Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Wij hadden denk ik ook zo rond 37 weken de tas klaarstaan en die aangevuld met opladers en snacks toen het zover was. We waren vervolgens 30 minuten in het ziekenhuis.Maar goed, liever mee verlegen dan om verlegen.
Jolliegirl schreef:
JitskeJeldau schreef:Goedemorgen!!
Iirrssjjee heel veel plezier op jullie midweekje weg!
Naomi_jordje fijn zo'n klusweekend. Hadden wij afgelopen weekend ook! Even de laatste puntjes op de i.
Fijn dat je weer thuis benr Solleke!
Hopelijk knap je snel op Jolliegirl!
Wij hebben leuk nieuws!
Want wij zijn gisteren ouders geworden van een ontzettend lief en mooi meisje. Ze heet Elyna en met 3432 gram en 50 cm een heerlijk gemiddeld popje. Mega trots en blij met haar.
De geplande keizersnede en sterilisatie is goed gegaan. Nu verder met mobiliseren en dan hopelijk in de loop van de dag naar huis.
Naomi_jordje fijn zo'n klusweekend. Hadden wij afgelopen weekend ook! Even de laatste puntjes op de i.
Wij hebben leuk nieuws!
Want wij zijn gisteren ouders geworden van een ontzettend lief en mooi meisje. Ze heet Elyna en met 3432 gram en 50 cm een heerlijk gemiddeld popje. Mega trots en blij met haar.
De geplande keizersnede en sterilisatie is goed gegaan. Nu verder met mobiliseren en dan hopelijk in de loop van de dag naar huis.
Wij hebben leuk nieuws!
Jolliegirl schreef:Hoe bedoel je dat je pas in de actieve fase in bad mag?
Ik mag het bad in zodra ik (voor) weeën heb en mij er comfortabeler bij denk te voelen.
Is er een reden dat jij dit pas later mag Naomi?