Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BB80 schreef:Ho stop wacht op mij, wat een mooi weer zeg vandaag - geloof dat mijn gympies roepen dat ik gewoon moet gaan straks! Is het al 16.30??!
Gave foto’s Gaucho, wat goed dat je zo snel hersteld bent van je blessures van afgelopen maand. Je hebt geen last meer toch?
Goof schreef:Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk wel kan motiveren na werk of in de avond. Ik ga gerust nog een rondje als het donker is. Mijn voorkeur is wel om eind van de middag te lopen, lekker in daglicht, dan douchen en eten en dan lekker lui
Dilan93 schreef:Om die reden staat mijn wekker vroeg
Als ik het lopen na het werk wil doen, dan heb ik heel vaak of geen zin, of er komt iets tussen.
Dus doe ik het voor mijn werk. Kan ik ook meteen als ik in de avond thuis kom neerploffen en hoef ik niks meer.
gaucho schreef:BB80 schreef:Ho stop wacht op mij, wat een mooi weer zeg vandaag - geloof dat mijn gympies roepen dat ik gewoon moet gaan straks! Is het al 16.30??!
Gave foto’s Gaucho, wat goed dat je zo snel hersteld bent van je blessures van afgelopen maand. Je hebt geen last meer toch?
Nee, gelukkig niet. Probeer wel echt rustig weer op te bouwen en houd het goed in de gaten, stukje extra wandelen inlassen als ik mijn spieren wat moe voel worden.
Ik heb me ingeschreven voor 20 km trail in Leersum over 3 weken, dus probeer rustig zo door te blijven gaan. Volgend weekend ben ik naar Oosterhout, dan lopen we een km of 15 in de Loonse en Drunense duinen denk ik.
Duurloopjes doe ik het liefst bij daglicht, en zeker in deze periode heb ik wel behoefte aan wat zonbinnenkort ook weer wat makkelijker met zonsopgang, vind ik ook echt het lekkerst.
tita schreef:Gaucho waarom ga je naar Drunen.
Oosterhout heeft ook super gave routes starten op (hoisted meer) Vrachelse heide en kun je oversteken naar landgoed oosterheide daar kun je via cadettekamp onder de de A27 door naar boswachterij dorst