Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met een manueel therapeut?
Ik heb zo'n last van mijn rug (eigenlijk al meer dan een jaar) en de massagetherapeut waar ik loop haalt eigenlijk ook weinig meer uit, dus ga morgen wat anders proberen.
Heb geen idee wat zo iemand precies doet enzo, maar ik hoop dat het wat verlichting kan brengen iig.
MijnHafje schreef:hoi sronnie....
op dit moment ben ik in behandeling voor mijn FM en PTSS in het mesos centrum in utrecht.
5 dagen in de week wat erg intensief is en dit voor 4 a 5 maanden lang. zit nu halverwege en kan niet wachten tot het voorbij is. of het helpt???
Goof schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met een manueel therapeut?
Ik heb zo'n last van mijn rug (eigenlijk al meer dan een jaar) en de massagetherapeut waar ik loop haalt eigenlijk ook weinig meer uit, dus ga morgen wat anders proberen.
Heb geen idee wat zo iemand precies doet enzo, maar ik hoop dat het wat verlichting kan brengen iig.
sronnie schreef:Goof schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met een manueel therapeut?
Manueel en fysio hebben bij mij niets geholpen met mijn rug, een osteo daarintegen wel ontzettend
Goof schreef:En die doet??
sronnie schreef:Goof schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met een manueel therapeut?
Manueel en fysio hebben bij mij niets geholpen met mijn rug, een osteo daarintegen wel ontzettend
Thats_Me schreef:Dus nu maar even afwachten heb wel veel pijn en vooral m'n voet met een geirriteerde teenpees (ofzo) werkt niet altijd even goed mee.
Safiera schreef:Helemaal met sronnie eens, je mag sins kort ook zonder verwijsbrief naar de fysio en vrije (huis)artsenkeuze heb je al veel langer.
Safiera schreef:sronnie schreef:Manueel en fysio hebben bij mij niets geholpen met mijn rug, een osteo daarintegen wel ontzettend
Net even gezocht op rug en osteopaat, heb in dit topic zo veel klachten gezien die ik maar al te goed herken!
Al zijn ze bij mij er nog niet achter wat het is... Ik heb namelijk al meer dan 1,5 jaar last van mijn rug, wordt steeds erger. Moe, overal tegenopzien, niet kunnen slapen, etc. ben bij de ha, fysio, chiropracter, weer ha (nu eindelijk mijn eigen) en orthopeed geweest.
Woensdag voor het eerst bij de osteo, kan nog niet echt zeggen dat het wat doet. Over 2 weken kan ik bij de internist terecht. misschien weet die meer...
Was alleen wel heel raar donderdag... ik werd echt opeens supersnel boos en viel tegen iedereen uit. Gisteren thuis gebleven, te moe om op te staan. Vandaag heb ik me maar niks aangetrokken van de pijn, "gewoon" de hele ochtend staan uitmesten en vegen. Daar zal ik wel weer voor moeten boeten morgen...
Misschien heb ik ook wel FM...
spuit12 schreef:weet iemand hoe die site van m e heet d
Eleonoor schreef:Welke teen is het?