Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed, liever mee verlegen dan om verlegen. mylittlejoy schreef:Wij hadden denk ik ook zo rond 37 weken de tas klaarstaan en die aangevuld met opladers en snacks toen het zover was. We waren vervolgens 30 minuten in het ziekenhuis.Maar goed, liever mee verlegen dan om verlegen.

Jolliegirl schreef:

onze zoon kwam lekker vroeg (38 weken) dus ben nog nooit zo zwanger geweest als nu. Nu ben ik al bijna 2 weken niet fit (net zoals half Nederland griep en zit nu nog met ontstoken holtes).
heel fijn!JitskeJeldau schreef:Goedemorgen!!
Iirrssjjee heel veel plezier op jullie midweekje weg!
Naomi_jordje fijn zo'n klusweekend. Hadden wij afgelopen weekend ook! Even de laatste puntjes op de i.
Fijn dat je weer thuis benr Solleke!
Hopelijk knap je snel op Jolliegirl!
Wij hebben leuk nieuws!
Want wij zijn gisteren ouders geworden van een ontzettend lief en mooi meisje. Ze heet Elyna en met 3432 gram en 50 cm een heerlijk gemiddeld popje. Mega trots en blij met haar.
De geplande keizersnede en sterilisatie is goed gegaan. Nu verder met mobiliseren en dan hopelijk in de loop van de dag naar huis.
En fijn dat je een leuke babyshower had. Hopelijk is de luchtweginfectie gauw over...
Fijn dat alles goed is gegaan.
Gisteren nog wat ovenschotels klaargemaakt en in de vriezer gedaan, altijd fijn om dat als backup te hebben. Bevalbad staat in de woonkamer klaar (met deken eroverheen zodat de kat er niet in gaat
) en verder is het afwachten. Ik zou het niet erg vinden om komend weekend nog een weekend samen met m'n vriend te hebben en dat ze daarna pas komt

Duurt ongeveer een uurtje om 'm te vullen, maar je mag er sowieso pas in de actieve fase van de bevalling in. Dus als het goed is, moet dat geen probleem zijn
JitskeJeldau schreef:Goedemorgen!!
Naomi_jordje fijn zo'n klusweekend. Hadden wij afgelopen weekend ook! Even de laatste puntjes op de i.
Wij hebben leuk nieuws!
Want wij zijn gisteren ouders geworden van een ontzettend lief en mooi meisje. Ze heet Elyna en met 3432 gram en 50 cm een heerlijk gemiddeld popje. Mega trots en blij met haar.
De geplande keizersnede en sterilisatie is goed gegaan. Nu verder met mobiliseren en dan hopelijk in de loop van de dag naar huis.
met de geboorte lekker bijkomen en genieten straks thuis

. Heerlijk om de kleine man zo te zien rond scharrelen met een hoop plezier en alle diertjes te benoemen 

JitskeJeldau schreef:Goedemorgen!!
Wij hebben leuk nieuws!
Jolliegirl schreef:Hoe bedoel je dat je pas in de actieve fase in bad mag?
Ik mag het bad in zodra ik (voor) weeën heb en mij er comfortabeler bij denk te voelen.
Is er een reden dat jij dit pas later mag Naomi?