Bellen is absoluut niet mijn hobby, maar ik regel al mijn zaakjes normaal gewoon zelf. Er is ook geen reden waarom ik dat niet zelf zou kunnen, op het zijn van een pussy na

Maar wat ik zei, ik wou gewoon zeker weten dat ik niet afwacht, terwijl ik wel via de site een afspraak had moeten maken. En omdat ik bekaf was, vroeg ik mijn moeder even te bellen.. Ze hoefde geen afspraak te maken voor me, ik wou gewoon zeker weten of je voor een eerste afspraak bericht krijgt, of dat je zelf een afspraak moet maken. Lijkt mij best een vraag die beantwoord kan worden zonder persoonlijke informatie..
En misschien heb ik dat dan fout, dat kan heel goed. Maar dan was "Daarvoor moet ze zelf bellen" "Oke, hier heb je haar" toch gewoon een oplossing.. Dan had ze nog even kunnen melden dat het moest ivm privacy en daarna mij alsnog gewoon vriendelijk antwoord geven. Ik pakte de telefoon niet zuchtend en klagend van mijn moeder aan, was gewoon direct netjes.
Nu vroeg ze alsnog mijn geboortedatum oid niet en kreeg ik een preek over zelf bellen en ze zei letterlijk dat ze nog tegen mijn moeder zei dat ze de telefoon niet aan mij hoefde te geven, omdat ik toch geen afspraak kreeg, maar dat mijn moeder dat niet hoorde.
Tuurlijk kan ik het allemaal zelf en als het nodig is dan doe ik dat ook. Maar eind augustus begon het met de niersteen, daarna meteen door naar de middenrif breuk en nu weer de zenuwpijn.. Ondertussen wil m'n Uroloog me mogelijk nog doorsturen naar de Nefroloog en staat me nog een operatie te wachten. Probeer weer fitter te worden ondanks de gebroken nachten en pijn in m'n poten.. Het kan altijd erger, maar het is wel een beetje veel.
Ik ben heel positief, maar ik ben ook een keer gewoon moe.. En als ik me er dan even makkelijk af kan maken door mijn ma te laten bellen, dan is dat heel fijn.
Ik kon trouwens zeker ook naar het Meander. Maar ook die heeft ontzettend lange wachttijden voor Neurologie.. En Zwolle is 15 minuten voor mij, Amersfoort 1 uur. Ben afhankelijk van anderen om er te komen en dat is met een keertje Neurologie oid niet zo'n punt.. Maar als de Neuroloog me zou doorverwijzen naar een revalidatiearts en ik zou bijv wekelijks moeten komen, dan word zo'n afstand wel lastiger.
Nou ga ik er vanuit dat ik in april alweer loop als een kievit, maargoed..
Bloeduitslagen van de Uroloog waren iig goed zag ik. Alleen Albumine is laag. 6 December spreek ik de Uroloog, maar denk dat de Nefroloog iig niet nodig gaat zijn. Dat scheelt weer.
Nu eerst slapen