Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myka schreef:Nou ja, weet ook niet of je meer moet verwachten van je lokale dorpsrun, is toch leuk dat je wat krijgt.En toch ook weer gelopen, je sleutel niet kwijt geraakt, én geen laatste. Toch allemaal meevallers.
iirrssjjee schreef:Bij de lokale dorpsrun hier krijg je een loopshirt. Elk jaar exact dezelfde. Betaalt €10,- inschrijfgeld. Voor de kinderen vetaal je €5,- en die krijgen een medaille en een ijsje. Een mok is wel weer eens wat anders dan wat je normaal krijgt, enne, genoeg loopjes waar je niks krijgt....
Goof schreef:Niks. Ik hoef niks te krijgen bij een run. Ik haal er plezier uit, nieuwe routes, mooie omgevingen, nieuwe ervaringen.
Top.
Goof schreef:Geldt voor mij ook.Niks. Ik hoef niks te krijgen bij een run. Ik haal er plezier uit, nieuwe routes, mooie omgevingen, nieuwe ervaringen.
Top.
germie schreef:iirrssjjee schreef:Bij de lokale dorpsrun hier krijg je een loopshirt. Elk jaar exact dezelfde. Betaalt €10,- inschrijfgeld. Voor de kinderen vetaal je €5,- en die krijgen een medaille en een ijsje. Een mok is wel weer eens wat anders dan wat je normaal krijgt, enne, genoeg loopjes waar je niks krijgt....
Een loopshirt zou ik nog wel leuk vinden. Maar die mok is dus iets van eh tja, wat kan ik er mee?
Dat is dus ook de reden waarom ik in principe dus alleen runs doe waar je een medaille krijgt. Niets vind ik ook niet de moeite waard om dan mee te doen. Bij alle andere runs die ik dit jaar gelopen heb (zijn er niet heel veel overigens) kreeg je een medaille en daar had ik ze ook wel op uitgezocht.
Volgende week bij de urbanrun kun je een tshirt krijgen.
Ik dacht overigens dat iets krijgen wel aardig standaard is bij runs, maar dat is dus niet overal zo? Soms moet je bijbetalen, en dat doe ik dan ook maar. Maar dan heb je de keuze.
Ik las laatst ook een reactie van iemand op een plastic medaille bij een run, die was daar ook niet tevreden mee. Daar kan ik ergens ook nog wel inkomen, metaal is wel het mooiste. Maar goed, hout of plastic is tenminste nog wel een medaille. Die kan ik ook ophangen. Een mok zet je ergens neer of geef je weer weg. Er werd bij die plastic medailles gesproken over flippo's.
Wat hebben jullie dan het liefst met een run? De mensen die ik spreek vinden een medaille vaak toch leuker dan een mok ofzo. Een handdoek zou ik bijvoorbeeld ook nog wel prima vinden. Of een tshirt. Maar toch een voorkeur voor een medaille.
Een shirt meebestellen bij een run heb ik ook nog niet gedaan. Heb er dit jaar 2 gewonnen, en dus zelf ook nog 2 gekocht, dus kan nog wel even voor uit.