Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Ik geloof dat Luus waterpokken heeft, die werd vanochtend wakker met vlekjes op haar gezicht en onder haar harenonze eerste kinderziekte geloof ik, de oudste heeft nog niet echt iets gehad (op corona na). Hebben jullie al iets voorbij zien komen?
Bellex schreef:Ah als ze dan 4x pakt slaapt ze in ieder geval een mooie tijd op een dag! Hopelijk valt de last van tandjes mee, veel aan het kwijlen en doen?
welmoed__ schreef:A gossie, waterpokken! Hopelijk heeft ze er niet te veel last van.
Bijzonder hoe verschillend is qua door komen van tandjes hé, Miro heeft nog niks en is over 10 dagen een half jaar.
Hier ook begonnen met de hapjes sinds een paar weken. Wel alleen nog fruit en groente. Vind hij tot nu toe erg lekker.
Ennnn, ik postte eerder dat hij zo slecht sliep en niet zelfstandig in slaap kon vallen. Afgelopen twee dagen heeft hij alle slaapjes in zijn bed gedaan en viel daarbij het grootste gedeelte zelfstandig in slaap, als hij er even moeite mee had was het handje vastpakken en dan was het genoeg. Wat een verademing zeg!
Hij heeft het rollen nu ook uitgevonden, heel leuk!
[ [url=m/7R1Gqt.jpg]Afbeelding[/url] ]
welmoed__ schreef:Wat sneu zeg. Gelukkig nu aan de betere hand.
Slechte (in)slapen deed hij eigenlijk altijd wel. In de 4 maanden slaap regressie werd het wel erger. En hij is nu juist begonnen met rollen en slaapt juist beter, dus dat lijkt het niet bij hem.