Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Ik kreeg m'n eerste gezondheidsverklaring terug, heb geen nieuwe gekregen.
Dus was van plan de eerste weer mee te nemen dinsdag en dan de laatste vraag ook in te vullen en dan zie ik wel.
Mijn man had ook geen tweede verklaring, maar netjes aangegeven dat hij wel een mogelijke bijwerking had na de eerste prik en werd toen keurig langs de arts geleid voordat die geprikt werd.
Morrie schreef:Storm schreef:Gister gewerkt bij de priklocatie. Er waren al een hoop mensen die een 1e prik AZ hadden gekregen en nu als 2e prik Pfizer kwamen halen.
dat had ik ook heel graag gewild, maar dat werd pas bekend dat het kon de dag nadag de tweede AZ prik erin was gejast bij mij
Morrie schreef:toen het aantal besmettingen erg laag was, ben ik een keer naar IKEA geweest en naar de LIDL, wel met FFP2 masker voor, maar nu het de pan uit vliegt, ben ik weer "gewoon" thuis en als ik de deur uit moet met FFP2 koffiefilter op m'n snufferd, want AZ beschermd maar 60% tegen de Delta variant.
IMJ schreef:Morrie schreef:
dat had ik ook heel graag gewild, maar dat werd pas bekend dat het kon de dag nadag de tweede AZ prik erin was gejast bij mij
Ik ook, maar we krijgen nr 3 vast ook nog. Dat zal pfizer zijn..
cursebreaker schreef:Ik vraag me af trouwens, de mensen die idd echt koortsig e.d. worden naderhand;
Nemen jullie iets in van paracetamol of 'zieken' jullie het echt uit?
Ik heb na de 1e prik niks gepakt, maar mocht ik me bij de 2e prik minstens hetzelfde gaan voelen... denk dat ik nu toch wat paracetamol klaar leg al (voor erna/ALS)
MarliesV schreef:mvdbijl, ik ben wel benieuwd naar dat soort verhalen, of dat ook echt zo is. Klinkt als een indianenverhaal in mijn oren.
En je bloed schijnt te reageren? Waar komt die info vandaan.
Ik ben niet pro of anti, maar kritisch in deze. Geen persoonlijke aanval, puur belangstelling/nieuwsgierig!
Cowboy55 schreef:Maat van me heeft vanmiddag zijn 2e vaccinatie gehad maar is onderweg naar huis terug gereden naar de vaccinatie plek. Zijn 5G chip sloot niet aan bij zijn navigatiesysteem. Ze hebben hem ter plekke gereset gelukkig.
cursebreaker schreef:Ik vraag me af trouwens, de mensen die idd echt koortsig e.d. worden naderhand;
Nemen jullie iets in van paracetamol of 'zieken' jullie het echt uit?
Ik heb na de 1e prik niks gepakt, maar mocht ik me bij de 2e prik minstens hetzelfde gaan voelen... denk dat ik nu toch wat paracetamol klaar leg al (voor erna/ALS)
Cowboy55 schreef:Maat van me heeft vanmiddag zijn 2e vaccinatie gehad maar is onderweg naar huis terug gereden naar de vaccinatie plek. Zijn 5G chip sloot niet aan bij zijn navigatiesysteem. Ze hebben hem ter plekke gereset gelukkig.