten..

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:46

Ketaki schreef:
ik heb ook een vraagje.
wat zijn jullie ervaringen met de industrial eigenlijk?

hebben jullie er veel last van gehad?

enne zet iedere shop ze, of niet iedere??

Ik heb een industrial Haha! Zoals deze maar dit is de mijne niet.

Mijn piercer wist precies wat ik bedoelde toen ik erom vroeg dus, maar ik kan me voorstellen dat ze het niet allemaal weten. Ff uitleggen dan.

Het was best pijnlijk omdat mijn piercer de 2 gaatjes in een keer deed, drukte de naald maar mooi door. Was ook wel ebeter dan weet je dat het gelijk is etc.

Ik kreeg een buigbare staafje erin, wat uiteindelijk heel goed was, want zo kon mn oor in zn ' normale' vorm genezen. Maar het heeft letterlijk 1 jaar geduurd voor ik een andere durfte in te doen. Practisch precies 1 jaar later heb ik een metalen staaf erin gezet en die is er mooi nog steeds Haha! Ben er zo trots op. Nu si die helemaal genezen. Nadeel is dat ik in NL best uniek was met mn industiral maar in Amerika hebben er VEEL zo'n ding. Bijna overal waar je kijkt kom je 'm weer tegen, wel jammer.

MAAR Ik ga dus nu voor de 'conch' piercing: Ta'dah
Het ringetje dus. Die gaat helemaal door je oor naar achteren heen. Best een dik stuk als je even voelt dus pijn zal die vast doen Haha! Maaarrrrrr hoort erbij he!

Maar voorlopig neem ik hem niet want moet een foto laten maken voor mn verstandkiezen en dan moeten al mn piercings uit. Ik ga mn oorlellen ook oprekken tot 8g (mm?) ze zijn nu 12g.

Oh en die handpiercing. Opzich wel gaaf maar ik zou het dus echt nooit durven gewoon doordat ik nooit schoene handen heb Haha! werk nu met paarden, dus dat gaat zowiezo samen, wie weet wat ik later doe...

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:53

wow wat een gave piercing daar in je hand Haha! Echt gaaf! Alleen onhandig met genezen lijkt me!

Ben vandaag naar een piercer geweest, ik moet het schoonmaken met alcohol en misschien even langs de huisarts. Lees ik overal op internet dat je beter eerst naar de piercer kan gaan, zegt hij dat ik naar de huisarts moet gaan omdat hij ook geen dokter is. Naja anyway, 70% alcohol oplossing, zou dat wel goed zijn? Is dat niet een soort sterilon? Ik had ergens gelezen dat zoiets niet goed is voor je piercing? Ik denk dat ik morgen vroeg maar eens de dokter bel voor een ontsteking remmend zalfje ofzo!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 23:59

SuusJa schreef:
wow wat een gave piercing daar in je hand Haha! Echt gaaf! Alleen onhandig met genezen lijkt me!

Ben vandaag naar een piercer geweest, ik moet het schoonmaken met alcohol en misschien even langs de huisarts. Lees ik overal op internet dat je beter eerst naar de piercer kan gaan, zegt hij dat ik naar de huisarts moet gaan omdat hij ook geen dokter is. Naja anyway, 70% alcohol oplossing, zou dat wel goed zijn? Is dat niet een soort sterilon? Ik had ergens gelezen dat zoiets niet goed is voor je piercing? Ik denk dat ik morgen vroeg maar eens de dokter bel voor een ontsteking remmend zalfje ofzo!

Alcohol droogt uit namelijk en is niet goed voor binnenin. Je kunt beter voor zo'n zalfje gaan hoor.