Heerlijk Mirjam, hoe ver heb je gelopen gisteren? Mooi Noordje
Wat een pestweer vandaag. Ik ben zeiknat geregend toen ik de honden uitliet vanmorgen. Toen het droog werd ging ik met ze naar het park, maar ook daar ben ik zeiknat geregend. Er hangen nu dus 2 spijkerbroeken, 1 jas, handschoenen en sokken te drogen
Maar goed, ze zijn er even uitgeweest en zelfs de mini stampte lekker door ondanks de natte bende.
Nee, uitnodigend was het niet. Ben er klaar mee voor vandaag
_Mirjam
Geplaatst: 31-12-22 13:25
Lekker weertje Goof
Voor de lunch hebben we gisteren 2,5 km gelopen en na de lunch nog 3 km. Grotendeels zonder paden, dus dwars door omgeploegd land, zeiknatte weilanden (blij met laarzen haha, hoge schoenen zouden het niet gered hebben) en over gladde hellingen in het bos gewandeld. Beide wandelingen duurden ongeveer 1,5 uur
(als resultaat hebben we lekkere fazantenborst voor ons en de vleugels als trainingmateriaal voor mijn hond, die overigens niet mee was omdat hij nog veel te jong is)
gaucho
Geplaatst: 31-12-22 14:32
Ik had net mazzel met mijn trailrun vanochtend, starttijd was 11.30 en toen was het net droog. Het is echt niet normaal warm.
Het is inderdaad behoorlijk warm vandaag. Je kleren zullen wel aan de wasmachine toe zijn Gaucho
noordje
Geplaatst: 31-12-22 16:11
Fijn dat je het droog hield Gaucho.
Sterkte Pien en goede reis.
Lekker baggeren door de polder Mirjam
En bij Goof hielden ze ook geen droge voeten.
Ook hier is het warm en helaas is het behoorlijk ijzig overal, omdat het zo aan het dooien is. Dus op pad met de spikes onder. Een rondje in ons gebied. Toch best veel foto's gemaakt Stromend beekje. Nala aan de rol, vindt ze heerlijk. Nala had weer een stok gevonden Nog een stroompje, maar veel ijs. Obstakel op het pad. Weg heeft ook een stroompje
Ik ben ook nog Even naar buiten geweest. Het Meiersbos,Eerde. Met regenjas, en ☔.
Het is 13 graden!
Eelmo
Geplaatst: 31-12-22 16:44
Gecondoleerd Pien! Goede reis.
Mooi Noordje, echt zo'n sneeuw-zonnetje.
Goof, balen dat je 2x nat was.
Lizard ook een mooie wandeling. Ik vind de groene foto van de bomen erg mooi, fijn symmetrisch ofzo.
Het is echt belachelijk warm vandaag, had spijt van mijn winterjas.
Wij zijn toch maar gegaan, had de Posbank op de planning voor vandaag. Tegen de tijd dat het echt droog moet worden is het al donker en Speurneus moet toch uit... Het was een stuk droger dan verwacht, gelukkig. Vanuit de lucht iig Speurneus heeft zijn nieuwjaarsduik alvast gehad.
Oesterzwammen, denk ik?
Al met al een mooie route en een mooie afsluiter van het jaar. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en dat al je dromen uit mogen komen in het nieuwe jaar!
Allereerst gecondoleerd Pien. En een veilige reis naar Nederland morgen
Eelmo gelukkig was het wat droger. Leuk de hond in die grote plas. En mooie bomen!
Lizard jouw druppelfoto is geweldig. Ook mooie natuur. En ook warm bij jullie zo te lezen, hier ook.
Gaucho ging je trailrun goed?
Noordje die voorlaatste foto van jouw serie, wow. Mooi! Rot dat het ijzig was, dan zijn spikes een goede uitkomst. Heerlijk Nala in de sneeuw
Zo te lezen had Nederland het weer dat wij afgelopen avond/nacht hadden. Het regende urenlang keihard… Hier toch nog wat sneeuw gevonden vandaag. We gingen de op één na hoogste berg van het Zwarte Woud op, (na de Feldberg) en dat is de Herzogenhorn (1415 m) En we deden avontuurlijk, namen een heel steil paadje dat eigenlijk geen paadje op de kaart was. Het was dat we al onderweg naar boven waren, want je had me daar absoluut niet meer naar beneden gekregen, zo steil
Was een erg mooie wandeling, 15 km en 630 hoogtemeters