Zijn wel steeds meer in de minderheid. Als ik goed om me heen kijk en luister wordt het steeds stiller aan die kant heb ik t idee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Antivaxxers verenigt u![]()
Zijn wel steeds meer in de minderheid. Als ik goed om me heen kijk en luister wordt het steeds stiller aan die kant heb ik t idee.
Babootje schreef:Antivaxxers verenigt u![]()
Needje schreef:Babootje schreef:Antivaxxers verenigt u![]()
Ik hoor steeds meer mensen die klaar zijn met vaccineren en de booster iig voorlopig nog niet willen halen....
(En nee, ik ben geen anti vaxxer)
imaudy schreef:Dan nog over de onzinnige vergelijking met koliek. Koliek komt erg weinig voor bij paarden die goed in het ruwvoer staan. En dan bedoel ik niet een hooizakje met hooi, maar echt een hele berg hooi.
Marije_1997 schreef:purny schreef:De booster is nodig omdat je anders je qr code verloopt en je niet meer op reis zou kunnen
En toch nemen mensen hem nu niet, maar wachten ze liever even.
imaudy schreef:Babootje schreef:Antivaxxers verenigt u![]()
Weer zo'n domme opmerking, Ik ben niet voor of tegen vaccineren hoor! Ieder moet dat zelf weten, daar ben ik voor. Misschien kun je je opmerking nog even wijzigen?
Swah schreef:Ja, waar baseer je de uitspraak dat bijna niemand de booster wil op?
Babootje schreef:imaudy schreef:
Weer zo'n domme opmerking, Ik ben niet voor of tegen vaccineren hoor! Ieder moet dat zelf weten, daar ben ik voor. Misschien kun je je opmerking nog even wijzigen?
Ik vind het wel apart dat je zo'n algemene constatering (want meer is het niet) direct op jezelf betrekt.
Wie de schoen past trekt m aan toch?
Babootje schreef:imaudy schreef:
Ik vind het wel apart dat je zo'n algemene constatering (want meer is het niet) direct op jezelf betrekt.
Wie de schoen past trekt m aan toch?
imaudy schreef:Je post het toch meteen onder mij?
Marije_1997 schreef:purny schreef:De booster is nodig omdat je anders je qr code verloopt en je niet meer op reis zou kunnen
Brainless schreef:Marije_1997 schreef:
Welke mensen nemen hem niet? Zijn dat alle mensen? Een groot gedeelte of een klein gedeelte?
Degene die ik ken en gevaccineerd zijn nemen sowieso de booster, mijn (schoon)ouders hebben hem al gehaald.
Binnen ons gezin gaat niemand (voorlopig) op reis, dus wordt daarom de booster iig niet genomen maar echt tegen de corona zelf.