Jammer Barbabientje heftig ook voor jou zeg. Doe vooral waar jij/jullie je goed bij voelen. Mag je niet eventueel deze medicatie nog eens verlengen als je je daar goed bij voelt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:Hier gisteren vroeg getest, maar helaas negatief.
Had wel een week na m’n positieve ovulatietest echt zieke steken in m’n baarmoeder, dacht misschien innesteling, maar blijkbaar niet dus![]()
Dit was laatste poging met deze medicatie, dus nu eigenlijk weer naar het ziekenhuis, maar weet nog niet of ik daar al aan toe ben..
Wat een pech hier allemaal.. Dikke knuffel voor iedereen!
Primavera schreef:Gek wel, benieuwd wat ze morgen zeggen dan!
Spannend Netjuh. Hopelijk kunnen ze jullie verder helpen.
Wij mogen officieel vanaf 10 maanden proberen ook hulp zoeken bij de fertiliteit ipv pas na 1 jaar omdat we met een zwangerschaps verlies zaten zo ver in de zwangerschap (dat zou nu februari zijn). Heb altijd gezegd dat we dat onmiddelijk zouden doen maar nu het zo dichtbij komt twijfel ik heel hard.
Weet niet wat ik wil en waar ik goed aan doe. Had ook gewoon niet verwacht dat we die tijd gingen halen. De fertiliteitsdokter had toen ook gezegd dat ze dacht dat we de 10 maanden niet zouden halen maar dat komt nu wel echt heel dichtbij...
Lau schreef:Kleine update we moeten de dosis ophogen naar 200 eenheden en maandag weer echo. De verpleegkundige gaf aan dat we waarschijnlijk over 1,5 week de punctie hebben en terug plaatsing. En het grappige is dat is rond de 29e en ik droom al weken over de 29e.
Bellex schreef:Wat grappig Lau van die datum! Betekend ophogen dat je meer prikken moet, of wordt de eenheid per prik opgehoogd? Succes!!
Kan ik me voorstellen dat je dat wel een beetje eng vind Netjuh! Ik duim dat de volgende keer een goede plakker mag zijn. Wel fijn dat alles er keurig uit zag!
Dooortje schreef:Spannend Linn! Hopen op goed nieuws
Gek hè Jasia dat je lichaam dat niet gelijk door heeft.. hoe lang wil je afwachten voordat je medicatie gaat gebruiken?
Fijn dat het prikken weer goed gaat Lau! Wat gaan ze precies op de echo bekijken? Want je bent nu ongesteld toch?
Hier ook nog geen tekenen dat mijn lichaam het restweefsel zelf gaat afstoten.. nu 3 week na de miskraam nog steeds positieve zwangerschapstesten. Word je dan uiteindelijk wel ongesteld?
Dooortje schreef:Spannend Linn! Hopen op goed nieuws
Gek hè Jasia dat je lichaam dat niet gelijk door heeft.. hoe lang wil je afwachten voordat je medicatie gaat gebruiken?
Fijn dat het prikken weer goed gaat Lau! Wat gaan ze precies op de echo bekijken? Want je bent nu ongesteld toch?
Hier ook nog geen tekenen dat mijn lichaam het restweefsel zelf gaat afstoten.. nu 3 week na de miskraam nog steeds positieve zwangerschapstesten. Word je dan uiteindelijk wel ongesteld?